ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
53 |
OPEL MANDA |
R |
2003-10-25 |
10:50:00 | 0,845 | 2,235 | | | | 13,843 | | 14,688 | | 161,07 | | 2 |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
57 |
CORVETTE C5 Z06 |
L |
2003-10-25 |
10:39:00 | 1,385 | 2,389 | | | | 14,167 | | 15,552 | | 103,90 | | 3 |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
55 |
BMW M3 |
R |
2003-10-25 |
10:37:00 | 1,123 | 2,583 | | | | 14,511 | | 15,634 | | 160,36 | | 4 |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
BMW M3 |
R |
2003-10-25 |
10:46:00 | 0,909 | 2,763 | | | | 14,967 | | 15,876 | | 163,27 | | 5 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
59 |
BMW M5 |
L |
2003-10-25 |
10:53:00 | 1,044 | 3,294 | | | | 17,052 | | 18,096 | | 157,21 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
57 |
CORVETTE C5 Z06 |
L |
2003-10-26 |
09:45:00 | 0,956 | 2,249 | | | | 13,182 | | 14,138 | | 176,04 | | - |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
57 |
CORVETTE C5 Z06 |
L |
2003-10-25 |
11:44:00 | 1,289 | 2,307 | | | | 13,374 | | 14,663 | | 174,76 | | 2 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
56 |
BMW M3 |
L |
2003-10-25 |
11:45:00 | 1,073 | 2,123 | | | | 13,715 | | 14,788 | | 161,07 | | 3 |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
55 |
BMW M3 |
R |
2003-10-25 |
11:44:00 | 1,429 | 2,181 | | | | 13,816 | | 15,245 | | 162,16 | | - |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
56 |
BMW M3 |
R |
2003-10-26 |
09:43:00 | 1,374 | 2,198 | | | | 13,817 | | 15,191 | | 161,43 | | 4 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
53 |
OPEL MANDA |
L |
2003-10-26 |
09:43:00 | 0,998 | 2,222 | | | | 13,896 | | 14,894 | | 159,29 | | - |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
53 |
OPEL MANDA |
R |
2003-10-25 |
11:43:00 | 0,774 | 2,375 | | | | 14,120 | | 14,894 | | 161,07 | | 5 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
59 |
BMW M5 |
L |
2003-10-26 |
09:44:00 | 0,780 | 2,378 | | | | 14,121 | | 14,901 | | 164,01 | | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
59 |
BMW M5 |
L |
2003-10-25 |
11:43:00 | 0,706 | 2,378 | | | | 14,228 | | 14,934 | | 163,64 | | 6 |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
BMW M3 |
L |
2003-10-25 |
11:46:00 | 0,869 | 2,433 | | | | 14,397 | | 15,266 | | 163,64 | | - |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
BMW M3 |
L |
2003-10-26 |
09:42:00 | 0,697 | 2,475 | | | | 14,575 | | 15,272 | | 162,53 | | 7 |
ΣΤΙΒΑΚΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
54 |
BMW M3 |
R |
2003-10-25 |
11:45:00 | 1,052 | 2,408 | | | | 14,688 | | 15,740 | | 157,21 | | - |
ΣΤΙΒΑΚΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
54 |
BMW M3 |
R |
2003-10-26 |
09:42:00 | 0,933 | 2,516 | | | | 15,834 | | 16,767 | | 154,51 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
57 |
CORVETTE C5 Z06 |
L |
2003-10-26 |
11:55:00 | 0,916 | 2,356 | | 9,047 | | 13,486 | 4,439 | 14,402 | 138,46 | 176,04 | 37,58 | LOST |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
59 |
BMW M5 |
R |
2003-10-26 |
11:56:00 | 0,817 | 2,988 | | 11,125 | | 15,953 | 4,828 | 16,770 | 126,98 | 156,18 | 29,20 | WON |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
53 |
OPEL MANDA |
L |
2003-10-26 |
11:56:00 | 0,656 | 2,272 | | 9,212 | | 15,341 | 6,129 | 15,997 | 115,76 | 100,98 | -14,78 | WON |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
55 |
BMW M3 |
R |
2003-10-26 |
11:57:00 | 0,959 | 2,344 | | 9,154 | | 14,000 | 4,846 | 14,959 | 130,67 | 160,71 | 30,04 | LOST |
ΛΙΑΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ |
58 |
BMW M3 |
L |
2003-10-26 |
11:57:00 | 1,075 | 2,713 | | 10,083 | | 15,071 | 4,988 | 16,146 | 130,20 | 135,85 | 5,65 | WON |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
56 |
BMW M3 |
R |
2003-10-26 |
11:58:00 | 0,846 | 2,182 | | 9,072 | | 13,927 | 4,855 | 14,773 | 128,80 | 155,17 | 26,37 | LOST |
ΣΤΙΒΑΚΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
54 |
BMW M3 |
L |
2003-10-26 |
11:58:00 | 0,944 | 2,760 | | 10,309 | | 15,360 | 5,051 | 16,304 | 121,01 | 155,17 | 34,16 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
57 |
CORVETTE C5 Z06 |
R |
2003-10-26 |
12:34:00 | 1,191 | 2,284 | | 9,149 | | 13,588 | 4,439 | 14,779 | 139,53 | 178,22 | 38,69 | RED LIGHT |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
53 |
OPEL MANDA |
L |
2003-10-26 |
12:34:00 | 0,483 | | | 9,137 | | 14,083 | 4,946 | 14,566 | 126,76 | 151,90 | 25,14 | WON |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
55 |
BMW M3 |
R |
2003-10-26 |
12:35:00 | 0,949 | 2,184 | | 9,007 | | 13,859 | 4,852 | 14,808 | 129,73 | 161,43 | 31,70 | LOST |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
56 |
BMW M3 |
L |
2003-10-26 |
12:35:00 | 0,961 | | | 9,185 | | 14,000 | 4,815 | 14,961 | 127,43 | 161,43 | 34,00 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΛΑΣΗΣ |
55 |
BMW M3 |
R |
2003-10-26 |
12:57:00 | 1,031 | 2,116 | | 8,856 | | 13,707 | 4,851 | 14,738 | 130,43 | 160,71 | 30,28 | WON |
ΒΑΓΙΩΝΗΣ ΠΑΜΗΣ |
57 |
CORVETTE C5 Z06 |
L |
2003-10-26 |
12:57:00 | 1,278 | 2,189 | | 8,455 | | 12,834 | 4,379 | 14,112 | 140,90 | 178,66 | 37,76 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|