Αγώνες - Races | 4th ELPA Championship Drag Race 2007 - Polykastro
02.09.07 

 

4th ELPA Championship Drag Race 2007 - Polykastro

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ - RACE ID
ΑΓΩΝΑΣ - RACE
4TH ELPA CHAMPIONSHIP DRAG RACE 2007
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - DATE
01 - 02.09.2007
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ - TRACK
POLYKASTRO
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ - ORGANIZER
LENOE - LEMAK

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ENTRIES & RESULTS
ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - APPLICATION FORM
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ AUTO - MOTO
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ AUTO - MOTO
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ & ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ENTRIES & CLASSIFICATION

ΠΟΛΥΜΕΣΑ - MULTIMEDIA
ΒΙΝΤΕΟ - VIDEOS

02.09.2007 - Περίληψη της Δεύτερης Ημέρας του Αγώνα

Η εκκίνηση της δεύτερης ημέρας του αγώνα, βρήκε την ομάδα διοργάνωσης πολύ κουρασμένη. Ο Πρόεδρος κύριος Παπαδόπουλος και η κυρία Ρούλα έδωσαν πολύωρη κατάθεση στο Αστυνομικό Τμήμα αργά το βράδυ, σχετικά με το ατύχημα. Η υπόλοιπη μέρα κύλησε ευτυχώς χωρίς σοβαρά ατυχήματα, μία μοτο μόνο ανατράπηκε χωρίς όμως να πάθει τίποτα ο αναβάτης της. Η ζέστη ήταν αφόρητη και τη δεύτερη ημέρα, ευτυχώς όμως τα σύννεφα βοηθούσαν τους θεατές.

Στο αγωνιστικό κομμάτι παρακολουθήσαμε πολύ δυνατά περάσματα, πολλά πανελλήνια ρεκόρ και ακόμα περισσότερα προσωπικά ρεκόρ. Μέχρι να λάβουμε τα αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα, σας μεταφέρουμε μερικές χαρακτηριστικές πληροφορίες.

AUTO OPEN
Ο Μάκης Νεφραίμ έκανε πέρασμα στα 8,3 δευτερόλεπτα ενώ ο Βαγγέλης Κατσαφάδος επανέλαβε την επίδοσή του στα 7,0 δευτερόλεπτα. Όπως μας είπε, το πέρασμα αυτό θα ήταν στα 6,5 δευτερόλεπτα, όμως κόπηκε το λουρί κι έτσι από τα 250 περίπου μέτρα το Top Methanol επιβράδυνε γράφοντας 7 δευτερόλεπτα στα χρονόμετρα της ΛΕΝΟΕ! Ήταν η πρώτη μας επαφή με το Βαγγέλη κατά την οποία διαπιστώσαμε ότι είναι ένας άνθρωπος σοβαρότατος και πολύ χαμηλών τόνων.

MOTO OPEN
Πανελλήνιο στην Moto Open 7,4x από το Σταύρο Σβραχνό και πολλά νέα προσωπικά ρεκόρ.

ΜΟΤΟ 5
Νέο Πανελλήνιο με χαμηλό οκτάρι.

ΜΟΤΟ 2.1
Νέο Πανελλήνιο 11,8.

AA1
Διπλό Πανελλήνιο ρεκόρ στην AA1 ο Βαγγέλης Τζανετής με 10,9 και με 201 χλμ/ώ έξοδο!

AT1
Πανελλήνιο ο Γασπαράτος με 10,1χ και προσωπικό ρεκόρ ο Ματσούκας με 10,4. Ο Τάκης Βούρος, κατάφερε να πατήσει κάτω με τα μεγαλύτερα ελαστικά του, κατάφερε όμως και να διαλύσει το σαζμάν του.

AA2
Τρομερό Πανελλήνιο ο Κωνσταντάκης με 9,5. Πολύ καλή επανεμφάνιση του Στέφανου Χατζημωϋσιάδη. Πολύ καλή και η παρουσία του Νίκου Σιδέρη! Συνολικά μια εξαιρετική κατηγορία!

BT2
Ο Χρήστος Ζάγαρης επανεμφανίστηκε μετά από απουσία λίγων αγώνω και συνέτριψε το πανελλήνιο με 9,3 (δεν ξέρουμε ακόμα τα αποτελέσματα της ένστασης για τα ελαστικά του). Απίστευτη η επίδοση του Γιώργου Χατζάρα με 9,6x. Εξαιρετικός και ο Πέτρος Φύκατας με 9,8. Ο Πέτρος πήρε και την κατηγορία, κερδίζοντας στον τελικό το Χρήστο! Ο Γιώργος Τσακανίκας 9,7, εγκατέλειψε λόγω προβλημάτων στη μετάδοση.
Μιλώντας με τον Γιώργο, μας είπε ότι δεν ξεκίνησε στην κόντρα με τον Πέτρο διότι το αμάξι του Πέτρου είναι πολύ καλύτερο (αλλά πολύ πιο βαρύ) και του άξιζε η νίκη. 11,3 έκανε και ο Βαγγέλης Μπήτος.

ΒΤ1
Πανελλήνιο ο Σταυριανός με 10,9. 11,7 ο Κώστας Σιμηνής.

AT2
Νικητής ο Γιάννης Σαχανάς με χρόνο 9,8.
Το αμάξι που έτρεξε είναι το πρώην δικό του και νυν του Σπύρου Πανόπουλου (Extreme Tuners). To Ford είναι πολύ δυνατό, από πέρασμα σε πέρασμα βελτιωνόταν ραγδαία, χρειάζεται όμως κι άλλη δουλειά για να καταφέρει να δείξει τις πολύ μεγάλες δυνατότητες που έχει!

01.09.2007 - Έκτακτη Ενημέρωση
Ατύχημα έγινε και μετά τη λήξη της πρώτης ημέρας του αγώνα. Μη αγωνιζόμενος, έτρεξε στην πίστα με αντίθετη φορά, πέρασε την εκκίνηση και έπεσε επάνω στην κερκίδα με αποέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

01.09.2007 - Περίληψη της Πρώτης Ημέρας
Η πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν συναρπαστική και ταυτόχρονα επεισοδιακή. Οι συμμετοχές πάρα πολλές και ο ρυθμός του αγώνα πολύ καλός. Η ομάδα διοργάνωσης, κατά τη γνώμη μας, έχει "δέσει" και αποδίδει εξαιρετικά. Η πίστα είχε προετοιμαστεί αρκετά καλά τις προηγούμενες ημέρες. Χθες, όμως, λόγω της βροχής η κόλλα ξεπλύθηκε σε μεγάλο βαθμό.

Σήμερα, το δεύτερο προκριματικό βρισκόταν σε εξέλιξη, όταν έπιασε και πάλι μπόρα και διακόπηκε προσωρινά ο αγώνας. Αφού στέγνωσε η πίστα έγιναν μόνο λίγα περάσματα από το 3ο προκριματικό που δικαιούνται οι οδηγοί. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να πάρουμε τα αναλυτικά αποτελέσματα κι έτσι θα σας μεταφέρουμε μερικά από τα πιο σημαντικά γεγονότα.

Από πλευράς επιδόσεων, ο Χρήστος Ζάγαρης έκανε 9,6 και μετά 9,3 στη ΒΤ2 το οποίο αποτελεί την καλύτερη μέχρι σήμερα επίδοση στη ΒΤ2. Ταυτόχρονα όμως δημιουργήθηκε θέμα για τη νομιμότητα των ελαστικών που χρησιμοποιεί. Ο Γιώργος Τσακανίκας έκανε 9,7 ενώ ο Πέτρος Φύκατας 9,9!

Πρόβλημα δημιουργήθηκε και με τον Σταυριανό στη ΒΤ1 για τον ίδιο λόγο (τα ελαστικά που χρησιμοποιεί). Στην ΑΑ2, είχαμε νέο πανελλήνιο ρεκόρ με 9,96.

Στην Auto Open ο Κατσαφάδος 7,4 ενώ ο Νεφρέμ έκανε 8,7. Και ερχόμαστε στο τρομερό ατύχημα που είχε ο Φίλιππος Παπαφιλίππου, στο πρώτο του προκριματικό πέρασμα. Μετά την εκκίνηση, το Corvette έχασε λίγο την πορεία του αλλά επανήλθε και συνέχισε να επιταγχύνει. Ξαφνικά το άμάξι, κι ενώ είχε πάρει πολύ φόρα, πήρε ελαφριά κατεύθυνση προς τα αριστερά, διέσχισε την αριστερη (αντίπαλη λωρίδα) κι έφυγε με πολύ μεγάλη ταχύτητα έξω από την πίστα. Θεατές που ήταν σε κοντινό σημείο ανέφεραν ότι το corvette έφερε πάρα πολλές τούμπες πριν πάρει φωτιά. Όπως ανέφερε ο Φίλιππος, ο οποίος είναι μια χαρά στην υγεία του, έγινε έκρηξη και πήραν φωτιά τα καύσιμα, φωτιά που έκαιγε αρκετή ώρα προν σβήσει από την αυτόματη πυρόσβεση. Η αντίδραση της Πυροβεστικής και του Νοσοκομειακού ήταν αρκετά γρήγορη. Δυστυχώς το αυτοκίνητο μάλλον έχει υποστεί σοβαρές ζημιές, γεγονός όμως ΑΣΗΜΑΝΤΟ εμπρός στην υγεία του οδηγού!

Παρ' ολίγον ατύχημα είχε και ο Γιώργος Τζαμπαζογλου ο οποίος έκανε ένα θεαματικότατο τετακέ στην εκκίνηση, πατώντας την κόκκινη αριστερή πλαστική λωρίδα και σταματώντας λίγο πριν το δέντρο. Πανελλήνιο ρεκόρ πρέπει να είχαμε και στην κατηγορία μοτο 5, περισσότερα όμως θα σας πούμε αύριο.

07.07.2007 Ειδικός και Συμπληρωματικός Κανονισμός του Αγώνα.
Λάβαμε από την ΛΕΝΟΕ και δημοσιεύουμε τους Ειδικό και Συμπληρωματικό Κανονισμούς για AUTO και MOTO για τον 4ο Πρωταθληματικό Αγώνα Dragster 2007 της ΕΛΠΑ που θα γίνει στο Πολύκαστρο.