ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
8 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-03-29 |
15:07:00 | 0,672 | 1,811 | 4,773 | 7,043 | 8,891 | 10,519 | 3,476 | 11,191 | 176,71 | 230,71 | 54,00 | 2 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
9 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2008-03-29 |
12:53:00 | 1,856 | 1,754 | 4,790 | 7,082 | 8,878 | 10,538 | 3,456 | 12,394 | 181,78 | 218,06 | 36,28 | 3 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-03-29 |
15:25:00 | 1,479 | 1,734 | 4,742 | 7,107 | 9,075 | 10,854 | 3,747 | 12,333 | 170,56 | 211,43 | 40,87 | 4 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-03-30 |
10:07:00 | 1,431 | 1,771 | 4,966 | 7,507 | 9,451 | 11,165 | 3,658 | 12,596 | 167,93 | 220,88 | 52,95 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-03-29 |
14:55:00 | 1,407 | 1,664 | 4,913 | 7,453 | 9,503 | 11,404 | 3,951 | 12,811 | 153,83 | 193,91 | 40,08 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-03-29 |
12:58:00 | 1,857 | 1,956 | 5,167 | 7,627 | 9,643 | 11,462 | 3,835 | 13,319 | 164,99 | 207,91 | 42,92 | 5 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
11 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-03-30 |
09:53:00 | 1,048 | 2,067 | 5,298 | 7,748 | 9,746 | 11,613 | 3,865 | 12,661 | 167,89 | 202,76 | 34,87 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
11 |
HONDA INTEGRA |
R |
2008-03-29 |
14:56:00 | 1,023 | 2,062 | 5,447 | 8,056 | 10,162 | 12,131 | 4,075 | 13,154 | 156,93 | 191,04 | 34,11 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
8 |
HONDA CIVIC |
R |
2008-03-29 |
12:41:00 | 0,741 | 1,815 | 5,230 | 8,173 | 10,371 | 12,247 | 4,074 | 12,988 | 149,95 | 192,03 | 42,08 | 6 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
L |
2008-03-30 |
10:33:00 | 3,107 | 2,228 | 5,826 | 8,484 | 10,647 | 12,567 | 4,083 | 15,674 | 157,01 | 197,66 | 40,65 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
9 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2008-03-30 |
10:19:00 | 1,513 | 2,432 | 6,092 | 8,858 | 10,934 | 12,658 | 3,800 | 14,171 | 149,28 | 215,68 | 66,40 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
L |
2008-03-29 |
15:24:00 | 1,574 | 2,125 | 5,650 | 8,322 | 10,531 | 12,774 | 4,452 | 14,348 | 155,63 | 152,97 | -2,66 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
R |
2008-03-29 |
12:57:00 | 1,400 | 2,351 | 6,241 | 8,971 | 11,347 | 13,413 | 4,442 | 14,813 | 142,46 | 175,26 | 32,80 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
11 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-03-29 |
12:57:00 | 1,201 | 2,496 | 7,046 | 10,423 | 12,966 | 15,025 | 4,602 | 16,226 | 121,67 | 187,34 | 65,67 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-03-30 |
10:33:00 | 1,076 | 1,781 | 6,224 | 11,349 | 14,127 | 16,200 | 4,851 | 17,276 | 95,03 | 188,06 | 93,03 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
9 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2008-03-30 |
15:03:00 | 0,632 | 1,690 | 4,635 | 6,929 | 8,753 | 10,385 | 3,456 | 11,017 | 178,90 | 225,54 | 46,64 | LOST |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
11 |
HONDA INTEGRA |
L |
2008-03-30 |
15:03:00 | 0,658 | 1,854 | 5,156 | 7,996 | 10,095 | 12,045 | 4,049 | 12,703 | 153,27 | 191,21 | 37,94 | WON |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2008-03-30 |
15:04:00 | 0,761 | 1,756 | 5,126 | 7,571 | 9,528 | 11,248 | 3,677 | 12,009 | 168,54 | 221,60 | 53,06 | DID NOT APPEAR |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-03-30 |
15:04:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
8 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-03-30 |
15:06:00 | 0,674 | 1,714 | 6,066 | 11,996 | 18,825 | 26,864 | 14,868 | 27,538 | 58,07 | 41,70 | -16,37 | RED LIGHT |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
10 |
TOYOTA STARLET 1,6 20V |
R |
2008-03-30 |
15:06:00 | -0,498 | 2,262 | 5,800 | 8,416 | 10,508 | 12,388 | 3,972 | 11,890 | 159,13 | 201,66 | 42,53 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
9 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2008-03-30 |
16:38:00 | 0,632 | 1,691 | 4,648 | 6,958 | 8,777 | 10,419 | 3,461 | 11,051 | 178,99 | 223,60 | 44,61 | LOST |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
7 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2008-03-30 |
16:38:00 | 0,575 | 2,084 | 5,543 | 7,999 | 9,929 | 11,626 | 3,627 | 12,201 | 172,20 | 224,24 | 52,04 | QUALIFIED |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
8 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-03-30 |
16:38:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
9 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2008-03-30 |
17:04:00 | 0,607 | 1,702 | 4,707 | 7,034 | 8,853 | 10,551 | 3,517 | 11,158 | 178,23 | 206,82 | 28,59 | LOST |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
8 |
HONDA CIVIC |
L |
2008-03-30 |
17:04:00 | 0,682 | 1,951 | 5,425 | 8,037 | 10,075 | 11,795 | 3,758 | 12,477 | 161,99 | 215,33 | 53,34 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|