| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						14 | 
						RENAULT GT 1400 | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						13:13:00 | 1,476 | 2,177 |  | 8,999 | 11,628 | 13,924 | 4,925 | 15,400 | 131,70 | 161,50 | 29,80 |  	| - | 
						ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						14 | 
						RENAULT GT 1400 | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						16:51:00 | 0,712 | 2,093 |  | 8,839 | 11,589 | 14,034 | 5,195 | 14,746 | 132,13 | 154,48 | 22,35 |  	| 2 | 
						ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						13:14:00 | 1,056 | 2,745 |  | 10,163 | 12,793 | 15,039 | 4,876 | 16,095 | 127,07 | 167,35 | 40,28 |  	| RED LIGHT | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						12 | 
						FIAT UNO TURBO 1,4 | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						13:17:00 | -1,389 | 1,987 |  | 8,395 | 10,883 | 13,054 | 4,659 | 11,665 | 137,14 | 172,59 | 35,45 |  	| RED LIGHT | 
						ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						16:54:00 | -1,470 | 8,811 |  | 15,472 | 17,954 | 20,108 | 4,636 | 18,638 | 137,56 | 173,68 | 36,12 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						12 | 
						FIAT UNO TURBO 1,4 | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						09:22:00 | 1,692 | 1,743 | 4,904 | 7,506 | 9,765 | 11,711 | 4,205 | 13,403 | 154,28 | 192,44 | 38,16 |  	| - | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						12 | 
						FIAT UNO TURBO 1,4 | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						15:05:00 | 0,687 | 1,796 |  | 7,953 | 10,290 | 12,307 | 4,354 | 12,994 | 146,95 | 186,49 | 39,54 |  	| 2 | 
						ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						14 | 
						RENAULT GT 1400 | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						15:05:00 | 0,895 | 1,879 |  | 8,373 | 11,050 | 13,462 | 5,089 | 14,357 | 133,98 | 155,03 | 21,05 |  	| - | 
						ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						14 | 
						RENAULT GT 1400 | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						09:07:00 | 0,841 | 2,251 | 5,955 | 8,944 | 11,545 | 13,800 | 4,856 | 14,641 | 133,64 | 164,81 | 31,17 |  	| 3 | 
						ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						15:28:00 | 1,148 | 2,355 |  | 9,148 | 11,664 | 13,837 | 4,689 | 14,985 | 135,18 | 172,68 | 37,50 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						13:17:00 | 1,017 | 2,334 | 6,130 | 9,083 | 11,527 | 13,632 | 4,549 | 14,649 | 139,04 | 178,01 | 38,97 |  	| RED LIGHT | 
						ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 
						14 | 
						RENAULT GT 1400 | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						13:17:00 | -1,500 | 11,350 | 14,885 | 17,793 | 20,300 | 22,476 | 4,683 | 20,976 | 138,01 | 170,77 | 32,76 |  	| WON | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						12 | 
						FIAT UNO TURBO 1,4 | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						13:18:00 | 1,813 | 3,157 | 7,522 | 10,559 | 13,051 | 15,239 | 4,680 | 17,052 | 133,28 | 167,13 | 33,85 |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO TURBO | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						14:01:00 | 1,176 | 2,226 | 5,902 | 8,940 | 11,420 | 13,548 | 4,608 | 14,724 | 136,29 | 175,63 | 39,34 |  	| RED LIGHT | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						12 | 
						FIAT UNO TURBO 1,4 | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						14:01:00 | -1,464 | 4,757 | 7,975 | 10,587 | 12,848 |  |  | -1,464 | 153,71 |  |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,008 secs | 
				 
  |