ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M50 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-09-11 |
14:32:00 | 0,650 | 1,942 | | 8,139 | | 13,216 | 5,077 | 13,866 | 134,67 | 152,17 | 17,50 | 2 |
ΠΑΝΤΕΛΙΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-11 |
14:32:00 | 0,877 | 2,017 | | 8,408 | | 13,233 | 4,825 | 14,110 | 135,17 | 165,26 | 30,09 | - |
ΠΑΝΤΕΛΙΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-12 |
10:19:00 | 0,653 | 2,138 | 5,670 | 8,601 | | 13,467 | 4,866 | 14,120 | 134,10 | 159,32 | 25,22 | 3 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M51 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-09-11 |
14:31:00 | 1,011 | 2,020 | | 8,452 | | 13,604 | 5,152 | 14,615 | 133,82 | 139,33 | 5,51 | 4 |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M55 |
YAMAHA RD 125 |
R |
2004-09-11 |
14:31:00 | 0,752 | 2,024 | | 8,444 | | 13,609 | 5,165 | 14,361 | 130,85 | 150,13 | 19,28 | - |
ΠΑΝΤΕΛΙΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-11 |
14:34:00 | 0,954 | 2,394 | | 8,728 | | 13,654 | 4,926 | 14,608 | 131,43 | 161,38 | 29,95 | 5 |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-09-11 |
14:30:00 | 1,040 | 2,088 | | 8,577 | | 13,879 | 5,302 | 14,919 | 127,43 | 146,33 | 18,90 | - |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-09-12 |
10:19:00 | 0,619 | 2,033 | 5,570 | 8,620 | | 13,971 | 5,351 | 14,590 | 131,57 | 142,65 | 11,08 | 6 |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M52 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-12 |
10:14:00 | 0,870 | 2,288 | 5,865 | 8,915 | | 14,169 | 5,254 | 15,039 | 126,04 | 144,91 | 18,87 | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M51 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-09-12 |
10:21:00 | 0,735 | 2,073 | 5,685 | 8,841 | | 14,447 | 5,606 | 15,182 | 122,71 | 133,53 | 10,82 | 7 |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M54 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-09-12 |
10:18:00 | 0,684 | 2,207 | 6,127 | 9,538 | | 15,345 | 5,807 | 16,029 | 113,32 | 132,16 | 18,84 | 8 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M49 |
Z 125 |
L |
2004-09-11 |
14:34:00 | 0,959 | 2,028 | | 8,663 | | 15,573 | 6,910 | 16,532 | 121,48 | 66,38 | -55,10 | RED LIGHT |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M49 |
Z 125 |
R |
2004-09-12 |
10:21:00 | 0,437 | 2,029 | 5,497 | 8,546 | | 13,836 | 5,290 | 14,273 | 125,41 | 138,19 | 12,78 | ABANDONED RUN |
ΠΑΝΤΕΛΙΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M53 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-09-12 |
10:18:00 | 0,921 | 1,873 | 11,679 | | | | | 0,921 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M50 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-09-11 |
16:10:00 | 0,650 | 1,967 | | 8,128 | | 13,098 | 4,970 | 13,748 | 137,82 | 164,11 | 26,29 | 2 |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M55 |
YAMAHA RD 125 |
R |
2004-09-12 |
11:54:00 | 0,736 | 1,944 | 5,367 | 8,317 | | 13,334 | 5,017 | 14,070 | 134,45 | 153,65 | 19,20 | 3 |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M63 |
Z 125 |
R |
2004-09-11 |
16:14:00 | 0,922 | 2,064 | | 8,494 | | 13,353 | 4,859 | 14,275 | 135,43 | 165,23 | 29,80 | 4 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M51 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-09-11 |
16:11:00 | 0,727 | 1,993 | | 8,533 | | 13,618 | 5,085 | 14,345 | 125,94 | 158,06 | 32,12 | 5 |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M52 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-11 |
16:13:00 | 0,863 | 2,011 | | 8,627 | | 13,820 | 5,193 | 14,683 | 127,37 | 150,28 | 22,91 | - |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M55 |
YAMAHA RD 125 |
R |
2004-09-11 |
16:12:00 | 0,897 | 2,100 | | 8,703 | | 13,849 | 5,146 | 14,746 | 128,93 | 152,13 | 23,20 | 6 |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-09-11 |
16:10:00 | 0,771 | 2,038 | | 8,752 | | 13,947 | 5,195 | 14,718 | 124,19 | 149,55 | 25,36 | - |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-09-12 |
11:54:00 | 0,695 | 2,036 | 5,564 | 8,644 | | 14,014 | 5,370 | 14,709 | 127,66 | 142,30 | 14,64 | - |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M52 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-12 |
11:56:00 | 1,149 | 2,152 | 5,799 | 8,872 | | 14,095 | 5,223 | 15,244 | 126,73 | 147,60 | 20,87 | 7 |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M54 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-09-11 |
16:11:00 | 0,744 | 2,183 | | 9,277 | | 15,084 | 5,807 | 15,828 | 115,40 | 134,46 | 19,06 | - |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M54 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-09-12 |
11:55:00 | 0,635 | 2,320 | 6,110 | 9,494 | | 15,399 | 5,905 | 16,034 | 115,28 | 129,24 | 13,96 | 8 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M49 |
Z 125 |
L |
2004-09-11 |
16:13:00 | 0,849 | 2,074 | | 9,183 | | 16,842 | 7,659 | 17,691 | 111,85 | 81,65 | -30,20 | RED LIGHT |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M49 |
Z 125 |
L |
2004-09-12 |
11:55:00 | 0,357 | 2,198 | 5,754 | 8,714 | | 13,909 | 5,195 | 14,266 | 132,13 | 130,51 | -1,62 | ABANDONED RUN |
ΠΑΝΤΕΛΙΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M53 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-09-11 |
16:12:00 | 0,843 | | | | | | | 0,843 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M52 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-12 |
14:20:00 | | | | | | | | | | | | |
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-09-12 |
14:20:00 | 0,514 | 2,036 | 5,701 | 8,734 | | 13,963 | 5,229 | 14,477 | 131,70 | 146,35 | 14,65 | |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M49 |
Z 125 |
L |
2004-09-12 |
14:40:00 | 0,874 | 2,003 | 5,419 | 8,292 | | 13,107 | 4,815 | 13,981 | 138,24 | 164,42 | 26,18 | |
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M63 |
Z 125 |
R |
2004-09-12 |
14:40:00 | 0,666 | 2,239 | 5,699 | 8,630 | | 13,554 | 4,924 | 14,220 | 132,51 | 159,24 | 26,73 | |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M51 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-09-12 |
14:41:00 | 0,898 | 2,120 | 5,749 | 8,830 | | 14,048 | 5,218 | 14,946 | 127,84 | 148,61 | 20,77 | |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M54 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-09-12 |
14:41:00 | 0,704 | 2,079 | 5,854 | 9,226 | | 15,044 | 5,818 | 15,748 | 116,14 | 132,20 | 16,06 | |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M50 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-09-12 |
15:21:00 | | | | | | | | | | | | |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M55 |
YAMAHA RD 125 |
L |
2004-09-12 |
15:45:00 | | | | | | | | | | | | |
ΠΑΝΤΕΛΙΔΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-12 |
15:45:00 | | | | | | | | | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M50 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-09-12 |
15:23:00 | 0,579 | 1,927 | 5,258 | 8,190 | | 13,334 | 5,144 | 13,913 | 133,28 | 156,74 | 23,46 | |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
M52 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-09-12 |
15:23:00 | 0,916 | 2,027 | 5,404 | 8,372 | | 13,495 | 5,123 | 14,411 | 129,12 | 150,57 | 21,45 | |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M49 |
Z 125 |
L |
2004-09-12 |
15:24:00 | 2,999 | 3,099 | 9,622 | 15,969 | | 32,407 | 16,438 | 35,406 | 55,74 | 72,39 | 16,65 | |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M51 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-09-12 |
15:24:00 | | | | | | | | | | | | |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M55 |
YAMAHA RD 125 |
L |
2004-09-12 |
16:03:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M49 |
Z 125 |
L |
2004-09-12 |
15:41:00 | | | | | | | | | | | | |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M55 |
YAMAHA RD 125 |
L |
2004-09-12 |
16:33:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M50 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-09-12 |
16:33:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M49 |
Z 125 |
L |
2004-09-12 |
16:38:00 | 0,843 | 2,003 | 5,354 | 8,207 | | 13,032 | 4,825 | 13,875 | 138,76 | 164,03 | 25,27 | |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M55 |
YAMAHA RD 125 |
R |
2004-09-12 |
16:38:00 | 0,718 | 1,996 | 5,396 | 8,337 | | 13,308 | 4,971 | 14,026 | 132,16 | 156,61 | 24,45 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|