| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						16 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:00:44 | 6,469 | 1,887 | 4,847 | 7,240 | 9,346 | 11,190 | 3,950 |  |  | 204,58 |  |  	| 2 | 
						ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | 
						17 | 
						ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						10:52:39 | 0,733 | 2,226 | 5,790 | 8,765 | 11,302 | 13,506 | 4,741 |  |  | 164,24 |  |  	| 3 | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						18 | 
						FIAT UNO TURBO 1600 16V | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						10:54:09 | 1,022 | 2,708 | 7,030 | 9,959 | 12,339 | 14,326 | 4,367 |  |  | 182,22 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto T2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						49 | 
						FIAT UNO DRAG CAR | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:04:59 | 2,375 | 1,920 | 5,054 | 7,586 | 9,771 | 11,638 | 4,052 |  |  | 196,22 |  |  	| 2 | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						18 | 
						FIAT UNO TURBO 1600 16V | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:59:18 | 0,689 | 1,918 | 5,161 | 7,774 | 10,034 | 11,943 | 4,169 |  |  | 188,62 |  |  	| 3 | 
						ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | 
						17 | 
						ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						13:33:27 | 0,662 | 2,013 |  | 8,286 | 10,674 | 12,695 | 4,409 |  |  | 180,92 |  |  	| - | 
						ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | 
						17 | 
						ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:59:18 | 0,500 | 2,338 | 5,962 | 8,988 | 11,390 | 13,432 | 4,444 |  |  | 180,78 |  |  	| 4 | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						16 | 
						HONDA CIVIC | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:54:41 | 1,470 | 2,574 | 7,167 | 10,928 | 14,225 | 17,009 | 6,081 |  |  | 135,53 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						49 | 
						FIAT UNO DRAG CAR | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:04:08 | 1,949 | 3,019 | 8,166 | 12,620 | 17,119 | 21,491 | 8,871 |  |  | 76,14 |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 
						16 | 
						HONDA CIVIC | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:04:08 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| LOST | 
						ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						18 | 
						FIAT UNO TURBO 1600 16V | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:04:57 | 0,712 | 2,233 | 5,538 | 8,386 | 10,743 | 12,654 | 4,268 |  |  | 191,44 |  |  	| WON | 
						ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | 
						17 | 
						ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:04:57 | 0,490 | 2,355 | 5,853 | 8,512 | 10,791 | 12,670 | 4,158 |  |  | 197,12 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto T2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						49 | 
						FIAT UNO DRAG CAR | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						20:11:20 | 1,799 | 1,803 | 4,865 | 7,378 | 9,689 | 11,626 | 4,248 |  |  | 189,21 |  |  	| LOST | 
						ΛΑΔΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ | 
						17 | 
						ALFA ROMEO 33 TURBO 1.7 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						20:11:20 | 3,169 | 3,686 | 12,492 | 26,806 | 38,925 | 49,749 | 22,943 |  |  | 32,76 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,012 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |