ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-10-02 |
11:00:44 | 6,469 | 1,887 | 4,847 | 7,240 | 9,346 | 11,190 | 3,950 | | | 204,58 | | 2 |
ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
17 |
ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 |
L |
2005-10-02 |
10:52:39 | 0,733 | 2,226 | 5,790 | 8,765 | 11,302 | 13,506 | 4,741 | | | 164,24 | | 3 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO 1600 16V |
L |
2005-10-02 |
10:54:09 | 1,022 | 2,708 | 7,030 | 9,959 | 12,339 | 14,326 | 4,367 | | | 182,22 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
49 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2005-10-02 |
12:04:59 | 2,375 | 1,920 | 5,054 | 7,586 | 9,771 | 11,638 | 4,052 | | | 196,22 | | 2 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO 1600 16V |
L |
2005-10-02 |
11:59:18 | 0,689 | 1,918 | 5,161 | 7,774 | 10,034 | 11,943 | 4,169 | | | 188,62 | | 3 |
ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
17 |
ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 |
R |
2005-10-02 |
13:33:27 | 0,662 | 2,013 | | 8,286 | 10,674 | 12,695 | 4,409 | | | 180,92 | | - |
ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
17 |
ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 |
R |
2005-10-02 |
11:59:18 | 0,500 | 2,338 | 5,962 | 8,988 | 11,390 | 13,432 | 4,444 | | | 180,78 | | 4 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC |
L |
2005-10-02 |
14:54:41 | 1,470 | 2,574 | 7,167 | 10,928 | 14,225 | 17,009 | 6,081 | | | 135,53 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
49 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2005-10-02 |
19:04:08 | 1,949 | 3,019 | 8,166 | 12,620 | 17,119 | 21,491 | 8,871 | | | 76,14 | | DID NOT APPEAR |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
16 |
HONDA CIVIC |
R |
2005-10-02 |
19:04:08 | | | | | | | | | | | | LOST |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
18 |
FIAT UNO TURBO 1600 16V |
L |
2005-10-02 |
19:04:57 | 0,712 | 2,233 | 5,538 | 8,386 | 10,743 | 12,654 | 4,268 | | | 191,44 | | WON |
ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
17 |
ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 |
R |
2005-10-02 |
19:04:57 | 0,490 | 2,355 | 5,853 | 8,512 | 10,791 | 12,670 | 4,158 | | | 197,12 | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
49 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2005-10-02 |
20:11:20 | 1,799 | 1,803 | 4,865 | 7,378 | 9,689 | 11,626 | 4,248 | | | 189,21 | | LOST |
ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ |
17 |
ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 |
R |
2005-10-02 |
20:11:20 | 3,169 | 3,686 | 12,492 | 26,806 | 38,925 | 49,749 | 22,943 | | | 32,76 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|