ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
42 |
BMW M5 |
R |
2008-03-30 |
10:04:00 | 0,940 | 1,920 | 5,312 | 8,131 | 10,452 | 12,536 | 4,405 | 13,476 | 142,78 | 180,13 | 37,35 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
42 |
BMW M5 |
R |
2008-03-29 |
12:15:00 | 0,936 | 1,981 | 5,442 | 8,324 | 10,706 | 12,838 | 4,514 | 13,774 | 139,45 | 176,15 | 36,70 | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
38 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-03-30 |
10:10:00 | 0,922 | 1,855 | 5,329 | 8,270 | 10,710 | 12,906 | 4,636 | 13,828 | 136,13 | 170,84 | 34,71 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
38 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-03-29 |
12:27:00 | 3,622 | 1,809 | 5,359 | 8,363 | 10,869 | 13,112 | 4,749 | 16,734 | 132,93 | 166,81 | 33,88 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
42 |
BMW M5 |
L |
2008-03-29 |
14:52:00 | 0,836 | 1,932 | 5,573 | 8,558 | 11,012 | 13,198 | 4,640 | 14,034 | 134,15 | 169,95 | 35,80 | 3 |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2008-03-30 |
09:55:00 | 1,138 | 2,169 | 5,857 | 8,839 | 11,300 | 13,528 | 4,689 | 14,666 | 136,17 | 168,95 | 32,78 | 4 |
ΛΑΚΟΡΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
37 |
OPEL ASCONA 400 |
L |
2008-03-29 |
14:55:00 | 0,859 | 2,007 | 5,672 | 8,709 | 11,285 | 13,608 | 4,899 | 14,467 | 130,27 | 161,65 | 31,38 | - |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2008-03-29 |
14:53:00 | 0,908 | 2,042 | 5,795 | 8,839 | 11,354 | 13,631 | 4,792 | 14,539 | 130,18 | 165,55 | 35,37 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
38 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-03-29 |
15:12:00 | 1,353 | 2,094 | 5,864 | 8,888 | 11,384 | 13,636 | 4,748 | 14,989 | 133,45 | 166,54 | 33,09 | - |
ΛΑΚΟΡΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
37 |
OPEL ASCONA 400 |
R |
2008-03-30 |
09:50:00 | 1,003 | 2,161 | 5,859 | 8,867 | 11,405 | 13,684 | 4,817 | 14,687 | 132,28 | 164,38 | 32,10 | 5 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
41 |
OPEL ASCONA |
R |
2008-03-30 |
09:55:00 | 0,808 | 2,251 | 5,912 | 8,982 | 11,551 | 13,864 | 4,882 | 14,672 | 129,97 | 162,11 | 32,14 | 6 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
R |
2008-03-29 |
14:54:00 | 1,130 | 2,157 | 5,788 | 8,861 | 11,471 | 13,881 | 5,020 | 15,011 | 128,25 | 148,21 | 19,96 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
L |
2008-03-29 |
12:33:00 | 0,970 | 2,247 | 5,874 | 8,916 | 11,516 | 13,911 | 4,995 | 14,881 | 129,72 | 155,38 | 25,66 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
41 |
OPEL ASCONA |
L |
2008-03-29 |
14:54:00 | 0,690 | 2,048 | 5,773 | 8,972 | 11,653 | 14,046 | 5,074 | 14,736 | 122,63 | 157,41 | 34,78 | 7 |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
40 |
OPEL KADETT |
R |
2008-03-30 |
09:49:00 | 1,305 | 2,147 | 5,989 | 9,117 | 11,702 | 14,047 | 4,930 | 15,352 | 128,80 | 160,21 | 31,41 | - |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
R |
2008-03-29 |
12:17:00 | 1,019 | 2,025 | 6,197 | 9,321 | 11,841 | 14,103 | 4,782 | 15,122 | 129,76 | 167,20 | 37,44 | - |
ΛΑΚΟΡΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
37 |
OPEL ASCONA 400 |
L |
2008-03-29 |
12:17:00 | 0,856 | 2,167 | 5,866 | 8,908 | 11,660 | 14,208 | 5,300 | 15,064 | 128,76 | 149,93 | 21,17 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
41 |
OPEL ASCONA |
L |
2008-03-29 |
12:15:00 | 1,023 | 2,369 | 6,181 | 9,304 | 11,899 | 14,232 | 4,928 | 15,255 | 127,97 | 160,76 | 32,79 | - |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
40 |
OPEL KADETT |
R |
2008-03-29 |
12:33:00 | 1,673 | 2,431 | 6,616 | 9,822 | 12,454 | 14,832 | 5,010 | 16,505 | 126,64 | 156,51 | 29,87 | - |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
40 |
OPEL KADETT |
L |
2008-03-29 |
14:57:00 | 1,300 | 2,283 | 6,327 | 9,846 | 12,599 | 15,038 | 5,192 | 16,338 | 117,28 | 153,51 | 36,23 | 8 |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
OPEL KADET |
R |
2008-03-29 |
14:53:00 | 0,829 | 2,228 | 6,343 | 9,800 | 12,721 | 15,356 | 5,556 | 16,185 | 115,66 | 142,37 | 26,71 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
L |
2008-03-30 |
09:49:00 | 3,031 | 2,185 | 6,545 | 11,849 | 17,183 | 23,206 | 11,357 | 26,237 | 72,18 | 56,99 | -15,19 | RED LIGHT |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
OPEL KADET |
L |
2008-03-30 |
10:04:00 | -0,671 | 3,917 | 7,920 | 11,275 | 14,070 | 16,590 | 5,315 | 15,919 | 119,54 | 148,62 | 29,08 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
41 |
OPEL ASCONA |
R |
2008-03-30 |
12:32:00 | 0,805 | 2,145 | 5,713 | 8,715 | 11,231 | 13,506 | 4,791 | 14,311 | 132,95 | 164,24 | 31,29 | LOST |
ΛΑΚΟΡΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
37 |
OPEL ASCONA 400 |
L |
2008-03-30 |
12:32:00 | 0,684 | 2,276 | 5,957 | 8,947 | 11,453 | 13,706 | 4,759 | 14,390 | 134,30 | 166,60 | 32,30 | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
42 |
BMW M5 |
R |
2008-03-30 |
12:34:00 | 0,781 | 1,948 | 5,468 | 8,374 | 10,758 | 12,881 | 4,507 | 13,662 | 138,45 | 176,92 | 38,47 | LOST |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
OPEL KADET |
L |
2008-03-30 |
12:34:00 | 1,124 | 2,316 | 6,482 | 9,888 | 12,719 | 15,264 | 5,376 | 16,388 | 117,77 | 147,37 | 29,60 | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
38 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-03-30 |
12:35:00 | 0,809 | 1,837 | 5,326 | 8,272 | 10,708 | 12,898 | 4,626 | 13,707 | 136,12 | 171,28 | 35,16 | LOST |
ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
40 |
OPEL KADETT |
L |
2008-03-30 |
12:35:00 | 1,170 | 2,430 | 6,250 | 9,293 | 11,821 | 14,375 | 5,082 | 15,545 | 133,23 | 136,95 | 3,72 | WON |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
R |
2008-03-30 |
12:38:00 | 0,678 | 2,031 | 5,657 | 8,622 | 11,074 | 13,285 | 4,663 | 13,963 | 136,36 | 170,80 | 34,44 | LOST |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
L |
2008-03-30 |
12:38:00 | 0,702 | 2,203 | 5,819 | 8,799 | 11,307 | 13,582 | 4,783 | 14,284 | 134,60 | 163,90 | 29,30 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
38 |
JEEP CHEROKEE |
R |
2008-03-30 |
14:43:00 | 6,048 | 1,841 | 5,342 | 8,316 | 10,781 | 12,995 | 4,679 | 19,043 | 134,66 | 169,09 | 34,43 | RED LIGHT |
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2008-03-30 |
14:43:00 | -0,649 | 2,146 | 6,381 | 10,968 | 14,903 | 17,861 | 6,893 | 17,212 | 83,94 | 127,95 | 44,01 | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
42 |
BMW M5 |
R |
2008-03-30 |
14:57:00 | 0,757 | 1,874 | 5,414 | 8,373 | 10,789 | 12,945 | 4,572 | 13,702 | 136,53 | 172,94 | 36,41 | LOST |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
41 |
OPEL ASCONA |
L |
2008-03-30 |
14:57:00 | 0,832 | 2,041 | 5,603 | 8,611 | 11,136 | 13,422 | 4,811 | 14,254 | 133,60 | 163,97 | 30,37 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
42 |
BMW M5 |
R |
2008-03-30 |
16:32:00 | 0,764 | 1,861 | 5,316 | 8,173 | 10,527 | 12,630 | 4,457 | 13,394 | 140,70 | 178,80 | 38,10 | LOST |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
38 |
JEEP CHEROKEE |
L |
2008-03-30 |
16:32:00 | 0,691 | 1,849 | 5,413 | 8,398 | 10,859 | 13,065 | 4,667 | 13,756 | 135,32 | 170,11 | 34,79 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|