ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
41 |
OPEL MANDA |
L |
2003-11-15 |
15:40:00 | 0,765 | 2,379 | | 9,203 | | 14,086 | 4,883 | 14,851 | | 166,42 | | 2 |
ΖΑΜΚΙΡΕΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
40 |
GOLF |
R |
2003-11-15 |
15:39:00 | 1,069 | 2,588 | | 10,525 | | 16,218 | 5,693 | 17,287 | | 141,84 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
41 |
OPEL MANDA |
R |
2003-11-16 |
11:20:00 | 0,539 | 2,199 | | 8,862 | | 13,703 | 4,841 | 14,242 | 134,71 | 166,99 | 32,28 | 2 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
39 |
BMW M5 |
L |
2003-11-16 |
11:03:00 | 0,641 | 2,285 | | 9,144 | | 13,834 | 4,690 | 14,475 | 134,76 | 173,59 | 38,83 | - |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
41 |
OPEL MANDA |
L |
2003-11-15 |
16:59:00 | 0,698 | 2,267 | | 9,021 | | 13,922 | 4,901 | 14,620 | | 165,79 | | 3 |
ΖΑΜΚΙΡΕΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
40 |
GOLF |
R |
2003-11-16 |
10:57:00 | 1,106 | 2,486 | | 10,173 | | 15,843 | 5,670 | 16,949 | 113,24 | 141,13 | 27,89 | - |
ΖΑΜΚΙΡΕΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
40 |
GOLF |
L |
2003-11-15 |
16:55:00 | 1,119 | 2,616 | | 10,503 | | 16,170 | 5,667 | 17,289 | | 141,69 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
39 |
BMW M5 |
R |
2003-11-16 |
12:38:00 | 0,743 | 2,287 | | 9,059 | | 13,756 | 4,697 | 14,499 | 135,40 | 172,34 | 36,94 | |
ΖΑΜΚΙΡΕΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
40 |
GOLF |
L |
2003-11-16 |
12:38:00 | 1,023 | 2,528 | | 10,452 | | 16,140 | 5,688 | 17,163 | 112,29 | 142,07 | 29,78 | |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
41 |
OPEL MANDA |
L |
2003-11-16 |
13:04:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
41 |
OPEL MANDA |
R |
2003-11-16 |
14:32:00 | 0,588 | 2,094 | | 8,712 | | 13,530 | 4,818 | 14,118 | 135,33 | 167,92 | 32,59 | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
39 |
BMW M5 |
L |
2003-11-16 |
14:32:00 | 0,576 | 2,252 | | 8,952 | | 13,586 | 4,634 | 14,162 | 136,85 | 175,72 | 38,87 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|