ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
BMW M5 |
R |
2003-09-07 |
10:33:00 | 0,804 | 2,512 | | 9,221 | | 13,873 | 4,652 | 14,677 | 135,67 | 174,41 | 38,74 | 2 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
20 |
OPEL MANDA |
L |
2003-09-07 |
10:40:00 | 1,168 | 2,310 | | 9,068 | | 13,922 | 4,854 | 15,090 | 133,33 | 168,54 | 35,21 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
BMW M5 |
R |
2003-09-06 |
15:05:00 | 0,758 | 2,494 | | 9,218 | | 13,926 | 4,708 | 14,684 | 133,83 | 171,23 | 37,40 | 3 |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
19 |
BMW M3 |
L |
2003-09-06 |
14:49:00 | 0,894 | 2,435 | | 9,970 | | 15,088 | 5,118 | 15,982 | | 160,52 | | - |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
19 |
BMW M3 |
R |
2003-09-07 |
10:31:00 | 0,643 | 2,545 | | 11,713 | | 20,518 | 8,805 | 21,161 | 93,20 | 77,72 | -15,48 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
20 |
OPEL MANDA |
L |
2003-09-06 |
17:36:00 | 0,896 | 2,260 | | 9,031 | | 13,946 | 4,915 | 14,842 | | 165,51 | | - |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
20 |
OPEL MANDA |
R |
2003-09-06 |
16:22:00 | 1,009 | 2,382 | | 9,226 | | 14,156 | 4,930 | 15,165 | 131,36 | 165,90 | 34,54 | 2 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
BMW M5 |
R |
2003-09-06 |
16:18:00 | 0,555 | 2,543 | | 9,478 | | 14,289 | 4,811 | 14,844 | 130,36 | 167,21 | 36,85 | 3 |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
19 |
BMW M3 |
L |
2003-09-06 |
17:34:00 | 1,004 | 2,372 | | 9,362 | | 14,423 | 5,061 | 15,427 | | 161,01 | | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
BMW M5 |
R |
2003-09-06 |
17:34:00 | 0,792 | 2,541 | | 9,808 | | 14,836 | 5,028 | 15,628 | 123,06 | 162,89 | 39,83 | - |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
19 |
BMW M3 |
L |
2003-09-06 |
16:18:00 | 1,117 | 2,286 | | 10,291 | | 15,558 | 5,267 | 16,675 | | 154,15 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
BMW M5 |
R |
2003-09-07 |
11:29:00 | 0,615 | 2,392 | | | | 13,736 | | 14,351 | | 174,11 | | |
ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ |
19 |
BMW M3 |
L |
2003-09-07 |
11:29:00 | 0,624 | 2,618 | | 10,830 | | 17,293 | 6,463 | 17,917 | 114,63 | 105,87 | -8,76 | |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
20 |
OPEL MANDA |
L |
2003-09-07 |
11:29:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
18 |
BMW M5 |
R |
2003-09-07 |
14:06:00 | 0,638 | 2,436 | | 9,223 | | 13,859 | 4,636 | 14,497 | 136,05 | 174,99 | 38,94 | |
ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
20 |
OPEL MANDA |
L |
2003-09-07 |
14:06:00 | 0,540 | 2,338 | | 9,163 | | 14,066 | 4,903 | 14,606 | 131,83 | 166,90 | 35,07 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|