ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 3 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ37 |
SUZUKI TL 1000R |
L |
2007-09-02 |
11:02:00 | 0,848 | 1,441 | 4,037 | 6,256 | 8,136 | 9,849 | 3,593 | 10,697 | 177,96 | 216,34 | 38,38 | 2 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
L |
2007-09-01 |
18:00:00 | 0,942 | 1,584 | 4,238 | 6,411 | 8,226 | 9,869 | 3,458 | 10,811 | 184,59 | 225,94 | 41,35 | - |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ37 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2007-09-01 |
18:10:00 | 0,693 | 1,410 | 4,041 | 6,278 | 8,181 | 9,922 | 3,644 | 10,615 | 177,51 | 214,25 | 36,74 | - |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2007-09-02 |
11:05:00 | 0,512 | 2,016 | 4,632 | 6,733 | 8,501 | 10,105 | 3,372 | 10,617 | 191,87 | 233,61 | 41,74 | - |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ37 |
SUZUKI TL 1000R |
L |
2007-09-01 |
14:54:00 | 0,716 | 1,524 | 4,218 | 6,533 | 8,522 | 10,333 | 3,800 | 11,049 | 170,89 | 204,83 | 33,94 | 3 |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
SUZUKI GSXR 1000 |
R |
2007-09-01 |
18:00:00 | 0,841 | 1,789 | 4,592 | 6,806 | 8,668 | 10,356 | 3,550 | 11,197 | 182,50 | 223,51 | 41,01 | 4 |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ40 |
KAWASAKI 636 |
R |
2007-09-02 |
11:02:00 | 0,885 | 1,847 | 4,675 | 6,938 | 8,829 | 10,540 | 3,602 | 11,425 | 177,36 | 215,55 | 38,19 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2007-09-01 |
14:55:00 | 3,274 | 1,835 | 4,675 | 6,924 | 8,823 | 10,553 | 3,629 | 13,827 | 176,76 | 213,31 | 36,55 | - |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ40 |
KAWASAKI 636 |
L |
2007-09-01 |
18:10:00 | 0,853 | 1,877 | 4,833 | 7,144 | 9,065 | 10,806 | 3,662 | 11,659 | 172,50 | 212,21 | 39,71 | - |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2007-09-02 |
11:05:00 | 0,888 | 2,010 | 5,011 | 7,389 | 9,295 | 10,996 | 3,607 | 11,884 | 172,38 | 220,92 | 48,54 | - |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ40 |
KAWASAKI 636 |
R |
2007-09-01 |
14:54:00 | 0,904 | 2,160 | 5,267 | 7,599 | 9,541 | 11,297 | 3,698 | 12,201 | 175,14 | 212,75 | 37,61 | RED LIGHT |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2007-09-01 |
14:55:00 | 0,394 | 1,796 | 4,580 | 6,825 | 8,681 | 10,363 | 3,538 | 10,757 | 181,85 | 222,85 | 41,00 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ37 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2007-09-02 |
16:33:00 | 0,567 | 1,378 | 4,212 | 6,516 | 8,452 | 10,200 | 3,684 | 10,767 | 174,46 | 213,52 | 39,06 | LOST |
ΓΚΑΓΚΑΜΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ |
Μ40 |
KAWASAKI 636 |
L |
2007-09-02 |
16:33:00 | 0,815 | 1,914 | 4,802 | 7,078 | 8,974 | 10,698 | 3,620 | 11,513 | 174,67 | 214,50 | 39,83 | WON |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
R |
2007-09-02 |
16:34:00 | 0,458 | 1,624 | 4,273 | 6,406 | 8,198 | 9,834 | 3,428 | 10,292 | 187,79 | 227,57 | 39,78 | LOST |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
SUZUKI GSXR 1000 |
L |
2007-09-02 |
16:34:00 | 0,860 | 2,256 | 5,308 | 7,678 | 9,587 | 11,302 | 3,624 | 12,162 | 170,30 | 218,34 | 48,04 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 3 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ38 |
KAWASAKI ZX 7 RR |
L |
2007-09-02 |
17:44:00 | 0,461 | 1,591 | 4,249 | 6,377 | 8,172 | 9,806 | 3,429 | 10,267 | 187,20 | 227,86 | 40,66 | LOST |
ΒΟΥΡΝΕΛΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ |
Μ37 |
SUZUKI TL 1000R |
R |
2007-09-02 |
17:44:00 | 0,558 | 1,423 | 3,973 | 6,175 | 8,063 | 9,789 | 3,614 | 10,347 | 180,66 | 214,39 | 33,73 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|