ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
37 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2005-07-10 |
11:35:00 | 2,581 | 2,026 | 5,350 | 7,952 | 10,220 | 12,119 | 4,167 | 14,700 | | 193,57 | | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
37 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2005-07-09 |
13:58:00 | 0,720 | 2,097 | | 8,069 | 10,355 | 12,292 | 4,223 | 13,012 | | 188,53 | | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
37 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2005-07-09 |
12:40:00 | 9,999 | 2,109 | 5,511 | 8,184 | 10,507 | 12,466 | 4,282 | 22,465 | | 187,13 | | 2 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
38 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2005-07-09 |
12:21:00 | 1,004 | 1,911 | 5,382 | 8,123 | 10,468 | 12,477 | 4,354 | 13,481 | | 182,54 | | 3 |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
40 |
FIAT UNO 1.4 |
L |
2005-07-10 |
11:34:00 | 0,836 | 2,081 | 5,493 | 8,300 | 10,653 | 12,660 | 4,360 | 13,496 | | 183,05 | | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
40 |
FIAT UNO 1.4 |
L |
2005-07-09 |
18:16:00 | 5,435 | 2,103 | 5,644 | 8,392 | 10,743 | 12,747 | 4,355 | 18,182 | | 183,00 | | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
40 |
FIAT UNO 1.4 |
L |
2005-07-09 |
13:03:00 | 2,248 | 2,110 | 5,578 | 8,505 | 10,920 | 12,946 | 4,441 | 15,194 | | 180,65 | | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
40 |
FIAT UNO 1.4 |
R |
2005-07-09 |
13:58:00 | 0,899 | 2,111 | 5,621 | 8,654 | 11,119 | 13,178 | 4,524 | 14,077 | | 180,29 | | 4 |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
39 |
PUNTO GT |
R |
2005-07-09 |
13:53:00 | 1,398 | 2,260 | 6,085 | 9,229 | 11,900 | 14,181 | 4,952 | 15,579 | | 162,05 | | - |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
39 |
PUNTO GT |
R |
2005-07-09 |
12:53:00 | 8,003 | 2,420 | 6,433 | 9,641 | 12,357 | 14,672 | 5,031 | 22,675 | | 159,16 | | - |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
39 |
PUNTO GT |
R |
2005-07-10 |
11:34:00 | 1,300 | 3,015 | 8,079 | 12,005 | 14,969 | 17,372 | 5,367 | 18,672 | | 154,94 | | RED LIGHT |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
38 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2005-07-09 |
18:15:00 | | 1,896 | 5,141 | 7,853 | 10,234 | 12,403 | 4,550 | 12,403 | | 163,18 | | RED LIGHT |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
37 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2005-07-09 |
18:15:00 | | 2,013 | 5,330 | 8,773 | | 16,877 | 8,104 | 16,877 | | 82,26 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
38 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2005-07-09 |
20:10:37 | 0,976 | 1,788 | | 7,685 | 10,013 | 12,006 | 4,321 | 12,982 | | 184,81 | | 2 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
37 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2005-07-10 |
12:51:35 | 2,199 | 1,961 | 5,257 | 7,872 | 10,133 | 12,061 | 4,189 | 14,260 | | 191,44 | | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
37 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2005-07-09 |
20:09:31 | 0,729 | 1,974 | | 7,928 | 10,258 | 12,238 | 4,310 | 12,967 | | 186,36 | | 3 |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
40 |
FIAT UNO 1.4 |
L |
2005-07-09 |
20:10:37 | 3,016 | 1,975 | 5,418 | 8,160 | 10,517 | 12,617 | 4,457 | 15,633 | | 169,70 | | - |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
40 |
FIAT UNO 1.4 |
L |
2005-07-10 |
12:52:29 | 1,819 | 2,034 | 5,454 | 8,407 | | 12,840 | 4,433 | 14,659 | | 180,56 | | 4 |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
39 |
PUNTO GT |
L |
2005-07-09 |
20:09:31 | 1,628 | 2,239 | 6,029 | 9,153 | 11,784 | 14,031 | 4,878 | 15,659 | | 162,99 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
38 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2005-07-10 |
18:54:16 | 1,080 | 1,838 | | 7,611 | 9,884 | 11,848 | 4,237 | 12,928 | | 185,79 | | LOST |
ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
39 |
PUNTO GT |
R |
2005-07-10 |
18:54:16 | 0,802 | 2,443 | 6,430 | 9,602 | 12,289 | 14,581 | 4,979 | 15,383 | | 160,80 | | LOST |
ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ |
40 |
FIAT UNO 1.4 |
L |
2005-07-10 |
18:55:00 | 0,731 | 2,109 | 5,590 | 8,375 | 10,733 | 12,718 | 4,343 | 13,449 | | 184,29 | | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
37 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2005-07-10 |
18:55:00 | 0,821 | 1,969 | | 7,943 | 10,253 | 12,225 | 4,282 | 13,046 | | 187,13 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ |
38 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
L |
2005-07-10 |
19:57:16 | 0,836 | 1,844 | 5,096 | 8,625 | 12,249 | 15,662 | 7,037 | 16,498 | | 103,25 | | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
37 |
FIAT UNO TURBO 1.4 |
R |
2005-07-10 |
19:57:16 | 0,615 | 1,966 | 5,235 | 7,887 | 10,170 | 12,139 | 4,252 | 12,754 | | 187,08 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|