ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
50 |
CHEVROLET CAMA |
R |
2008-10-04 |
17:42:00 | 1,948 | 2,099 | 5,338 | 7,877 | 9,973 | 11,841 | 3,964 | 13,789 | 157,67 | 201,41 | 43,74 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
50 |
CHEVROLET CAMA |
L |
2008-10-05 |
11:25:00 | 2,348 | 2,261 | 5,491 | 8,000 | 10,056 | 11,897 | 3,897 | 14,245 | 160,36 | 204,52 | 44,16 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
50 |
CHEVROLET CAMA |
L |
2008-10-04 |
15:13:00 | 2,142 | 2,265 | 5,822 | 8,457 | 10,597 | 12,494 | 4,037 | 14,636 | 153,03 | 198,57 | 45,54 | 2 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
49 |
BMW Μ5 |
R |
2008-10-04 |
14:59:00 | 0,862 | 1,841 | 5,374 | 8,292 | 10,709 | 12,867 | 4,575 | 13,729 | 137,23 | 173,59 | 36,36 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
49 |
BMW Μ5 |
L |
2008-10-04 |
17:37:00 | 0,667 | 1,928 | 5,410 | 8,314 | 10,725 | 12,884 | 4,570 | 13,551 | 137,74 | 173,03 | 35,29 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
50 |
CHEVROLET CAMA |
R |
2008-10-04 |
13:01:00 | 2,504 | 2,387 | 5,925 | 8,757 | 10,973 | 12,893 | 4,136 | 15,397 | 146,05 | 196,98 | 50,93 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
49 |
BMW Μ5 |
L |
2008-10-04 |
12:51:00 | 0,835 | 1,990 | 5,498 | 8,425 | 10,847 | 13,014 | 4,589 | 13,849 | 136,77 | 172,37 | 35,60 | 3 |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
47 |
OPEL ASCONA |
R |
2008-10-05 |
11:49:00 | 0,716 | 2,003 | 5,517 | 8,427 | 10,853 | 13,025 | 4,598 | 13,741 | 137,36 | 172,60 | 35,24 | - |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
47 |
OPEL ASCONA |
L |
2008-10-04 |
17:44:00 | 2,636 | 1,954 | 5,448 | 8,368 | 10,836 | 13,069 | 4,701 | 15,705 | 135,51 | 166,82 | 31,31 | - |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
47 |
OPEL ASCONA |
R |
2008-10-04 |
15:05:00 | 1,750 | 1,939 | 5,462 | 8,386 | 10,851 | 13,074 | 4,688 | 14,824 | 135,85 | 168,41 | 32,56 | 4 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
48 |
OPEL KADETT |
L |
2008-10-05 |
11:10:00 | 0,794 | 2,019 | 5,631 | 8,552 | 10,966 | 13,149 | 4,597 | 13,943 | 136,39 | 166,80 | 30,41 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
49 |
BMW Μ5 |
R |
2008-10-05 |
11:30:00 | 0,608 | 1,949 | 5,589 | 8,559 | 10,997 | 13,158 | 4,599 | 13,766 | 135,49 | 173,67 | 38,18 | 5 |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
51 |
BMW M3 |
R |
2008-10-05 |
11:30:00 | 0,710 | 2,037 | 5,617 | 8,607 | 11,072 | 13,283 | 4,676 | 13,993 | 134,56 | 169,29 | 34,73 | - |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
51 |
BMW M3 |
L |
2008-10-04 |
13:08:00 | 0,719 | 2,077 | 5,821 | 8,866 | 11,369 | 13,613 | 4,747 | 14,332 | 132,03 | 167,00 | 34,97 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
48 |
OPEL KADETT |
R |
2008-10-04 |
17:37:00 | 0,671 | 2,309 | 5,845 | 8,822 | 11,349 | 13,632 | 4,810 | 14,303 | 133,34 | 163,91 | 30,57 | - |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
51 |
BMW M3 |
R |
2008-10-04 |
15:27:00 | 0,633 | 2,188 | 5,923 | 8,970 | 11,484 | 13,731 | 4,761 | 14,364 | 131,98 | 166,70 | 34,72 | - |
ΣΙΜΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
51 |
BMW M3 |
L |
2008-10-04 |
18:26:00 | 1,075 | 2,207 | 5,980 | 9,028 | 11,538 | 13,795 | 4,767 | 14,870 | 131,86 | 166,01 | 34,15 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
48 |
OPEL KADETT |
L |
2008-10-04 |
15:14:00 | 0,916 | 2,163 | 5,820 | 8,876 | 11,462 | 13,841 | 4,965 | 14,757 | 128,85 | 157,19 | 28,34 | 6 |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
45 |
OPEL KADET |
R |
2008-10-05 |
11:25:00 | 1,236 | 2,225 | 5,915 | 8,998 | 11,551 | 13,860 | 4,862 | 15,096 | 130,32 | 162,24 | 31,92 | - |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
45 |
OPEL KADET |
R |
2008-10-04 |
15:13:00 | 1,048 | 2,103 | 5,853 | 9,031 | 11,678 | 14,075 | 5,044 | 15,123 | 125,57 | 155,87 | 30,30 | 7 |
ΜΠΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
32 |
BMW M3 |
R |
2008-10-04 |
17:55:00 | 1,284 | 2,373 | 6,323 | 9,419 | 11,973 | 14,246 | 4,827 | 15,530 | 129,29 | 165,85 | 36,56 | - |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
45 |
OPEL KADET |
L |
2008-10-04 |
18:00:00 | 1,262 | 2,251 | 6,020 | 9,210 | 11,884 | 14,309 | 5,099 | 15,571 | 124,12 | 153,94 | 29,82 | 8 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
NISSAN 350Z |
L |
2008-10-05 |
12:12:00 | 0,807 | 2,197 | 6,141 | 9,351 | 12,006 | 14,388 | 5,037 | 15,195 | 124,87 | 156,88 | 32,01 | - |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
45 |
OPEL KADET |
L |
2008-10-04 |
12:55:00 | 2,109 | 2,372 | 6,208 | 9,382 | 12,033 | 14,422 | 5,040 | 16,531 | 125,27 | 156,29 | 31,02 | - |
ΜΠΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
32 |
BMW M3 |
L |
2008-10-04 |
15:02:00 | 1,375 | 2,522 | 6,533 | 9,637 | 12,205 | 14,482 | 4,845 | 15,857 | 128,29 | 165,30 | 37,01 | - |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
NISSAN 350Z |
R |
2008-10-04 |
18:00:00 | 1,260 | 2,309 | 6,269 | 9,487 | 12,150 | 14,546 | 5,059 | 15,806 | 124,72 | 157,00 | 32,28 | - |
ΜΠΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
32 |
BMW M3 |
R |
2008-10-04 |
12:52:00 | 1,212 | 2,618 | 6,708 | 9,874 | 12,463 | 14,742 | 4,868 | 15,954 | 128,63 | 165,65 | 37,02 | - |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
NISSAN 350Z |
R |
2008-10-04 |
15:14:00 | 0,505 | 2,416 | 6,441 | 9,694 | 12,389 | 14,812 | 5,118 | 15,317 | 123,33 | 154,81 | 31,48 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
48 |
OPEL KADETT |
R |
2008-10-04 |
12:48:00 | 0,613 | 2,842 | 7,022 | 10,221 | 12,884 | 15,312 | 5,091 | 15,925 | 125,37 | 153,90 | 28,53 | - |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
46 |
NISSAN 350Z |
R |
2008-10-04 |
12:59:00 | 1,029 | 2,814 | 7,817 | 11,319 | 14,107 | 16,565 | 5,246 | 17,594 | 116,96 | 152,40 | 35,44 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,007 secs |
|