ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BT1 [2008] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
075 |
HONDA INTEGRA TURBO |
L |
2009-03-22 |
10:16:06 | 1,126 | 2,090 | | 8,610 | | 12,780 | 4,170 | 13,902 | 152,09 | 198,12 | 46,03 | - |
ΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
075 |
HONDA INTEGRA TURBO |
L |
2009-03-21 |
12:14:30 | 1,033 | 2,190 | | 8,660 | | 12,950 | 4,290 | 13,979 | 150,56 | 189,27 | 38,71 | 2 |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
074 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2009-03-21 |
12:16:00 | 3,265 | 2,280 | | 8,710 | | 13,040 | 4,330 | 16,305 | 146,40 | 182,83 | 36,43 | - |
ΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
075 |
HONDA INTEGRA TURBO |
R |
2009-03-21 |
12:11:16 | 0,651 | 2,280 | | 8,800 | | 13,060 | 4,260 | 13,713 | 151,26 | 190,47 | 39,21 | - |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
074 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2009-03-21 |
12:11:16 | 0,956 | 2,270 | | 8,700 | | 13,160 | 4,460 | 14,112 | 146,10 | 169,25 | 23,15 | 3 |
ΑΓΚΟΡΤΣΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
071 |
PEUGEOT RALLYE TURBO |
L |
2009-03-21 |
12:13:08 | 0,894 | 2,510 | | 9,240 | | 13,540 | 4,300 | 14,437 | 144,63 | 185,66 | 41,03 | 4 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
070 |
TOYOTA STARLET TURBO |
L |
2009-03-21 |
11:18:09 | 0,902 | 2,430 | | 9,400 | | 14,040 | 4,640 | 14,938 | 141,17 | 158,45 | 17,28 | - |
ΑΓΚΟΡΤΣΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
071 |
PEUGEOT RALLYE TURBO |
R |
2009-03-21 |
11:18:09 | 1,182 | 2,610 | | 9,840 | | 14,340 | 4,500 | 15,526 | 136,57 | 178,21 | 41,64 | 5 |
ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ |
076 |
MITSUBISHI |
R |
2009-03-22 |
10:27:42 | 1,223 | 2,240 | | 9,560 | | 14,850 | 5,290 | 16,076 | 119,72 | 148,20 | 28,48 | 6 |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
063 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2009-03-22 |
11:11:39 | 2,465 | 2,830 | | 11,990 | | 18,750 | 6,760 | 21,210 | 100,69 | 93,50 | -7,19 | TIMING ERROR |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
063 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2009-03-22 |
11:29:00 | 0,630 | 1,580 | | 6,210 | | 9,370 | 3,160 | 9,996 | 198,12 | 251,04 | 52,92 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
063 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2009-03-22 |
11:47:29 | 1,211 | 2,160 | | 8,700 | | 12,690 | 3,990 | 13,904 | 152,09 | 208,45 | 56,36 | LOST |
ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΑΚΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ |
076 |
MITSUBISHI |
R |
2009-03-22 |
11:47:29 | 0,881 | 2,400 | | 9,830 | | 15,550 | 5,720 | 16,435 | 119,72 | 129,54 | 9,82 | WON |
ΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
075 |
HONDA INTEGRA TURBO |
L |
2009-03-22 |
11:48:58 | 1,040 | 2,230 | | 8,820 | | 13,070 | 4,250 | 14,108 | 149,75 | 193,34 | 43,59 | LOST |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
070 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2009-03-22 |
11:48:58 | 0,713 | 2,480 | | 9,500 | | 14,260 | 4,760 | 14,977 | 131,43 | 159,15 | 27,72 | DID NOT APPEAR |
ΑΓΚΟΡΤΣΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
071 |
PEUGEOT RALLYE TURBO |
L |
2009-03-22 |
11:50:51 | | | | | | | | | | | | WON |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
074 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2009-03-22 |
11:50:51 | 2,356 | 2,170 | | 8,600 | | 12,830 | 4,230 | 15,188 | 148,08 | 187,69 | 39,61 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
075 |
HONDA INTEGRA TURBO |
L |
2009-03-22 |
12:21:38 | 1,006 | 2,100 | | 8,530 | | 12,700 | 4,170 | 13,710 | 153,84 | 196,18 | 42,34 | LOST |
ΜΠΑΡΜΠΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
074 |
TOYOTA STARLET TURBO |
R |
2009-03-22 |
12:21:38 | 0,699 | 2,290 | | 8,780 | | 13,030 | 4,250 | 13,726 | 147,54 | 187,01 | 39,47 | QUALIFIED |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
063 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2009-03-22 |
12:21:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BT1 [2008] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ |
063 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2009-03-22 |
13:07:55 | 1,040 | 2,130 | | 8,700 | | 12,720 | 4,020 | 13,757 | 149,37 | 209,79 | 60,42 | LOST |
ΜΑΝΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
075 |
HONDA INTEGRA TURBO |
R |
2009-03-22 |
13:07:55 | 0,997 | 2,140 | | 8,540 | | 12,760 | 4,220 | 13,758 | 152,34 | 189,57 | 37,23 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|