| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto Mini Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						31 | 
						HONDA MB 50 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:24:52 | 0,633 | 2,216 | 5,976 | 9,170 |  | 14,521 | 5,351 |  |  | 151,03 |  |  	| 2 | 
						ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						40 | 
						HONDA C-50 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:24:52 | 0,984 | 2,278 | 6,194 | 9,528 | 12,435 | 15,078 | 5,550 |  |  | 132,29 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Mini Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ | 
						30 | 
						HONDA C-50 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						13:59:00 | 0,570 | 2,023 |  | 8,722 | 11,630 | 14,201 | 5,479 |  |  | 139,23 |  |  	| - | 
						ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ | 
						30 | 
						HONDA C-50 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:54:07 | 0,860 | 2,086 | 5,677 | 8,853 |  | 14,374 | 5,521 |  |  | 139,55 |  |  	| 2 | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						31 | 
						HONDA MB 50 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:52:55 | 0,581 | 2,099 | 5,870 | 9,049 | 11,915 | 14,403 | 5,354 |  |  | 148,51 |  |  	| - | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						31 | 
						HONDA MB 50 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						13:57:44 | 0,707 | 2,248 | 6,045 | 9,217 |  | 14,564 | 5,347 |  |  | 144,86 |  |  	| 3 | 
						ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						40 | 
						HONDA C-50 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:52:55 | 1,017 | 2,105 | 6,008 | 9,265 | 12,145 | 14,740 | 5,475 |  |  | 138,91 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Mini Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						31 | 
						HONDA MB 50 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:45:09 | 0,654 | 2,141 | 5,944 | 9,151 |  | 14,540 | 5,389 |  |  | 143,50 |  |  	| LOST | 
						ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						40 | 
						HONDA C-50 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:45:09 | 0,918 | 2,258 | 6,175 | 9,549 | 12,752 | 16,380 | 6,831 |  |  | 89,73 |  |  	| WON | 
						ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ | 
						30 | 
						HONDA C-50 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:46:58 | 0,638 | 2,019 | 5,615 | 8,767 | 11,693 | 14,218 | 5,451 |  |  | 148,51 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Mini Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						31 | 
						HONDA MB 50 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:38:57 | 0,474 | 2,210 | 5,999 | 9,222 |  | 14,641 | 5,419 |  |  | 144,20 |  |  	| WON | 
						ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ | 
						30 | 
						HONDA C-50 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:38:57 | 0,585 | 1,964 |  | 8,629 | 11,546 | 14,055 | 5,426 |  |  | 151,19 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,009 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |