ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto Mini Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
31 |
HONDA MB 50 |
R |
2005-10-02 |
11:24:52 | 0,633 | 2,216 | 5,976 | 9,170 | | 14,521 | 5,351 | | | 151,03 | | 2 |
ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
40 |
HONDA C-50 |
L |
2005-10-02 |
11:24:52 | 0,984 | 2,278 | 6,194 | 9,528 | 12,435 | 15,078 | 5,550 | | | 132,29 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Mini Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
30 |
HONDA C-50 |
R |
2005-10-02 |
13:59:00 | 0,570 | 2,023 | | 8,722 | 11,630 | 14,201 | 5,479 | | | 139,23 | | - |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
30 |
HONDA C-50 |
R |
2005-10-02 |
12:54:07 | 0,860 | 2,086 | 5,677 | 8,853 | | 14,374 | 5,521 | | | 139,55 | | 2 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
31 |
HONDA MB 50 |
R |
2005-10-02 |
12:52:55 | 0,581 | 2,099 | 5,870 | 9,049 | 11,915 | 14,403 | 5,354 | | | 148,51 | | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
31 |
HONDA MB 50 |
L |
2005-10-02 |
13:57:44 | 0,707 | 2,248 | 6,045 | 9,217 | | 14,564 | 5,347 | | | 144,86 | | 3 |
ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
40 |
HONDA C-50 |
L |
2005-10-02 |
12:52:55 | 1,017 | 2,105 | 6,008 | 9,265 | 12,145 | 14,740 | 5,475 | | | 138,91 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Mini Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
31 |
HONDA MB 50 |
L |
2005-10-02 |
18:45:09 | 0,654 | 2,141 | 5,944 | 9,151 | | 14,540 | 5,389 | | | 143,50 | | LOST |
ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
40 |
HONDA C-50 |
R |
2005-10-02 |
18:45:09 | 0,918 | 2,258 | 6,175 | 9,549 | 12,752 | 16,380 | 6,831 | | | 89,73 | | WON |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
30 |
HONDA C-50 |
R |
2005-10-02 |
18:46:58 | 0,638 | 2,019 | 5,615 | 8,767 | 11,693 | 14,218 | 5,451 | | | 148,51 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Mini Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
31 |
HONDA MB 50 |
L |
2005-10-02 |
19:38:57 | 0,474 | 2,210 | 5,999 | 9,222 | | 14,641 | 5,419 | | | 144,20 | | WON |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
30 |
HONDA C-50 |
R |
2005-10-02 |
19:38:57 | 0,585 | 1,964 | | 8,629 | 11,546 | 14,055 | 5,426 | | | 151,19 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|