ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
14 |
RENAULT GT 1400 |
L |
2005-05-14 |
13:13:00 | 1,476 | 2,177 | | 8,999 | 11,628 | 13,924 | 4,925 | 15,400 | 131,70 | 161,50 | 29,80 | - |
ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
14 |
RENAULT GT 1400 |
R |
2005-05-14 |
16:51:00 | 0,712 | 2,093 | | 8,839 | 11,589 | 14,034 | 5,195 | 14,746 | 132,13 | 154,48 | 22,35 | 2 |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2005-05-14 |
13:14:00 | 1,056 | 2,745 | | 10,163 | 12,793 | 15,039 | 4,876 | 16,095 | 127,07 | 167,35 | 40,28 | RED LIGHT |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2005-05-14 |
13:17:00 | -1,389 | 1,987 | | 8,395 | 10,883 | 13,054 | 4,659 | 11,665 | 137,14 | 172,59 | 35,45 | RED LIGHT |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2005-05-14 |
16:54:00 | -1,470 | 8,811 | | 15,472 | 17,954 | 20,108 | 4,636 | 18,638 | 137,56 | 173,68 | 36,12 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T1 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2005-05-15 |
09:22:00 | 1,692 | 1,743 | 4,904 | 7,506 | 9,765 | 11,711 | 4,205 | 13,403 | 154,28 | 192,44 | 38,16 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2005-05-14 |
15:05:00 | 0,687 | 1,796 | | 7,953 | 10,290 | 12,307 | 4,354 | 12,994 | 146,95 | 186,49 | 39,54 | 2 |
ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
14 |
RENAULT GT 1400 |
L |
2005-05-14 |
15:05:00 | 0,895 | 1,879 | | 8,373 | 11,050 | 13,462 | 5,089 | 14,357 | 133,98 | 155,03 | 21,05 | - |
ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
14 |
RENAULT GT 1400 |
L |
2005-05-15 |
09:07:00 | 0,841 | 2,251 | 5,955 | 8,944 | 11,545 | 13,800 | 4,856 | 14,641 | 133,64 | 164,81 | 31,17 | 3 |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2005-05-14 |
15:28:00 | 1,148 | 2,355 | | 9,148 | 11,664 | 13,837 | 4,689 | 14,985 | 135,18 | 172,68 | 37,50 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
R |
2005-05-15 |
13:17:00 | 1,017 | 2,334 | 6,130 | 9,083 | 11,527 | 13,632 | 4,549 | 14,649 | 139,04 | 178,01 | 38,97 | RED LIGHT |
ΜΗΣΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
14 |
RENAULT GT 1400 |
L |
2005-05-15 |
13:17:00 | -1,500 | 11,350 | 14,885 | 17,793 | 20,300 | 22,476 | 4,683 | 20,976 | 138,01 | 170,77 | 32,76 | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2005-05-15 |
13:18:00 | 1,813 | 3,157 | 7,522 | 10,559 | 13,051 | 15,239 | 4,680 | 17,052 | 133,28 | 167,13 | 33,85 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T1 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΖΑΧΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
15 |
FIAT UNO TURBO |
L |
2005-05-15 |
14:01:00 | 1,176 | 2,226 | 5,902 | 8,940 | 11,420 | 13,548 | 4,608 | 14,724 | 136,29 | 175,63 | 39,34 | RED LIGHT |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
12 |
FIAT UNO TURBO 1,4 |
R |
2005-05-15 |
14:01:00 | -1,464 | 4,757 | 7,975 | 10,587 | 12,848 | | | -1,464 | 153,71 | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|