ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
47 |
OPEL KADETT |
R |
2007-05-27 |
09:49:00 | 0,922 | 1,869 | 5,510 | 8,469 | 10,954 | 13,180 | 4,711 | 14,102 | 133,75 | 168,97 | 35,22 | 2 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
48 |
BMW Μ POWER |
R |
2007-05-26 |
12:49:00 | 0,862 | 1,990 | 5,690 | 8,714 | 11,222 | 13,453 | 4,739 | 14,315 | 132,51 | 168,95 | 36,44 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
48 |
BMW Μ POWER |
L |
2007-05-27 |
09:51:00 | 1,024 | 1,913 | 5,647 | 8,704 | 11,222 | 13,461 | 4,757 | 14,485 | 131,27 | 167,52 | 36,25 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
48 |
BMW Μ POWER |
R |
2007-05-26 |
18:26:00 | 0,832 | 2,047 | 5,870 | 8,927 | 11,449 | 13,682 | 4,755 | 14,514 | 131,40 | 169,17 | 37,77 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
48 |
BMW Μ POWER |
L |
2007-05-26 |
15:44:00 | 0,899 | 2,106 | 5,891 | 9,033 | 11,644 | 13,931 | 4,898 | 14,830 | 125,74 | 165,45 | 39,71 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
47 |
OPEL KADETT |
R |
2007-05-26 |
12:51:00 | 1,149 | 2,173 | 5,827 | 9,154 | 11,853 | 14,363 | 5,209 | 15,512 | 123,43 | 141,53 | 18,10 | 3 |
ΒΑΡΒΕΡΗ ΕΥΘΥΜΙΑ |
49 |
OPEL KADET |
L |
2007-05-26 |
18:26:00 | 1,645 | 2,262 | 6,334 | 9,598 | 12,396 | 14,843 | 5,245 | 16,488 | 125,36 | 154,52 | 29,16 | 4 |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
50 |
OPEL KADET |
L |
2007-05-26 |
18:27:00 | 1,241 | 2,671 | 7,323 | 10,717 | 13,548 | 16,105 | 5,388 | 17,346 | 117,53 | 145,84 | 28,31 | - |
ΒΑΡΒΕΡΗ ΕΥΘΥΜΙΑ |
49 |
OPEL KADET |
L |
2007-05-26 |
12:49:00 | 1,036 | 2,941 | 7,678 | 10,955 | 13,724 | 16,134 | 5,179 | 17,170 | 117,37 | 156,60 | 39,23 | - |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
50 |
OPEL KADET |
L |
2007-05-26 |
12:51:00 | 0,918 | 2,681 | 7,538 | 10,996 | 13,850 | 16,375 | 5,379 | 17,293 | 115,86 | 149,40 | 33,54 | - |
ΒΑΡΒΕΡΗ ΕΥΘΥΜΙΑ |
49 |
OPEL KADET |
L |
2007-05-27 |
09:50:00 | 1,797 | 2,086 | 6,714 | 11,995 | 15,149 | 17,872 | 5,877 | 19,669 | 91,97 | 140,51 | 48,54 | - |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
50 |
OPEL KADET |
R |
2007-05-27 |
09:50:00 | 1,401 | 2,358 | 7,962 | 11,996 | 15,183 | 17,873 | 5,877 | 19,274 | 99,47 | 142,58 | 43,11 | - |
ΒΑΡΒΕΡΗ ΕΥΘΥΜΙΑ |
49 |
OPEL KADET |
R |
2007-05-26 |
15:44:00 | 1,108 | 4,220 | 9,350 | 13,520 | 17,635 | 22,455 | 8,935 | 23,563 | 93,38 | 68,33 | -25,05 | RED LIGHT |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
50 |
OPEL KADET |
R |
2007-05-26 |
15:42:00 | -0,042 | 13,296 | 18,464 | 21,948 | 24,819 | 27,436 | 5,488 | 27,394 | 115,45 | 143,24 | 27,79 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
47 |
OPEL KADETT |
R |
2007-05-27 |
16:21:00 | 0,999 | 2,061 | 5,786 | 8,799 | 11,326 | 13,593 | 4,794 | 14,592 | 131,64 | 164,90 | 33,26 | LOST |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
50 |
OPEL KADET |
L |
2007-05-27 |
16:21:00 | 1,383 | 2,615 | 6,895 | 10,539 | 13,568 | 16,216 | 5,677 | 17,599 | 107,57 | 142,61 | 35,04 | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
48 |
BMW Μ POWER |
R |
2007-05-27 |
16:22:00 | 0,736 | 1,930 | 5,601 | 8,627 | 11,140 | 13,376 | 4,749 | 14,112 | 132,09 | 168,61 | 36,52 | LOST |
ΒΑΡΒΕΡΗ ΕΥΘΥΜΙΑ |
49 |
OPEL KADET |
L |
2007-05-27 |
16:22:00 | 1,232 | 2,219 | 6,496 | 9,723 | 12,389 | 14,769 | 5,046 | 16,001 | 124,91 | 157,20 | 32,29 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
48 |
BMW Μ POWER |
L |
2007-05-27 |
17:12:00 | 0,839 | 1,907 | 5,566 | 8,596 | 11,117 | 13,361 | 4,765 | 14,200 | 131,62 | 167,19 | 35,57 | LOST |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
47 |
OPEL KADETT |
R |
2007-05-27 |
17:12:00 | 0,911 | 2,026 | 5,908 | 11,876 | 18,586 | 26,671 | 14,795 | 27,582 | 59,28 | 40,86 | -18,42 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|