ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-10-05 |
11:33:00 | 1,055 | 1,572 | 4,333 | 6,440 | 8,173 | 9,726 | 3,286 | 10,781 | 190,42 | 240,84 | 50,42 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-10-04 |
15:31:00 | 0,904 | 1,599 | 4,491 | 6,670 | 8,445 | 10,022 | 3,352 | 10,926 | 187,31 | 237,53 | 50,22 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-10-04 |
13:19:00 | 0,761 | 1,888 | 4,755 | 6,925 | 8,717 | 10,304 | 3,379 | 11,065 | 183,66 | 236,87 | 53,21 | 2 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-10-05 |
11:50:00 | 0,939 | 1,813 | 4,733 | 7,085 | 8,966 | 10,692 | 3,607 | 11,631 | 174,22 | 217,45 | 43,23 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-10-04 |
15:19:00 | 0,843 | 1,669 | 4,624 | 7,053 | 8,987 | 10,742 | 3,689 | 11,585 | 168,21 | 212,25 | 44,04 | 3 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
L |
2008-10-05 |
11:50:00 | 0,769 | 1,728 | 4,856 | 7,168 | 9,142 | 10,805 | 3,637 | 11,574 | | 226,14 | | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-10-04 |
13:20:00 | 0,909 | 2,037 | 5,140 | 7,688 | 9,663 | 11,453 | 3,765 | 12,362 | 163,12 | 209,53 | 46,41 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
R |
2008-10-04 |
18:06:00 | 1,567 | 1,783 | 5,079 | 7,686 | 9,881 | 12,122 | 4,436 | 13,689 | 149,16 | 156,26 | 7,10 | 4 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
15 |
HONDA INTEGRA TYPE |
R |
2008-10-05 |
11:22:00 | 1,045 | 2,022 | 4,994 | 7,525 | 9,979 | 12,163 | 4,638 | 13,208 | 142,31 | 164,27 | 21,96 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
L |
2008-10-04 |
15:19:00 | 0,963 | 1,838 | 5,173 | 7,692 | 9,877 | 12,196 | 4,504 | 13,159 | 158,26 | 151,15 | -7,11 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
15 |
HONDA INTEGRA TYPE |
L |
2008-10-04 |
17:36:00 | 0,713 | 1,987 | 5,349 | 7,903 | 10,067 | 12,345 | 4,442 | 13,058 | 155,18 | 151,33 | -3,85 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
15 |
HONDA INTEGRA TYPE |
L |
2008-10-04 |
12:59:00 | 0,995 | 2,346 | 5,957 | 9,218 | 11,817 | 14,106 | 4,888 | 15,101 | 128,15 | 154,92 | 26,77 | 5 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-10-04 |
15:15:00 | 2,432 | 1,952 | 5,779 | 9,718 | 13,676 | 17,999 | 8,281 | 20,431 | 93,16 | 76,97 | -16,19 | 6 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2008-10-05 |
11:14:00 | 3,749 | 2,083 | 6,079 | 11,353 | 17,396 | 24,500 | 13,147 | 28,249 | 65,13 | 47,14 | -17,99 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2008-10-04 |
13:07:00 | 4,320 | 2,913 | 9,390 | 14,835 | 20,314 | 25,722 | 10,887 | 30,042 | 71,21 | 69,69 | -1,52 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-10-04 |
18:02:00 | 0,898 | 39,225 | 26,133 | 31,869 | 36,042 | 40,158 | 8,289 | 41,056 | | 83,80 | | ABANDONED RUN |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
14 |
TOYOTA STARLET |
R |
2008-10-04 |
13:20:00 | 1,736 | 1,920 | | 11,077 | | | | 1,736 | 62,32 | | | ABANDONED RUN |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2008-10-04 |
15:18:00 | 5,150 | 2,291 | | | | | | 5,150 | | | | ABANDONED RUN |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
10 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-10-04 |
13:04:00 | 2,263 | 2,345 | | | | | | 2,263 | | | | INVALID RUN |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2008-10-04 |
17:46:00 | 3,849 | 2,244 | 5,660 | 8,186 | 10,234 | 9,262 | 1,076 | 13,111 | 156,13 | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|