ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW Μ5 |
R |
2008-04-20 |
10:15:00 | 0,708 | 1,914 | 5,380 | 8,253 | 10,624 | 12,804 | 4,551 | 13,512 | 139,04 | 166,89 | 27,85 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW Μ5 |
L |
2008-04-19 |
16:48:00 | 0,959 | 1,873 | 5,444 | 8,337 | 10,714 | 12,834 | 4,497 | 13,793 | 138,45 | 178,54 | 40,09 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW Μ5 |
R |
2008-04-19 |
13:09:00 | 0,681 | 1,950 | 5,466 | 8,347 | 10,717 | 12,842 | 4,495 | 13,523 | 139,20 | 176,95 | 37,75 | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
34 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-04-19 |
13:10:00 | 1,497 | 1,806 | 5,336 | 8,322 | 10,802 | 13,039 | 4,717 | 14,536 | 133,42 | 167,68 | 34,26 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW Μ5 |
L |
2008-04-19 |
14:54:00 | 1,015 | 1,876 | 5,552 | 8,503 | 10,925 | 13,089 | 4,586 | 14,104 | 135,97 | 174,86 | 38,89 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
34 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-04-20 |
10:00:00 | 1,029 | 1,814 | 5,378 | 8,384 | 10,879 | 13,124 | 4,740 | 14,153 | 132,37 | 166,60 | 34,23 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
34 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-04-19 |
16:26:00 | 0,695 | 1,852 | 5,436 | 8,455 | 10,961 | 13,208 | 4,753 | 13,903 | 132,02 | 166,79 | 34,77 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
34 |
JEEP CHEROKEE |
L |
2008-04-19 |
14:51:00 | 0,777 | 1,831 | 5,433 | 8,455 | 10,963 | 13,212 | 4,757 | 13,989 | 131,59 | 167,41 | 35,82 | 3 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
35 |
OPEL KADETT 400 |
R |
2008-04-19 |
14:47:00 | 1,459 | 2,065 | 5,672 | 8,626 | 11,115 | 13,367 | 4,741 | 14,826 | 134,11 | 166,05 | 31,94 | 4 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-19 |
16:47:00 | 1,016 | 2,163 | 5,834 | 8,824 | 11,326 | 13,567 | 4,743 | 14,583 | 134,31 | 169,13 | 34,82 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-20 |
10:20:00 | 0,813 | 2,208 | 5,832 | 8,819 | 11,325 | 13,569 | 4,750 | 14,382 | 134,05 | 168,22 | 34,17 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
35 |
OPEL KADETT 400 |
R |
2008-04-20 |
10:04:00 | 1,060 | 2,091 | 5,719 | 8,719 | 11,255 | 13,569 | 4,850 | 14,629 | 131,49 | 161,45 | 29,96 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
R |
2008-04-19 |
14:42:00 | 1,134 | 2,218 | 5,917 | 8,924 | 11,433 | 13,663 | 4,739 | 14,797 | 133,98 | 169,04 | 35,06 | 5 |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-20 |
10:09:00 | 2,340 | 2,009 | 5,725 | 8,788 | 11,359 | 13,717 | 4,929 | 16,057 | 129,90 | 158,56 | 28,66 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-19 |
13:20:00 | 1,163 | 2,247 | 6,035 | 9,076 | 11,615 | 13,856 | 4,780 | 15,019 | 133,01 | 169,39 | 36,38 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
35 |
OPEL KADETT 400 |
L |
2008-04-19 |
13:01:00 | 0,961 | 2,419 | 6,190 | 9,190 | 11,711 | 13,972 | 4,782 | 14,933 | 132,39 | 167,03 | 34,64 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
35 |
OPEL KADETT 400 |
L |
2008-04-19 |
16:26:00 | 0,647 | 2,383 | 6,216 | 9,221 | 11,747 | 14,025 | 4,804 | 14,672 | 132,68 | 165,41 | 32,73 | - |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-19 |
13:03:00 | 1,330 | 2,323 | 6,410 | 9,570 | 12,163 | 14,518 | 4,948 | 15,848 | 127,91 | 160,61 | 32,70 | - |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-19 |
14:40:00 | 1,238 | 2,468 | 6,517 | 9,639 | 12,211 | 14,562 | 4,923 | 15,800 | 129,01 | 158,75 | 29,74 | - |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-19 |
16:28:00 | 1,603 | 2,638 | 6,644 | 9,789 | 12,409 | 14,796 | 5,007 | 16,399 | 127,26 | 157,62 | 30,36 | 6 |
ΛΕΝΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
33 |
OPEL VECTRA 3000cc |
R |
2008-04-20 |
10:03:00 | 1,011 | 2,928 | 7,514 | 10,940 | 13,806 | 16,360 | 5,420 | 17,371 | 115,29 | 147,85 | 32,56 | - |
ΛΕΝΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
33 |
OPEL VECTRA 3000cc |
R |
2008-04-19 |
13:01:00 | 1,192 | 3,296 | 8,478 | 12,149 | 15,125 | 17,742 | 5,593 | 18,934 | 110,13 | | | - |
ΛΕΝΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
33 |
OPEL VECTRA 3000cc |
L |
2008-04-19 |
16:35:00 | 2,676 | 9,151 | 14,094 | 17,652 | 20,595 | 23,210 | 5,558 | 25,886 | 111,44 | 145,33 | 33,89 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
35 |
OPEL KADETT 400 |
R |
2008-04-20 |
13:24:00 | 0,655 | 2,185 | 5,778 | 8,729 | 11,220 | 13,489 | 4,760 | 14,144 | 133,95 | | | LOST |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-20 |
13:24:00 | 0,879 | 2,092 | 5,686 | 8,624 | 11,097 | 13,322 | 4,698 | 14,201 | 135,77 | 168,86 | 33,09 | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW Μ5 |
R |
2008-04-20 |
13:26:00 | 0,689 | 1,874 | 5,437 | 8,402 | 10,914 | 13,201 | 4,799 | 13,890 | 133,00 | | | LOST |
ΛΕΝΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ |
33 |
OPEL VECTRA 3000cc |
L |
2008-04-20 |
13:26:00 | 0,583 | 3,141 | 8,196 | 11,961 | 14,965 | 17,613 | 5,652 | 18,196 | 108,66 | 143,53 | 34,87 | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
34 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-04-20 |
13:27:00 | 0,682 | 1,840 | 5,424 | 8,460 | 10,985 | 13,250 | 4,790 | 13,932 | 130,90 | 165,20 | 34,30 | LOST |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2008-04-20 |
13:27:00 | 1,032 | 2,011 | 5,696 | 8,767 | 11,340 | 13,695 | 4,928 | 14,727 | 129,74 | 158,73 | 28,99 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
34 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-04-20 |
15:26:00 | 0,748 | 1,894 | 5,476 | 8,521 | 11,050 | 13,319 | 4,798 | 14,067 | 130,66 | | | LOST |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
35 |
OPEL KADETT 400 |
L |
2008-04-20 |
15:26:00 | 0,607 | 2,117 | 5,692 | 8,655 | 11,166 | 13,461 | 4,806 | 14,068 | 133,48 | 162,94 | 29,46 | QUALIFIED |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW Μ5 |
L |
2008-04-20 |
15:27:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW Μ5 |
R |
2008-04-20 |
16:13:00 | 0,720 | 1,824 | 5,398 | 8,314 | 10,717 | 12,867 | 4,553 | 13,587 | 137,00 | | | LOST |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
34 |
JEEP CHEROKEE |
L |
2008-04-20 |
16:13:00 | 0,710 | 1,893 | 5,495 | 8,547 | 11,090 | 13,365 | 4,818 | 14,075 | 130,27 | 164,82 | 34,55 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|