| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						37 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						11:35:00 | 2,581 | 2,026 | 5,350 | 7,952 | 10,220 | 12,119 | 4,167 | 14,700 |  | 193,57 |  |  	| - | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						37 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						13:58:00 | 0,720 | 2,097 |  | 8,069 | 10,355 | 12,292 | 4,223 | 13,012 |  | 188,53 |  |  	| - | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						37 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						12:40:00 | 9,999 | 2,109 | 5,511 | 8,184 | 10,507 | 12,466 | 4,282 | 22,465 |  | 187,13 |  |  	| 2 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						38 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						12:21:00 | 1,004 | 1,911 | 5,382 | 8,123 | 10,468 | 12,477 | 4,354 | 13,481 |  | 182,54 |  |  	| 3 | 
						ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ | 
						40 | 
						FIAT UNO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						11:34:00 | 0,836 | 2,081 | 5,493 | 8,300 | 10,653 | 12,660 | 4,360 | 13,496 |  | 183,05 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ | 
						40 | 
						FIAT UNO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						18:16:00 | 5,435 | 2,103 | 5,644 | 8,392 | 10,743 | 12,747 | 4,355 | 18,182 |  | 183,00 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ | 
						40 | 
						FIAT UNO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						13:03:00 | 2,248 | 2,110 | 5,578 | 8,505 | 10,920 | 12,946 | 4,441 | 15,194 |  | 180,65 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ | 
						40 | 
						FIAT UNO 1.4 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						13:58:00 | 0,899 | 2,111 | 5,621 | 8,654 | 11,119 | 13,178 | 4,524 | 14,077 |  | 180,29 |  |  	| 4 | 
						ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						PUNTO GT | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						13:53:00 | 1,398 | 2,260 | 6,085 | 9,229 | 11,900 | 14,181 | 4,952 | 15,579 |  | 162,05 |  |  	| - | 
						ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						PUNTO GT | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						12:53:00 | 8,003 | 2,420 | 6,433 | 9,641 | 12,357 | 14,672 | 5,031 | 22,675 |  | 159,16 |  |  	| - | 
						ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						PUNTO GT | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						11:34:00 | 1,300 | 3,015 | 8,079 | 12,005 | 14,969 | 17,372 | 5,367 | 18,672 |  | 154,94 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						38 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						18:15:00 |  | 1,896 | 5,141 | 7,853 | 10,234 | 12,403 | 4,550 | 12,403 |  | 163,18 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						37 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						18:15:00 |  | 2,013 | 5,330 | 8,773 |  | 16,877 | 8,104 | 16,877 |  | 82,26 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						38 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						20:10:37 | 0,976 | 1,788 |  | 7,685 | 10,013 | 12,006 | 4,321 | 12,982 |  | 184,81 |  |  	| 2 | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						37 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						12:51:35 | 2,199 | 1,961 | 5,257 | 7,872 | 10,133 | 12,061 | 4,189 | 14,260 |  | 191,44 |  |  	| - | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						37 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						R | 
						2005-07-09 | 
						20:09:31 | 0,729 | 1,974 |  | 7,928 | 10,258 | 12,238 | 4,310 | 12,967 |  | 186,36 |  |  	| 3 | 
						ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ | 
						40 | 
						FIAT UNO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:10:37 | 3,016 | 1,975 | 5,418 | 8,160 | 10,517 | 12,617 | 4,457 | 15,633 |  | 169,70 |  |  	| - | 
						ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ | 
						40 | 
						FIAT UNO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						12:52:29 | 1,819 | 2,034 | 5,454 | 8,407 |  | 12,840 | 4,433 | 14,659 |  | 180,56 |  |  	| 4 | 
						ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						PUNTO GT | 
						L | 
						2005-07-09 | 
						20:09:31 | 1,628 | 2,239 | 6,029 | 9,153 | 11,784 | 14,031 | 4,878 | 15,659 |  | 162,99 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						38 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						18:54:16 | 1,080 | 1,838 |  | 7,611 | 9,884 | 11,848 | 4,237 | 12,928 |  | 185,79 |  |  	| LOST | 
						ΛΕΤΣΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						39 | 
						PUNTO GT | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						18:54:16 | 0,802 | 2,443 | 6,430 | 9,602 | 12,289 | 14,581 | 4,979 | 15,383 |  | 160,80 |  |  	| LOST | 
						ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ | 
						40 | 
						FIAT UNO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						18:55:00 | 0,731 | 2,109 | 5,590 | 8,375 | 10,733 | 12,718 | 4,343 | 13,449 |  | 184,29 |  |  	| WON | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						37 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						18:55:00 | 0,821 | 1,969 |  | 7,943 | 10,253 | 12,225 | 4,282 | 13,046 |  | 187,13 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 
						38 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						L | 
						2005-07-10 | 
						19:57:16 | 0,836 | 1,844 | 5,096 | 8,625 | 12,249 | 15,662 | 7,037 | 16,498 |  | 103,25 |  |  	| WON | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						37 | 
						FIAT UNO TURBO 1.4 | 
						R | 
						2005-07-10 | 
						19:57:16 | 0,615 | 1,966 | 5,235 | 7,887 | 10,170 | 12,139 | 4,252 | 12,754 |  | 187,08 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,012 secs | 
				 
  |