ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
21 |
OPEL MANDA |
L |
2004-06-20 |
09:57:00 | 0,978 | 2,457 | | 9,189 | | 14,098 | 4,909 | 15,076 | 132,24 | 165,36 | 33,12 | 2 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
20 |
BMW M5 |
R |
2004-06-19 |
15:26:00 | 0,711 | 2,478 | | 9,350 | | 14,137 | 4,787 | 14,848 | 132,80 | 169,18 | 36,38 | 3 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
22 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-06-19 |
15:14:00 | 0,660 | 2,705 | | 9,491 | | 14,210 | 4,719 | 14,870 | 135,50 | 168,23 | 32,73 | 4 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
23 |
BMW M3 |
L |
2004-06-19 |
15:26:00 | 0,814 | 2,545 | | 9,493 | | 14,373 | 4,880 | 15,187 | 130,15 | 168,11 | 37,96 | 5 |
ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
OPEL ASCONA |
L |
2004-06-19 |
15:34:00 | 1,033 | 2,624 | | 9,530 | | 14,409 | 4,879 | 15,442 | 131,01 | 165,64 | 34,63 | - |
ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
OPEL ASCONA |
R |
2004-06-20 |
09:27:00 | 1,427 | 2,314 | | 9,335 | | 14,507 | 5,172 | 15,934 | 128,79 | 141,86 | 13,07 | - |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
21 |
OPEL MANDA |
R |
2004-06-19 |
15:19:00 | 0,943 | 2,506 | | 9,598 | | 14,561 | 4,963 | 15,504 | 130,22 | 164,09 | 33,87 | 6 |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
25 |
HONDA TYPE R |
R |
2004-06-20 |
09:19:00 | 1,094 | 2,501 | | 9,561 | | 14,591 | 5,030 | 15,685 | 127,38 | 161,82 | 34,44 | - |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
25 |
HONDA TYPE R |
R |
2004-06-19 |
15:21:00 | 0,999 | 2,647 | | 9,760 | | 14,743 | 4,983 | 15,742 | 128,80 | 163,40 | 34,60 | RED LIGHT |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
21 |
OPEL MANDA |
R |
2004-06-19 |
15:18:00 | -0,388 | | | | | | | -0,388 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
20 |
BMW M5 |
R |
2004-06-20 |
11:00:00 | 1,141 | 2,188 | | 8,799 | | 13,503 | 4,704 | 14,644 | 135,64 | 173,11 | 37,47 | 2 |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
22 |
CITROEN LEMANS |
R |
2004-06-19 |
17:01:00 | 0,698 | 2,481 | | 9,157 | | 13,817 | 4,660 | 14,515 | 137,70 | 172,83 | 35,13 | - |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
22 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-06-20 |
10:53:00 | 0,703 | 2,457 | | 9,212 | | 13,884 | 4,672 | 14,587 | 137,95 | 171,66 | 33,71 | 3 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
23 |
BMW M3 |
R |
2004-06-20 |
10:59:00 | 0,721 | 2,417 | | 9,129 | | 13,923 | 4,794 | 14,644 | 132,74 | 171,87 | 39,13 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
23 |
BMW M3 |
R |
2004-06-19 |
17:01:00 | 0,881 | 2,386 | | 9,172 | | 13,943 | 4,771 | 14,824 | 133,24 | 172,13 | 38,89 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
20 |
BMW M5 |
L |
2004-06-19 |
16:58:00 | 1,040 | 2,325 | | 9,146 | | 13,989 | 4,843 | 15,029 | 130,65 | 166,79 | 36,14 | 4 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
21 |
OPEL MANDA |
L |
2004-06-19 |
17:01:00 | 1,032 | 2,372 | | 9,314 | | 14,201 | 4,887 | 15,233 | 131,77 | 166,07 | 34,30 | 5 |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
25 |
HONDA TYPE R |
L |
2004-06-20 |
10:58:00 | 1,289 | 2,425 | | 9,303 | | 14,292 | 4,989 | 15,581 | 129,21 | 162,68 | 33,47 | - |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
25 |
HONDA TYPE R |
L |
2004-06-19 |
17:03:00 | 1,329 | 2,431 | | 9,533 | | 14,528 | 4,995 | 15,857 | 127,65 | 162,42 | 34,77 | 6 |
ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
OPEL ASCONA |
R |
2004-06-19 |
17:10:00 | 2,707 | 2,301 | | 9,248 | | 14,701 | 5,453 | 17,408 | 132,08 | 126,60 | -5,48 | - |
ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
OPEL ASCONA |
R |
2004-06-20 |
10:58:00 | 1,134 | 2,908 | | 9,919 | | 14,884 | 4,965 | 16,018 | 130,25 | 164,03 | 33,78 | - |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
21 |
OPEL MANDA |
R |
2004-06-20 |
10:53:00 | 1,073 | 2,711 | | 11,581 | | 24,067 | 12,486 | 25,140 | 71,41 | 49,43 | -21,98 | RED LIGHT |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
25 |
HONDA TYPE R |
L |
2004-06-19 |
17:01:00 | 0,267 | | | | | | | 0,267 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
20 |
BMW M5 |
R |
2004-06-20 |
12:13:00 | 0,634 | 2,197 | | 9,092 | | 13,963 | 4,871 | 14,597 | 130,73 | 167,27 | 36,54 | |
ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
38 |
OPEL ASCONA |
L |
2004-06-20 |
12:13:00 | 0,934 | 2,509 | | 9,376 | | 14,264 | 4,888 | 15,198 | 131,77 | 164,20 | 32,43 | |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
22 |
CITROEN LEMANS |
R |
2004-06-20 |
12:14:00 | 0,797 | 2,421 | | 9,130 | | 13,799 | 4,669 | 14,596 | 137,17 | 172,64 | 35,47 | |
ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ |
25 |
HONDA TYPE R |
L |
2004-06-20 |
12:14:00 | 0,872 | 2,368 | | 9,367 | | 14,377 | 5,010 | 15,249 | 128,71 | 161,70 | 32,99 | |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
23 |
BMW M3 |
R |
2004-06-20 |
12:15:00 | 0,867 | 2,398 | | 9,749 | | 14,688 | 4,939 | 15,555 | 126,98 | 167,86 | 40,88 | |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
21 |
OPEL MANDA |
L |
2004-06-20 |
12:15:00 | 0,491 | 2,282 | | 9,480 | | 14,839 | 5,359 | 15,330 | 120,64 | 144,97 | 24,33 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
23 |
BMW M3 |
R |
2004-06-20 |
12:41:00 | 0,554 | 2,259 | | 9,011 | | 13,831 | 4,820 | 14,385 | 132,43 | 170,42 | 37,99 | |
ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
22 |
CITROEN LEMANS |
L |
2004-06-20 |
12:41:00 | 0,703 | 2,422 | | 9,151 | | 13,848 | 4,697 | 14,551 | 137,24 | 170,69 | 33,45 | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
20 |
BMW M5 |
L |
2004-06-20 |
12:41:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
20 |
BMW M5 |
R |
2004-06-20 |
14:58:00 | 0,563 | 2,082 | | 8,788 | | 13,576 | 4,788 | 14,139 | 133,02 | 169,61 | 36,59 | |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
23 |
BMW M3 |
L |
2004-06-20 |
14:58:00 | 0,532 | 2,833 | | 9,696 | | 14,522 | 4,826 | 15,054 | 132,27 | 169,74 | 37,47 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|