ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2007-09-02 |
10:28:00 | 1,041 | 2,180 | 5,783 | 8,580 | 10,916 | 13,003 | 4,423 | 14,044 | 144,08 | 180,53 | 36,45 | 2 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
BMW Μ POWER |
L |
2007-09-01 |
15:48:00 | 0,947 | 1,985 | 5,723 | 8,826 | 11,402 | 13,699 | 4,873 | 14,646 | 128,46 | 162,72 | 34,26 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2007-09-01 |
12:42:00 | 1,165 | 2,312 | 6,104 | 9,099 | 11,529 | 13,726 | 4,627 | 14,891 | 136,70 | 171,57 | 34,87 | 3 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
L |
2007-09-01 |
16:09:00 | 0,892 | 2,185 | 5,858 | 8,874 | 11,449 | 13,795 | 4,921 | 14,687 | 132,81 | 160,52 | 27,71 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
BMW Μ POWER |
R |
2007-09-02 |
10:12:00 | 0,597 | 2,162 | 5,956 | 9,040 | 11,566 | 13,816 | 4,776 | 14,413 | 130,44 | 167,07 | 36,63 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
L |
2007-09-01 |
12:25:00 | 1,018 | 2,221 | 5,910 | 8,919 | 11,493 | 13,832 | 4,913 | 14,850 | 133,43 | 161,51 | 28,08 | 4 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
R |
2007-09-02 |
10:02:00 | 1,566 | 2,064 | 5,822 | 8,909 | 11,492 | 13,848 | 4,939 | 15,414 | 128,74 | 158,92 | 30,18 | 5 |
ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
42 |
VW GOLF 2 |
L |
2007-09-01 |
12:28:00 | 0,963 | 2,137 | 5,925 | 9,031 | 11,615 | 13,952 | 4,921 | 14,915 | 129,07 | 160,47 | 31,40 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
BMW Μ POWER |
L |
2007-09-01 |
12:24:00 | 1,118 | 2,245 | 6,087 | 9,174 | 11,715 | 13,983 | 4,809 | 15,101 | 129,68 | 165,00 | 35,32 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
L |
2007-09-02 |
10:00:00 | 0,880 | 2,052 | 5,748 | 8,739 | 11,527 | 14,014 | 5,275 | 14,894 | 133,23 | 153,93 | 20,70 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
L |
2007-09-01 |
15:51:00 | 1,026 | 2,079 | 5,969 | 9,176 | 11,984 | 14,457 | 5,281 | 15,483 | 117,12 | 151,18 | 34,06 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
L |
2007-09-01 |
12:27:00 | 1,112 | 2,070 | 6,066 | 9,337 | 12,127 | 14,573 | 5,236 | 15,685 | 116,28 | 154,06 | 37,78 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2007-09-01 |
16:06:00 | 1,033 | 2,633 | 6,862 | 10,051 | 12,580 | 14,825 | 4,774 | 15,858 | 129,46 | 168,52 | 39,06 | 6 |
ΛΑΚΟΡΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
45 |
OPEL ASCONA 400 |
R |
2007-09-01 |
16:03:00 | 4,102 | 2,408 | 6,433 | 9,671 | 12,381 | 14,827 | 5,156 | 18,929 | 124,60 | 151,68 | 27,08 | - |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
L |
2007-09-01 |
12:44:00 | 5,214 | 2,468 | 6,981 | 10,113 | 12,631 | 14,999 | 4,886 | 20,213 | 131,53 | 160,65 | 29,12 | 7 |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
41 |
OPEL KADET |
L |
2007-09-02 |
10:05:00 | 1,356 | 2,464 | 6,791 | 10,146 | 12,883 | 15,285 | 5,139 | 16,641 | 119,65 | 155,77 | 36,12 | - |
ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
42 |
VW GOLF 2 |
L |
2007-09-01 |
15:47:00 | 1,450 | 2,342 | 6,519 | 9,937 | 12,788 | 15,365 | 5,428 | 16,815 | 117,32 | 145,53 | 28,21 | - |
ΛΑΚΟΡΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
45 |
OPEL ASCONA 400 |
L |
2007-09-02 |
09:57:00 | 4,234 | 2,644 | 7,066 | 10,365 | 13,034 | 15,435 | 5,070 | 19,669 | 123,48 | 156,13 | 32,65 | - |
ΛΑΚΟΡΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
45 |
OPEL ASCONA 400 |
R |
2007-09-01 |
12:25:00 | 1,318 | 2,652 | 7,038 | 10,354 | 13,089 | 15,528 | 5,174 | 16,846 | 122,93 | 154,37 | 31,44 | - |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
41 |
OPEL KADET |
L |
2007-09-01 |
13:19:00 | 1,928 | 2,823 | 6,935 | 10,265 | 13,036 | 15,555 | 5,290 | 17,483 | 119,99 | 148,46 | 28,47 | - |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
41 |
OPEL KADET |
R |
2007-09-01 |
15:47:00 | 1,465 | 2,628 | 7,216 | 10,612 | 13,419 | 15,959 | 5,347 | 17,424 | 118,48 | 147,70 | 29,22 | RED LIGHT |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
L |
2007-09-02 |
09:50:00 | -0,827 | 20,976 | 24,584 | 27,411 | 29,772 | 31,883 | 4,472 | 31,056 | 142,45 | 177,85 | 35,40 | ABANDONED RUN |
ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
42 |
VW GOLF 2 |
R |
2007-09-02 |
10:00:00 | 1,196 | 2,617 | 6,736 | 10,113 | 12,922 | | | 1,196 | 119,50 | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
R |
2007-09-02 |
12:50:00 | 0,938 | 2,067 | 6,251 | 9,533 | 12,244 | 14,710 | 5,177 | 15,648 | 122,34 | 151,42 | 29,08 | LOST |
ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
42 |
VW GOLF 2 |
L |
2007-09-02 |
12:50:00 | 0,921 | 2,550 | 6,640 | 9,973 | 12,758 | 15,263 | 5,290 | 16,184 | 120,43 | 149,64 | 29,21 | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
BMW Μ POWER |
R |
2007-09-02 |
12:51:00 | 0,650 | 1,912 | 5,516 | 8,563 | 11,057 | 13,302 | 4,739 | 13,952 | 132,13 | 167,39 | 35,26 | LOST |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
41 |
OPEL KADET |
L |
2007-09-02 |
12:51:00 | 1,045 | 2,469 | 6,656 | 9,907 | 12,585 | 14,997 | 5,090 | 16,042 | 123,47 | 155,24 | 31,77 | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
R |
2007-09-02 |
12:53:00 | 0,976 | 2,012 | 5,745 | 8,776 | 11,298 | 13,533 | 4,757 | 14,509 | 131,05 | 168,65 | 37,60 | LOST |
ΛΑΚΟΡΤΕ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
45 |
OPEL ASCONA 400 |
L |
2007-09-02 |
12:53:00 | 1,036 | 2,458 | 6,261 | 9,369 | 11,979 | 14,328 | 4,959 | 15,364 | 128,98 | 160,06 | 31,08 | QUALIFIED |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
L |
2007-09-02 |
12:54:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
BMW Μ POWER |
R |
2007-09-02 |
15:03:00 | 0,880 | 1,846 | 5,500 | 8,545 | 11,049 | 13,281 | 4,736 | 14,161 | 131,75 | 168,17 | 36,42 | LOST |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
39 |
OPEL KADETT |
L |
2007-09-02 |
15:03:00 | 0,870 | 2,060 | 5,602 | 8,526 | 11,067 | 13,329 | 4,803 | 14,199 | 136,12 | 166,14 | 30,02 | WON |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2007-09-02 |
15:07:00 | 3,202 | 2,181 | 5,722 | 8,853 | 11,731 | 14,580 | 5,727 | 17,782 | 118,73 | 123,85 | 5,12 | DID NOT APPEAR |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
44 |
OPEL KADETT |
L |
2007-09-02 |
15:07:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
43 |
HONDA |
R |
2007-09-02 |
16:46:00 | 0,825 | 2,177 | 5,755 | 8,609 | 10,977 | 13,102 | 4,493 | 13,927 | 141,51 | 177,04 | 35,53 | LOST |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
40 |
BMW Μ POWER |
L |
2007-09-02 |
16:46:00 | 0,700 | 1,960 | 5,562 | 8,598 | 11,104 | 13,336 | 4,738 | 14,036 | 131,56 | 167,53 | 35,97 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,013 secs |
|