Moto Super Street [2010] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ | 1705 | HAYABUSA | 0,620 sec | 1,476 sec | | 5,893 sec | 203,73 km/h | | 9,105 sec | 261,24 km/h | 3,188 sec | 59,94 km/h |
|
Moto Pro Street 2 [2008] - Ex Moto 5 [1999] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 1605 | GSXR 1000 | 0,529 sec | 1,577 sec | | 5,999 sec | 206,65 km/h | | 9,045 sec | 262,00 km/h | 3,032 sec | 60,32 km/h | 2 | ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 1607 | GSXR 1000 | 0,435 sec | 1,575 sec | | 6,144 sec | 201,22 km/h | | 9,303 sec | 252,98 km/h | 3,140 sec | 57,01 km/h | 3 | ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 1608 | GSXR 1000 | 0,670 sec | 1,563 sec | | 5,995 sec | 205,36 km/h | | 9,185 sec | 264,12 km/h | 3,083 sec | 60,85 km/h |
|
Moto Street 2 [2008] - Ex Moto 4 [1999] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 1415 | GSXR 1000 | 0,515 sec | 1,589 sec | | 6,083 sec | 205,83 km/h | | 9,118 sec | 260,30 km/h | 3,035 sec | 57,83 km/h | 2 | ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 1417 | GSXR 1000 | 0,582 sec | 1,589 sec | | 6,089 sec | 206,06 km/h | | 9,177 sec | 260,86 km/h | 3,063 sec | 56,39 km/h | 3 | ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 1416 | GSXR 1000 | 0,425 sec | 1,588 sec | | 6,229 sec | 198,78 km/h | | 9,390 sec | 252,45 km/h | 3,150 sec | 54,64 km/h | 4 | ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ | 1414 | GSXR 1000 | 0,494 sec | 1,657 sec | | 6,276 sec | 199,22 km/h | | 9,628 sec | 248,79 km/h | 3,184 sec | 51,00 km/h | 5 | ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 1402 | GSXR 1000 | 0,459 sec | 1,742 sec | | 6,522 sec | 193,44 km/h | | 9,799 sec | 242,26 km/h | 3,277 sec | 50,91 km/h |
|
Moto Pro Street 1 [2008] - Ex Moto 3 [1999] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 1504 | KTM 690 | 1,123 sec | 1,447 sec | | 6,281 sec | 176,90 km/h | | 10,062 sec | 212,51 km/h | 3,761 sec | 35,61 km/h |
|
Moto Street 1 [2008] - Ex Moto 2.2 [2003] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΜΗΝΑΣ | 1318 | GSXR 750 | 0,868 sec | 1,717 sec | | 6,913 sec | 195,65 km/h | | 10,813 sec | 215,18 km/h | 3,732 sec | 51,33 km/h | 2 | ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ | 1319 | TDM 900 | 0,564 sec | 1,764 sec | | 7,471 sec | 151,70 km/h | | 11,716 sec | 187,01 km/h | 4,245 sec | 35,31 km/h |
|
Moto True Street [2012] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΛΕΜΗΣ ΜΑΡΚΟΣ | 1803 | GSXR 1000 | 0,567 sec | 1,679 sec | | 6,338 sec | 196,39 km/h | | 9,636 sec | 248,61 km/h | 3,214 sec | 55,16 km/h | 2 | ΜΑΓΓΙΝΑΣ ΗΛΙΑΣ | 1806 | TDM 900 | 0,600 sec | 1,663 sec | | 6,346 sec | 194,38 km/h | | 9,602 sec | 245,90 km/h | 3,256 sec | 59,13 km/h | 3 | ΝΤΑΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 1801 | GSXR 1000 | 0,629 sec | 1,731 sec | | 6,593 sec | 192,20 km/h | | 9,869 sec | 242,42 km/h | 3,276 sec | 54,62 km/h | 4 | ΓΚΙΟΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 1807 | GSXR 1000 | 0,750 sec | 1,694 sec | | 6,539 sec | 186,33 km/h | | 9,976 sec | 239,20 km/h | 3,381 sec | 56,19 km/h | 5 | ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 1805 | GSXR 1000 | 0,612 sec | 1,737 sec | | 6,895 sec | 177,42 km/h | | 10,447 sec | 219,51 km/h | 3,552 sec | 45,60 km/h |
|
Moto Pro Z [2008] - Ex Moto 2.1 [2003] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΒΑΪΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 1214 | Z 125 | 0,630 sec | 1,488 sec | | 6,641 sec | 166,89 km/h | | 10,613 sec | 205,01 km/h | 3,931 sec | 43,14 km/h |
|
Moto Mini Pro [2008] - Ex Mini Open [1999] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΚΟΥΡΑΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | 1105 | C 50 | 1,129 sec | 1,942 sec | | 8,414 sec | 131,67 km/h | | 13,475 sec | 154,24 km/h | 4,957 sec | 30,25 km/h |
|
Moto Scooter [2005] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 1002 | ZIP 50 | 0,742 sec | 1,806 sec | | 8,293 sec | 135,13 km/h | | 13,124 sec | 159,22 km/h | 4,814 sec | 28,02 km/h | 2 | ΜΠΟΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 1001 | ZIP 50 | 0,875 sec | 2,076 sec | | 9,799 sec | 101,55 km/h | | 16,759 sec | 108,56 km/h | 6,960 sec | 7,01 km/h |
|
Auto Open [1999] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ | 2001 | FORD CAPRI | 1,522 sec | 1,624 sec | | 7,423 sec | 182,09 km/h | | 11,521 sec | 239,68 km/h | 3,347 sec | 57,59 km/h |
|
Auto AT2 [2008] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 1908 | FORD SIERRA | 2,288 sec | 1,432 sec | | 6,312 sec | 180,99 km/h | | 9,931 sec | 231,66 km/h | 3,619 sec | 50,67 km/h | 2 | ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 1910 | BMW M3 | 2,726 sec | 1,736 sec | | 6,881 sec | 184,61 km/h | | 10,470 sec | 233,16 km/h | 3,589 sec | 48,55 km/h | 3 | ΓΕΛΑΔΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ | 1909 | FORD ESCORT | 3,314 sec | 2,727 sec | | 12,188 sec | 94,58 km/h | | 21,045 sec | 75,48 km/h | 8,857 sec | -19,10 km/h |
|
Auto AT1 [2008] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΠΑΝΙΤΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 1901 | VW GOLF | 0,668 sec | 1,517 sec | | 6,738 sec | 175,78 km/h | | 10,060 sec | 245,39 km/h | 3,322 sec | 80,66 km/h | 2 | ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΒΒΑΣ | 1903 | OPEL CORSA | 0,727 sec | 1,585 sec | | 6,751 sec | 175,52 km/h | | 10,202 sec | 233,16 km/h | 3,451 sec | 72,89 km/h |
|
Auto BT2 [2008] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΝΤΕΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 1802 | AUDI S3 | 2,289 sec | 1,503 sec | | 6,585 sec | 172,91 km/h | | 10,174 sec | 228,86 km/h | 3,489 sec | 60,53 km/h |
|
Auto BT1 [2008] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 1505 | FIAT PUNTO GT | 0,679 sec | 1,463 sec | | 6,581 sec | 172,08 km/h | | 10,061 sec | 230,47 km/h | 3,480 sec | 58,39 km/h | 2 | ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 1527 | TOYOTA STARLET | 0,649 sec | 1,620 sec | | 7,130 sec | 168,38 km/h | | 10,835 sec | 217,78 km/h | 3,705 sec | 51,43 km/h | 3 | ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 1508 | HONDA CIVIC | 0,601 sec | 1,550 sec | | 6,827 sec | 173,16 km/h | | 10,353 sec | 232,10 km/h | 3,526 sec | 63,25 km/h | 4 | ΑΝΤΩΝΕΛΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ | 1507 | HONDA CIVIC | 0,868 sec | 1,636 sec | | 6,834 sec | 174,16 km/h | | 10,351 sec | 229,44 km/h | 3,517 sec | 55,28 km/h | 5 | ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 1516 | HONDA CIVIC | 0,730 sec | 1,724 sec | | 7,282 sec | 166,97 km/h | | 10,946 sec | 219,78 km/h | 3,705 sec | 53,68 km/h | 6 | ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 1524 | FIAT UNO | 0,689 sec | 1,770 sec | | 7,409 sec | 165,28 km/h | | 11,005 sec | 223,74 km/h | 3,596 sec | 59,69 km/h | 7 | ΒΑΡΖΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 1528 | HONDA CIVIC | 1,587 sec | 1,821 sec | | 7,633 sec | 151,83 km/h | | 11,571 sec | 205,59 km/h | 3,938 sec | 53,76 km/h | 8 | ΜΠΟΛΟΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 1529 | MAZDA | 0,637 sec | 1,873 sec | | 7,648 sec | 159,15 km/h | | 11,528 sec | 207,01 km/h | 3,880 sec | 49,06 km/h |
|
Auto BA1 [2008] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 1249 | HONDA CRX | 0,913 sec | 1,716 sec | | 7,533 sec | 150,94 km/h | | 11,896 sec | 193,86 km/h | 4,363 sec | 50,20 km/h |
|
Auto True Street 11 [2013] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 1134 | MITSUBISHI EVO 8 | 0,496 sec | 1,746 sec | | 7,648 sec | 153,12 km/h | | 11,765 sec | 209,30 km/h | 4,049 sec | 57,18 km/h | 2 | ΤΣΟΥΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 1131 | TOYOTA STARLET | 1,797 sec | 1,756 sec | | 7,414 sec | 164,83 km/h | | 11,429 sec | 212,51 km/h | 4,015 sec | 47,68 km/h | 3 | ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ | 1133 | MITSUBISHI EVO 9 | 1,368 sec | 1,854 sec | | 7,721 sec | 151,00 km/h | | 12,029 sec | 196,72 km/h | 4,186 sec | 46,81 km/h |
|
Auto True Street 12 [2012] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΥΜΕΩΝ | 1246 | WESTFIELD | 0,622 sec | 1,811 sec | | 7,636 sec | 148,08 km/h | | 12,022 sec | 188,38 km/h | 4,303 sec | 40,30 km/h | 2 | ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ | 1245 | TOYOTA CELICA | 0,936 sec | 1,785 sec | | 7,797 sec | 150,18 km/h | | 12,046 sec | 190,88 km/h | 4,237 sec | 45,29 km/h | 3 | ΤΣΑΓΚΟΓΙΩΡΓΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ | 1247 | FIAT BRAVO | 0,813 sec | 2,177 sec | | 8,427 sec | 149,00 km/h | | 12,661 sec | 195,12 km/h | 4,102 sec | 52,10 km/h |
|
Auto True Street 13 [2011] | CLAS. | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | REACTION | 18T | 100T | 200T | 200S | 300T | 400T | 400S | 200T-400T | 200S-400S | 1 | ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 1310 | SEAT IBIZA | 0,983 sec | 2,015 sec | | 8,481 sec | 137,71 km/h | | 13,043 sec | 175,09 km/h | 4,557 sec | 38,63 km/h | 2 | ΚΑΛΙΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ | 1317 | FIAT PUNTO | 0,895 sec | 2,252 sec | | 8,752 sec | 137,56 km/h | | 13,296 sec | 177,42 km/h | 4,544 sec | 40,84 km/h |
|
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,028 secs |
|