ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BT2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1008 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-24 |
17:26:38 | 1,207 | 1,371 | | 5,472 | | 8,446 | 2,974 | 9,653 | 222,08 | 243,90 | 21,82 | - |
ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1008 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-24 |
12:17:32 | 2,128 | 1,469 | | 5,672 | | 8,473 | 2,801 | 10,601 | 222,63 | 283,91 | 61,28 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT2 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1008 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-24 |
09:28:36 | 1,913 | 1,467 | | 5,730 | | 8,619 | 2,889 | 10,532 | 218,04 | 275,22 | 57,18 | 2 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1206 |
AUDI S3 |
R |
2013-11-23 |
15:48:35 | 2,711 | 1,593 | | 6,522 | | 9,978 | 3,456 | 12,689 | 178,21 | 230,76 | 52,55 | 3 |
ΤΣΑΚΛΑΣ ΛΕΑΝΔΡΟΣ |
1210 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-24 |
09:25:12 | 2,377 | 1,740 | | 6,772 | | 10,209 | 3,437 | 12,586 | 181,91 | 231,36 | 49,45 | 4 |
ΝΤΕΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1213 |
AUDI S3 |
R |
2013-11-24 |
09:25:12 | 1,293 | 1,592 | | 6,791 | | 10,447 | 3,656 | 11,740 | 166,43 | 218,84 | 52,41 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1206 |
AUDI S3 |
L |
2013-11-24 |
09:19:52 | 4,578 | 1,833 | | 7,067 | | 10,561 | 3,494 | 15,139 | 177,25 | 227,56 | 50,31 | 5 |
ΝΤΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1211 |
HONDA S2000 |
R |
2013-11-23 |
15:46:25 | 7,816 | 1,610 | | 7,084 | | 10,869 | 3,785 | 18,685 | 160,85 | 209,91 | 49,06 | - |
ΤΣΑΚΛΑΣ ΛΕΑΝΔΡΟΣ |
1210 |
NISSAN GTR R35 |
R |
2013-11-23 |
12:59:00 | 2,799 | 1,955 | | 7,378 | | 10,931 | 3,553 | 13,730 | 174,33 | 224,85 | 50,52 | - |
ΤΣΑΚΛΑΣ ΛΕΑΝΔΡΟΣ |
1210 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-23 |
15:47:26 | 1,959 | 2,047 | | 7,449 | | 10,950 | 3,501 | 12,909 | 176,90 | 228,42 | 51,52 | - |
ΝΤΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1211 |
HONDA S2000 |
L |
2013-11-24 |
09:01:46 | 2,654 | 1,667 | | 7,119 | | 10,964 | 3,845 | 13,618 | 162,38 | 199,88 | 37,50 | - |
ΝΤΕΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1213 |
AUDI S3 |
L |
2013-11-24 |
09:11:18 | 6,898 | 1,926 | | 7,425 | | 11,126 | 3,701 | 18,024 | 164,53 | 217,78 | 53,25 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1206 |
AUDI S3 |
R |
2013-11-23 |
12:20:56 | 3,887 | 2,109 | | 7,662 | | 11,190 | 3,528 | 15,077 | 176,64 | 228,42 | 51,78 | 6 |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
1212 |
MITSUBISHI EVO 8 |
R |
2013-11-23 |
12:22:38 | 9,742 | 1,729 | | 7,501 | | 11,657 | 4,156 | 21,399 | 149,93 | 192,41 | 42,48 | 7 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1205 |
FORD SIERRA |
R |
2013-11-24 |
09:19:52 | 1,982 | 1,750 | | 7,635 | | 11,892 | 4,257 | 13,874 | 148,27 | 185,66 | 37,39 | - |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1205 |
FORD SIERRA |
R |
2013-11-23 |
15:47:26 | 1,076 | 2,203 | | 8,348 | | 12,646 | 4,298 | 13,722 | 145,27 | 183,57 | 38,30 | - |
ΝΤΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1211 |
HONDA S2000 |
R |
2013-11-24 |
09:37:15 | 1,299 | 1,692 | | 7,923 | | 13,556 | 5,633 | 14,855 | 143,71 | 112,78 | -30,93 | - |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1205 |
FORD SIERRA |
L |
2013-11-23 |
12:20:56 | 1,275 | 2,557 | | 9,255 | | 13,717 | 4,462 | 14,992 | 138,30 | 177,42 | 39,12 | 8 |
ΠΑΥΛΟΥ ΚΛΕΑΡΧΟΣ |
1207 |
MITSUBISHI EVO 8 |
L |
2013-11-23 |
12:28:08 | 1,841 | 1,810 | | 7,806 | | 15,226 | 7,420 | 17,067 | 116,61 | 79,69 | -36,92 | - |
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
1212 |
MITSUBISHI EVO 8 |
L |
2013-11-23 |
15:46:25 | 4,456 | 1,756 | | 8,707 | | 16,434 | 7,727 | 20,890 | 86,49 | 97,37 | 10,88 | ABANDONED RUN |
ΠΑΥΛΟΥ ΚΛΕΑΡΧΟΣ |
1207 |
MITSUBISHI EVO 8 |
R |
2013-11-23 |
15:55:44 | 2,026 | 1,891 | | 8,630 | | | | 10,656 | 75,47 | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΝΤΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1211 |
HONDA S2000 |
L |
2013-11-24 |
14:01:02 | 0,755 | 1,746 | | 7,291 | | 10,966 | 3,675 | 11,721 | 164,83 | 218,57 | 53,74 | WON |
ΝΤΕΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1213 |
AUDI S3 |
R |
2013-11-24 |
14:01:02 | 0,627 | 1,519 | | 6,774 | | 10,402 | 3,628 | 11,029 | 167,36 | 220,18 | 52,82 | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1206 |
AUDI S3 |
L |
2013-11-24 |
14:02:20 | 1,062 | 2,050 | | | | 10,994 | | 12,056 | | 228,57 | | LOST |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ |
1205 |
FORD SIERRA |
R |
2013-11-24 |
14:02:20 | 0,948 | 1,973 | | | | 11,883 | | 12,831 | | 190,37 | | ABANDONED RUN BUT QUALIFIED |
ΤΣΑΚΛΑΣ ΛΕΑΝΔΡΟΣ |
1210 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-24 |
14:04:16 | 2,963 | 2,306 | | | | | | 5,269 | | | | WON |
ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1008 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-24 |
14:06:35 | 2,873 | 1,439 | | 5,722 | | 8,553 | 2,831 | 11,426 | 219,64 | 281,25 | 61,61 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1206 |
AUDI S3 |
L |
2013-11-24 |
15:41:18 | 1,903 | 1,646 | | 6,675 | | 10,117 | 3,442 | 12,020 | 178,74 | 232,25 | 53,51 | WON |
ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1008 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-24 |
15:56:15 | 1,120 | 1,356 | | 5,475 | | 8,300 | 2,825 | 9,420 | 220,31 | 281,69 | 61,38 | LOST |
ΝΤΕΜΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
1213 |
AUDI S3 |
R |
2013-11-24 |
15:56:15 | 0,626 | 1,503 | | 6,721 | | 10,344 | 3,623 | 10,970 | 168,38 | 220,04 | 51,66 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT2 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
1008 |
NISSAN GTR R35 |
L |
2013-11-24 |
17:01:05 | 1,064 | 1,339 | | 5,417 | | 8,336 | 2,919 | 9,400 | 223,18 | 245,73 | 22,55 | LOST |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
1206 |
AUDI S3 |
R |
2013-11-24 |
17:01:05 | 0,675 | 1,606 | | 6,537 | | 9,989 | 3,452 | 10,664 | 181,26 | 228,71 | 47,45 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,012 secs |
|