ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
BMW M POWER |
R |
2007-12-23 |
11:23:00 | 4,083 | 1,966 | 5,548 | 8,516 | 10,962 | 13,187 | 4,671 | 17,270 | | 168,94 | | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
BMW M POWER |
L |
2007-12-22 |
13:17:00 | 1,025 | 1,940 | 5,608 | 8,636 | 11,117 | 13,363 | 4,727 | 14,388 | 131,84 | 167,86 | 36,02 | 2 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
35 |
OPEL KADETT |
L |
2007-12-23 |
13:29:00 | 0,712 | 2,236 | 5,791 | 8,726 | 11,179 | 13,430 | 4,704 | 14,142 | 135,02 | 168,04 | 33,02 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
BMW M POWER |
L |
2007-12-22 |
15:11:00 | 0,772 | 2,114 | 5,871 | 8,904 | 11,388 | 13,641 | 4,737 | 14,413 | 131,74 | 167,41 | 35,67 | 3 |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
37 |
OPEL ASCONA |
R |
2007-12-23 |
11:19:00 | 0,925 | 2,362 | 6,122 | 9,120 | 11,621 | 13,891 | 4,771 | 14,816 | | 164,84 | | - |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
37 |
OPEL ASCONA |
R |
2007-12-22 |
15:03:00 | 0,956 | 2,342 | 6,149 | 9,191 | 11,722 | 14,013 | 4,822 | 14,969 | | 164,16 | | - |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
37 |
OPEL ASCONA |
L |
2007-12-22 |
12:57:00 | 1,444 | 2,742 | 7,671 | 11,463 | 14,555 | 17,341 | 5,878 | 18,785 | 105,88 | 132,12 | 26,24 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
BMW M POWER |
L |
2007-12-23 |
16:23:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
35 |
OPEL KADETT |
L |
2007-12-23 |
16:23:44 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΠΑΡΑΣΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
37 |
OPEL ASCONA |
R |
2007-12-23 |
16:23:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
35 |
OPEL KADETT |
L |
2007-12-23 |
16:42:00 | 0,781 | 2,465 | 6,228 | 9,260 | | 14,072 | 4,812 | 14,853 | 133,08 | 167,09 | 34,01 | LOST |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
36 |
BMW M POWER |
R |
2007-12-23 |
16:42:00 | 0,772 | 9,341 | 14,427 | 18,346 | | 24,204 | 5,858 | 24,976 | | 135,39 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|