| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						14 | 
						HONDA CIVIC 1800 TURBO | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:14:43 | 1,117 | 1,822 |  | 7,287 | 9,262 | 11,104 | 3,817 |  |  | 188,77 |  |  	| 2 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						16 | 
						 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:57:33 | 1,911 | 1,982 | 5,060 | 7,482 | 9,544 | 11,274 | 3,792 |  |  | 211,94 |  |  	| 3 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						19 | 
						TOYOTA | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:12:23 | 1,028 | 2,025 | 5,587 | 8,307 | 10,582 | 12,513 | 4,206 |  |  | 190,64 |  |  	| - | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						16 | 
						 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:12:23 | 1,323 | 6,344 | 9,308 | 11,723 | 13,841 | 15,601 | 3,878 |  |  | 209,50 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						17 | 
						VW | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:09:31 | 0,337 | 1,708 | 5,535 | 8,276 | 10,608 | 12,552 | 4,276 |  |  | 190,34 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						18 | 
						FIAT UNO TURBO 1600 16V | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:09:31 |  | 3,301 |  | 8,984 | 11,190 | 13,046 | 4,062 |  |  | 199,22 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						14 | 
						HONDA CIVIC 1800 TURBO | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						19:35:48 | 0,653 | 1,739 | 4,644 | 6,996 | 8,958 | 10,606 | 3,610 |  |  | 224,51 |  |  	| 2 | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						17 | 
						VW | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						10:41:31 | 0,467 | 1,676 | 4,494 | 6,867 | 8,974 | 10,754 | 3,887 |  |  | 207,13 |  |  	| 3 | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						16 | 
						 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						19:37:37 | 2,109 | 2,003 | 5,041 | 7,405 | 9,452 | 11,176 | 3,771 |  |  | 212,49 |  |  	| 4 | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						18 | 
						FIAT UNO TURBO 1600 16V | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						10:41:31 | 1,753 | 1,823 |  | 7,384 | 9,534 | 11,345 | 3,961 |  |  | 201,53 |  |  	| 5 | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						19 | 
						TOYOTA | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						19:44:25 | 0,901 | 1,810 | 4,950 | 7,470 | 9,656 | 11,521 | 4,051 |  |  | 196,28 |  |  	| - | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						19 | 
						TOYOTA | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:25:13 | 1,933 | 1,806 | 4,986 | 7,509 | 9,682 | 11,551 | 4,042 |  |  | 197,18 |  |  	| 6 | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO DRAG CAR | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						19:44:25 | 0,631 | 1,850 | 4,946 | 7,475 | 9,673 | 11,551 | 4,076 |  |  | 195,23 |  |  	| - | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						17 | 
						VW | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						19:34:52 | 1,393 | 1,857 | 4,974 | 7,593 | 9,788 | 11,699 | 4,106 |  |  | 192,65 |  |  	| - | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO DRAG CAR | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:25:13 | 0,591 | 1,885 | 5,121 | 7,698 | 9,907 | 11,789 | 4,091 |  |  | 190,54 |  |  	| - | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						16 | 
						 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						10:43:40 | 1,246 | 1,745 | 5,305 | 8,511 | 11,571 | 15,009 | 6,498 |  |  | 90,42 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						18 | 
						FIAT UNO TURBO 1600 16V | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						19:35:48 |  | 3,320 | 6,522 | 9,145 | 11,418 | 13,341 | 4,196 |  |  | 187,65 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						14 | 
						HONDA CIVIC 1800 TURBO | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:24:03 | 0,943 | 1,792 | 4,789 | 7,193 | 9,260 | 11,003 | 3,810 |  |  | 214,17 |  |  	| LOST | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						15 | 
						FIAT UNO DRAG CAR | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:24:03 | 0,583 | 1,884 | 5,034 | 7,610 | 9,842 | 11,757 | 4,147 |  |  | 189,46 |  |  	| WON | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						17 | 
						VW | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:25:36 | 0,898 | 1,966 | 4,834 | 7,231 | 9,349 | 11,169 | 3,938 |  |  | 201,31 |  |  	| LOST | 
						ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						19 | 
						TOYOTA | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:25:36 | 1,000 | 2,788 | 11,185 | 20,702 | 29,825 | 37,834 | 17,132 |  |  | 41,04 |  |  	| LOST | 
						ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						16 | 
						 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:31:21 | 1,069 | 1,879 |  | 7,532 | 9,654 | 11,420 | 3,888 |  |  | 209,38 |  |  	| WON | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						18 | 
						FIAT UNO TURBO 1600 16V | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:31:21 | 0,706 | 1,876 | 5,064 | 7,590 | 9,776 | 11,622 | 4,032 |  |  | 197,71 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						18 | 
						FIAT UNO TURBO 1600 16V | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						19:50:37 | 0,667 | 1,789 | 4,864 | 7,350 | 9,502 | 11,355 | 4,005 |  |  | 191,99 |  |  	| WON | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						17 | 
						VW | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						19:50:37 | 0,564 | 1,671 | 4,496 | 6,882 | 9,029 | 10,849 | 3,967 |  |  | 201,70 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						14 | 
						HONDA CIVIC 1800 TURBO | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:29:09 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| RED LIGHT BUT QUALIFIED | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						14 | 
						HONDA CIVIC 1800 TURBO | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:47:45 | 0,246 | 1,891 | 5,062 | 7,506 | 9,520 | 11,191 | 3,685 |  |  | 221,38 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						17 | 
						VW | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						20:47:45 | 0,255 | 1,718 | 4,712 | 7,290 | 9,506 | 11,402 | 4,112 |  |  | 193,93 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,012 secs | 
				 
  |