ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto BA2 [2005] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M5 |
L |
2006-05-20 |
19:17:00 | 2,277 | 2,135 | 5,736 | 8,636 | 11,016 | 13,148 | 4,512 | 15,425 | 138,61 | 175,37 | 36,76 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M5 |
L |
2006-05-20 |
16:48:00 | 0,864 | 2,045 | 5,663 | 8,589 | 11,000 | 13,163 | 4,574 | 14,027 | 137,64 | 172,61 | 34,97 | 2 |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2006-05-20 |
17:06:00 | 1,122 | 1,880 | 5,507 | 8,467 | 10,952 | 13,187 | 4,720 | 14,309 | 134,74 | 166,44 | 31,70 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2006-05-20 |
19:24:00 | 1,099 | 1,947 | 5,527 | 8,487 | 10,976 | 13,211 | 4,724 | 14,310 | 134,92 | 166,92 | 32,00 | - |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M5 |
R |
2006-05-20 |
14:30:00 | 4,748 | 2,074 | 5,716 | 8,649 | 11,061 | 13,234 | 4,585 | 17,982 | 136,96 | 171,05 | 34,09 | 3 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW M5 |
L |
2006-05-20 |
19:12:00 | 1,155 | 2,104 | 5,835 | 8,838 | 11,293 | 13,493 | 4,655 | 14,648 | 134,34 | 169,97 | 35,63 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2006-05-21 |
09:35:00 | 1,347 | 2,107 | 5,767 | 8,751 | 11,252 | 13,499 | 4,748 | 14,846 | 134,06 | 166,18 | 32,12 | - |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2006-05-20 |
14:27:00 | 1,200 | 1,960 | 5,608 | 8,722 | 11,280 | 13,550 | 4,828 | 14,750 | 130,28 | 164,72 | 34,44 | 4 |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
L |
2006-05-21 |
09:21:00 | 0,836 | 2,006 | 5,769 | 8,831 | 11,371 | 13,670 | 4,839 | 14,506 | 130,31 | 161,52 | 31,21 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
R |
2006-05-20 |
19:28:00 | 0,789 | 1,878 | 5,716 | 8,811 | 11,378 | 13,710 | 4,899 | 14,499 | 128,65 | 157,83 | 29,18 | - |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
R |
2006-05-20 |
14:23:00 | 0,575 | 1,915 | 5,830 | 8,928 | 11,478 | 13,892 | 4,964 | 14,467 | 129,48 | 141,61 | 12,13 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW M5 |
L |
2006-05-21 |
09:22:00 | 0,984 | 2,291 | 6,216 | 9,277 | 11,742 | 13,964 | 4,687 | 14,948 | 132,47 | 168,63 | 36,16 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW M5 |
L |
2006-05-20 |
14:17:00 | 1,807 | 2,691 | 6,681 | 9,773 | 12,289 | 14,529 | 4,756 | 16,336 | 130,95 | 167,52 | 36,57 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW M5 |
L |
2006-05-20 |
16:47:00 | 1,152 | 2,447 | 6,661 | 9,778 | 12,292 | 14,539 | 4,761 | 15,691 | 130,11 | 166,77 | 36,66 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M5 |
L |
2006-05-21 |
13:56:00 | 0,825 | 2,069 | 5,691 | 8,608 | 11,002 | 13,150 | 4,542 | 13,975 | 137,80 | 173,09 | 35,29 | LOST |
ΟΥΣΤΑΜΠΑΣΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ |
38 |
OPEL KADETT |
R |
2006-05-21 |
13:56:00 | 0,514 | 1,953 | 5,703 | 8,752 | 11,278 | 13,564 | 4,812 | 14,078 | 130,86 | 161,10 | 30,24 | WON |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2006-05-21 |
13:57:00 | 0,935 | 2,306 | 5,913 | 8,872 | 11,357 | 13,590 | 4,718 | 14,525 | 134,88 | 166,70 | 31,82 | LOST |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
37 |
BMW M5 |
R |
2006-05-21 |
13:57:00 | 0,969 | 2,113 | 6,182 | 9,415 | 12,020 | 14,309 | 4,894 | 15,278 | 125,17 | 162,43 | 37,26 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto BA2 [2005] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΠΙΤΟΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ |
35 |
BMW M5 |
R |
2006-05-21 |
15:48:00 | 0,857 | 1,980 | 5,532 | 8,407 | 10,776 | 12,913 | 4,506 | 13,770 | 138,77 | 173,40 | 34,63 | LOST |
ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
36 |
OPEL KADETT |
L |
2006-05-21 |
15:48:00 | 1,005 | 1,779 | 5,270 | 8,165 | 10,621 | 12,836 | 4,671 | 13,841 | 136,63 | 168,07 | 31,44 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,008 secs |
|