| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto BA [2002] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						18 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						10:33:00 | 0,804 | 2,512 |  | 9,221 |  | 13,873 | 4,652 | 14,677 | 135,67 | 174,41 | 38,74 |  	| 2 | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						20 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						10:40:00 | 1,168 | 2,310 |  | 9,068 |  | 13,922 | 4,854 | 15,090 | 133,33 | 168,54 | 35,21 |  	| - | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						18 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						15:05:00 | 0,758 | 2,494 |  | 9,218 |  | 13,926 | 4,708 | 14,684 | 133,83 | 171,23 | 37,40 |  	| 3 | 
						ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ | 
						19 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						14:49:00 | 0,894 | 2,435 |  | 9,970 |  | 15,088 | 5,118 | 15,982 |  | 160,52 |  |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ | 
						19 | 
						BMW M3 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						10:31:00 | 0,643 | 2,545 |  | 11,713 |  | 20,518 | 8,805 | 21,161 | 93,20 | 77,72 | -15,48 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA [2002] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						20 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:36:00 | 0,896 | 2,260 |  | 9,031 |  | 13,946 | 4,915 | 14,842 |  | 165,51 |  |  	| - | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						20 | 
						OPEL MANDA | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:22:00 | 1,009 | 2,382 |  | 9,226 |  | 14,156 | 4,930 | 15,165 | 131,36 | 165,90 | 34,54 |  	| 2 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						18 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:18:00 | 0,555 | 2,543 |  | 9,478 |  | 14,289 | 4,811 | 14,844 | 130,36 | 167,21 | 36,85 |  	| 3 | 
						ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ | 
						19 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						17:34:00 | 1,004 | 2,372 |  | 9,362 |  | 14,423 | 5,061 | 15,427 |  | 161,01 |  |  	| - | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						18 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						17:34:00 | 0,792 | 2,541 |  | 9,808 |  | 14,836 | 5,028 | 15,628 | 123,06 | 162,89 | 39,83 |  	| - | 
						ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ | 
						19 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:18:00 | 1,117 | 2,286 |  | 10,291 |  | 15,558 | 5,267 | 16,675 |  | 154,15 |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto BA [2002] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						18 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						11:29:00 | 0,615 | 2,392 |  |  |  | 13,736 |  | 14,351 |  | 174,11 |  |  	 | 
						ΧΑΤΖΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ | 
						19 | 
						BMW M3 | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:29:00 | 0,624 | 2,618 |  | 10,830 |  | 17,293 | 6,463 | 17,917 | 114,63 | 105,87 | -8,76 |  	 | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						20 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						11:29:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA [2002] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						18 | 
						BMW M5 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						14:06:00 | 0,638 | 2,436 |  | 9,223 |  | 13,859 | 4,636 | 14,497 | 136,05 | 174,99 | 38,94 |  	 | 
						ΜΠΟΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 
						20 | 
						OPEL MANDA | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						14:06:00 | 0,540 | 2,338 |  | 9,163 |  | 14,066 | 4,903 | 14,606 | 131,83 | 166,90 | 35,07 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  |