| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						21 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						09:57:00 | 0,978 | 2,457 |  | 9,189 |  | 14,098 | 4,909 | 15,076 | 132,24 | 165,36 | 33,12 |  	| 2 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						20 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:26:00 | 0,711 | 2,478 |  | 9,350 |  | 14,137 | 4,787 | 14,848 | 132,80 | 169,18 | 36,38 |  	| 3 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						22 | 
						CITROEN LEMANS | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:14:00 | 0,660 | 2,705 |  | 9,491 |  | 14,210 | 4,719 | 14,870 | 135,50 | 168,23 | 32,73 |  	| 4 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						23 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:26:00 | 0,814 | 2,545 |  | 9,493 |  | 14,373 | 4,880 | 15,187 | 130,15 | 168,11 | 37,96 |  	| 5 | 
						ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						38 | 
						OPEL ASCONA | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						15:34:00 | 1,033 | 2,624 |  | 9,530 |  | 14,409 | 4,879 | 15,442 | 131,01 | 165,64 | 34,63 |  	| - | 
						ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						38 | 
						OPEL ASCONA | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						09:27:00 | 1,427 | 2,314 |  | 9,335 |  | 14,507 | 5,172 | 15,934 | 128,79 | 141,86 | 13,07 |  	| - | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						21 | 
						OPEL MANDA | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:19:00 | 0,943 | 2,506 |  | 9,598 |  | 14,561 | 4,963 | 15,504 | 130,22 | 164,09 | 33,87 |  	| 6 | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 
						25 | 
						HONDA TYPE R | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						09:19:00 | 1,094 | 2,501 |  | 9,561 |  | 14,591 | 5,030 | 15,685 | 127,38 | 161,82 | 34,44 |  	| - | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 
						25 | 
						HONDA TYPE R | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:21:00 | 0,999 | 2,647 |  | 9,760 |  | 14,743 | 4,983 | 15,742 | 128,80 | 163,40 | 34,60 |  	| RED LIGHT | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						21 | 
						OPEL MANDA | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						15:18:00 | -0,388 |  |  |  |  |  |  | -0,388 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						20 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						11:00:00 | 1,141 | 2,188 |  | 8,799 |  | 13,503 | 4,704 | 14,644 | 135,64 | 173,11 | 37,47 |  	| 2 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						22 | 
						CITROEN LEMANS | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						17:01:00 | 0,698 | 2,481 |  | 9,157 |  | 13,817 | 4,660 | 14,515 | 137,70 | 172,83 | 35,13 |  	| - | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						22 | 
						CITROEN LEMANS | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						10:53:00 | 0,703 | 2,457 |  | 9,212 |  | 13,884 | 4,672 | 14,587 | 137,95 | 171,66 | 33,71 |  	| 3 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						23 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:59:00 | 0,721 | 2,417 |  | 9,129 |  | 13,923 | 4,794 | 14,644 | 132,74 | 171,87 | 39,13 |  	| - | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						23 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						17:01:00 | 0,881 | 2,386 |  | 9,172 |  | 13,943 | 4,771 | 14,824 | 133,24 | 172,13 | 38,89 |  	| - | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						20 | 
						BMW M5 | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						16:58:00 | 1,040 | 2,325 |  | 9,146 |  | 13,989 | 4,843 | 15,029 | 130,65 | 166,79 | 36,14 |  	| 4 | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						21 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						17:01:00 | 1,032 | 2,372 |  | 9,314 |  | 14,201 | 4,887 | 15,233 | 131,77 | 166,07 | 34,30 |  	| 5 | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 
						25 | 
						HONDA TYPE R | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						10:58:00 | 1,289 | 2,425 |  | 9,303 |  | 14,292 | 4,989 | 15,581 | 129,21 | 162,68 | 33,47 |  	| - | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 
						25 | 
						HONDA TYPE R | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						17:03:00 | 1,329 | 2,431 |  | 9,533 |  | 14,528 | 4,995 | 15,857 | 127,65 | 162,42 | 34,77 |  	| 6 | 
						ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						38 | 
						OPEL ASCONA | 
						R | 
						2004-06-19 | 
						17:10:00 | 2,707 | 2,301 |  | 9,248 |  | 14,701 | 5,453 | 17,408 | 132,08 | 126,60 | -5,48 |  	| - | 
						ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						38 | 
						OPEL ASCONA | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:58:00 | 1,134 | 2,908 |  | 9,919 |  | 14,884 | 4,965 | 16,018 | 130,25 | 164,03 | 33,78 |  	| - | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						21 | 
						OPEL MANDA | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						10:53:00 | 1,073 | 2,711 |  | 11,581 |  | 24,067 | 12,486 | 25,140 | 71,41 | 49,43 | -21,98 |  	| RED LIGHT | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 
						25 | 
						HONDA TYPE R | 
						L | 
						2004-06-19 | 
						17:01:00 | 0,267 |  |  |  |  |  |  | 0,267 |  |  |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BA [2002] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						20 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:13:00 | 0,634 | 2,197 |  | 9,092 |  | 13,963 | 4,871 | 14,597 | 130,73 | 167,27 | 36,54 |  	 | 
						ΤΡΟΦΑΝΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						38 | 
						OPEL ASCONA | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:13:00 | 0,934 | 2,509 |  | 9,376 |  | 14,264 | 4,888 | 15,198 | 131,77 | 164,20 | 32,43 |  	 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						22 | 
						CITROEN LEMANS | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:14:00 | 0,797 | 2,421 |  | 9,130 |  | 13,799 | 4,669 | 14,596 | 137,17 | 172,64 | 35,47 |  	 | 
						ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ | 
						25 | 
						HONDA TYPE R | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:14:00 | 0,872 | 2,368 |  | 9,367 |  | 14,377 | 5,010 | 15,249 | 128,71 | 161,70 | 32,99 |  	 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						23 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:15:00 | 0,867 | 2,398 |  | 9,749 |  | 14,688 | 4,939 | 15,555 | 126,98 | 167,86 | 40,88 |  	 | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						21 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:15:00 | 0,491 | 2,282 |  | 9,480 |  | 14,839 | 5,359 | 15,330 | 120,64 | 144,97 | 24,33 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA [2002] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						23 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						12:41:00 | 0,554 | 2,259 |  | 9,011 |  | 13,831 | 4,820 | 14,385 | 132,43 | 170,42 | 37,99 |  	 | 
						ΚΑΡΑΠΕΤΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ | 
						22 | 
						CITROEN LEMANS | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:41:00 | 0,703 | 2,422 |  | 9,151 |  | 13,848 | 4,697 | 14,551 | 137,24 | 170,69 | 33,45 |  	 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						20 | 
						BMW M5 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						12:41:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						20 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2004-06-20 | 
						14:58:00 | 0,563 | 2,082 |  | 8,788 |  | 13,576 | 4,788 | 14,139 | 133,02 | 169,61 | 36,59 |  	 | 
						ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 
						23 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2004-06-20 | 
						14:58:00 | 0,532 | 2,833 |  | 9,696 |  | 14,522 | 4,826 | 15,054 | 132,27 | 169,74 | 37,47 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,013 secs | 
				 
  |