ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
1508 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-06-01 |
10:23:09 | 0,691 | 1,550 | | 6,827 | | 10,353 | 3,526 | 11,044 | 173,16 | 229,00 | 55,84 | 2 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1505 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2014-05-31 |
12:08:16 | 2,982 | 1,539 | | 6,772 | | 10,493 | 3,721 | 13,475 | 169,97 | 219,37 | 49,40 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
1508 |
HONDA CIVIC |
R |
2014-05-31 |
14:11:38 | 0,601 | 1,585 | | 6,993 | | 10,734 | 3,741 | 11,335 | 172,08 | 228,42 | 56,34 | 3 |
ΑΝΤΩΝΕΛΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
1507 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-05-31 |
14:11:38 | 0,868 | 1,662 | | | | 10,874 | | 11,742 | | 209,79 | | - |
ΑΝΤΩΝΕΛΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
1507 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-05-31 |
12:12:25 | 2,410 | 1,636 | | 7,115 | | 10,924 | 3,809 | 13,334 | 170,05 | 224,43 | 54,38 | 4 |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
1516 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-06-01 |
10:36:03 | 0,827 | 1,724 | | 7,282 | | 10,987 | 3,705 | 11,814 | 165,59 | 217,26 | 51,67 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
1508 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-05-31 |
16:01:17 | 0,747 | 1,559 | | 7,275 | | 11,011 | 3,736 | 11,758 | 168,85 | 232,10 | 63,25 | 5 |
ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1527 |
TOYOTA STARLET |
L |
2014-05-31 |
16:03:32 | 3,085 | 1,732 | | 7,166 | | 11,050 | 3,884 | 14,135 | 168,38 | 217,78 | 49,40 | - |
ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1527 |
TOYOTA STARLET |
L |
2014-05-31 |
14:09:41 | 1,061 | 1,712 | | 7,305 | | 11,221 | 3,916 | 12,282 | 165,82 | 216,60 | 50,78 | - |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
1516 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-05-31 |
14:13:17 | 1,815 | 1,865 | | 7,553 | | 11,431 | 3,878 | 13,246 | 166,97 | 219,78 | 52,81 | 6 |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1524 |
FIAT UNO |
R |
2014-05-31 |
16:03:32 | 0,703 | 1,813 | | 7,615 | | 11,529 | 3,914 | 12,232 | 163,71 | 218,84 | 55,13 | 7 |
ΒΑΡΖΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1528 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-06-01 |
10:37:21 | 1,587 | 1,821 | | 7,633 | | 11,571 | 3,938 | 13,158 | 151,83 | 205,59 | 53,76 | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
1508 |
HONDA CIVIC |
R |
2014-05-31 |
12:13:37 | 1,706 | 1,909 | | 7,784 | | 11,622 | 3,838 | 13,328 | 166,82 | 223,74 | 56,92 | - |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1524 |
FIAT UNO |
R |
2014-05-31 |
14:13:17 | 1,918 | 1,970 | | 7,837 | | 11,653 | 3,816 | 13,571 | 163,63 | 223,32 | 59,69 | - |
ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1527 |
TOYOTA STARLET |
R |
2014-05-31 |
12:11:17 | 3,021 | 1,833 | | 7,784 | | 11,801 | 4,017 | 14,822 | 161,21 | 212,64 | 51,43 | - |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
1516 |
HONDA CIVIC |
R |
2014-05-31 |
12:08:16 | 1,022 | 1,834 | | 7,734 | | 11,803 | 4,069 | 12,825 | 154,77 | 208,45 | 53,68 | 8 |
ΜΠΟΛΟΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1529 |
MAZDA |
R |
2014-05-31 |
14:09:41 | 1,221 | 1,949 | | 7,873 | | 11,931 | 4,058 | 13,152 | 158,66 | 207,01 | 48,35 | - |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1524 |
FIAT UNO |
R |
2014-06-01 |
10:37:21 | 0,811 | 2,104 | | 8,119 | | 11,993 | 3,874 | 12,804 | 155,57 | 205,12 | 49,55 | - |
ΜΠΟΛΟΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1529 |
MAZDA |
R |
2014-05-31 |
15:58:48 | 1,907 | 1,888 | | 7,930 | | 12,022 | 4,092 | 13,929 | 156,65 | 205,71 | 49,06 | - |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1524 |
FIAT UNO |
L |
2014-05-31 |
12:11:17 | 0,812 | 2,232 | | | | 12,145 | | 12,957 | | 223,74 | | - |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
1516 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-05-31 |
15:58:48 | 3,275 | 1,831 | | 7,859 | | 12,251 | 4,392 | 15,526 | 140,13 | 174,67 | 34,54 | - |
ΜΠΟΛΟΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1529 |
MAZDA |
R |
2014-05-31 |
12:05:54 | 2,502 | 2,083 | | 8,196 | | 12,305 | 4,109 | 14,807 | 155,23 | 203,27 | 48,04 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1505 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2014-06-01 |
10:39:39 | 2,674 | 1,960 | | 7,649 | | 12,644 | 4,995 | 15,318 | 163,19 | 126,13 | -37,06 | - |
ΒΑΡΖΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1528 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-05-31 |
12:05:54 | 1,973 | 1,854 | | 8,086 | | 12,727 | 4,641 | 14,700 | 142,46 | 179,10 | 36,64 | - |
ΒΑΡΖΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1528 |
HONDA CIVIC |
R |
2014-05-31 |
16:38:03 | 3,157 | 1,873 | | 8,086 | | 12,884 | 4,798 | 16,041 | 141,56 | 168,93 | 27,37 | - |
ΜΠΟΛΟΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1529 |
MAZDA |
L |
2014-06-01 |
10:38:35 | 2,395 | 2,477 | | 9,143 | | 13,776 | 4,633 | 16,171 | 144,46 | 144,52 | 0,06 | - |
ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1527 |
TOYOTA STARLET |
R |
2014-06-01 |
10:36:03 | 2,364 | 1,681 | | 8,645 | | 16,214 | 7,569 | 18,578 | 100,05 | 90,31 | -9,74 | - |
ΒΑΡΖΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1528 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-05-31 |
14:08:14 | 1,683 | 1,843 | | 15,724 | | 28,943 | 13,219 | 30,626 | 53,27 | 59,27 | 6,00 | ABANDONED RUN |
ΑΝΤΩΝΕΛΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
1507 |
HONDA CIVIC |
R |
2014-06-01 |
10:23:59 | 2,203 | 1,692 | | | | | | 3,895 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
1508 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-06-01 |
13:40:54 | 0,647 | 1,583 | | 7,008 | | 10,875 | 3,867 | 11,522 | 171,91 | 208,45 | 36,54 | LOST |
ΜΠΟΛΟΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1529 |
MAZDA |
R |
2014-06-01 |
13:40:54 | 0,637 | 1,873 | | 7,648 | | 11,528 | 3,880 | 12,165 | 159,15 | 199,55 | 40,40 | WON |
ΑΝΤΩΝΕΛΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
1507 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-06-01 |
13:46:43 | 0,944 | 1,640 | | 6,834 | | 10,351 | 3,517 | 11,295 | 174,16 | 229,44 | 55,28 | LOST |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1524 |
FIAT UNO |
R |
2014-06-01 |
13:46:43 | 0,689 | 1,770 | | 7,409 | | 11,005 | 3,596 | 11,694 | 165,28 | 221,53 | 56,25 | LOST |
ΠΑΠΑΗΛΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
1516 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-06-01 |
13:48:57 | 0,730 | 1,776 | | | | 10,946 | | 11,676 | | 219,24 | | WON |
ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1527 |
TOYOTA STARLET |
R |
2014-06-01 |
13:48:57 | 0,697 | 1,680 | | 7,130 | | 10,835 | 3,705 | 11,532 | 167,05 | 215,43 | 48,38 | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1505 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2014-06-01 |
13:53:58 | 0,930 | 8,821 | | 27,605 | | 39,425 | 11,820 | 40,355 | 51,94 | 53,97 | 2,03 | DID NOT APPEAR |
ΒΑΡΖΕΛΙΩΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1528 |
HONDA CIVIC |
R |
2014-06-01 |
13:53:58 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | ABANDONED RUN |
ΑΝΤΩΝΕΛΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ |
1507 |
HONDA CIVIC |
L |
2014-06-01 |
15:01:50 | 1,061 | | | | | | | 1,061 | | | | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1505 |
FIAT PUNTO GT |
R |
2014-06-01 |
15:01:50 | 0,679 | 1,629 | | 7,034 | | 10,915 | 3,881 | 11,594 | 171,18 | 208,81 | 37,63 | WON |
ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1527 |
TOYOTA STARLET |
L |
2014-06-01 |
15:05:02 | 2,176 | 2,984 | | 15,040 | | 25,123 | 10,083 | 27,299 | 68,53 | 72,15 | 3,62 | DID NOT APPEAR |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
1508 |
HONDA CIVIC |
R |
2014-06-01 |
15:05:02 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1505 |
FIAT PUNTO GT |
L |
2014-06-01 |
16:40:33 | 0,767 | 1,463 | | 6,581 | | 10,061 | 3,480 | 10,828 | 172,08 | 230,47 | 58,39 | LOST |
ΤΖΟΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
1527 |
TOYOTA STARLET |
R |
2014-06-01 |
16:40:33 | 0,649 | 1,620 | | 8,450 | | 16,928 | 8,478 | 17,577 | 95,01 | 78,31 | -16,70 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|