ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
12 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-09-01 |
12:56:00 | 0,666 | 1,701 | 4,707 | 7,089 | 9,060 | 10,858 | 3,769 | 11,524 | 168,92 | 210,45 | 41,53 | 2 |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
16 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2007-09-02 |
10:11:00 | 3,325 | 1,838 | 4,955 | 7,311 | 9,252 | 11,005 | 3,694 | 14,330 | 173,27 | 213,35 | 40,08 | 3 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-09-02 |
10:29:00 | 1,085 | 1,836 | 4,826 | 7,239 | 9,255 | 11,077 | 3,838 | 12,162 | 166,90 | 206,85 | 39,95 | 4 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
15 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2007-09-02 |
10:42:00 | 2,370 | 1,798 | 4,963 | 7,399 | 9,384 | 11,172 | 3,773 | 13,542 | 165,92 | 205,82 | 39,90 | - |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
16 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2007-09-01 |
17:06:00 | 0,855 | 1,892 | 5,026 | 7,526 | 9,525 | 11,376 | 3,850 | 12,231 | 164,02 | 197,81 | 33,79 | - |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
16 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2007-09-01 |
12:57:00 | 1,733 | 1,968 | 5,183 | 7,646 | 9,626 | 11,481 | 3,835 | 13,214 | 167,31 | 200,82 | 33,51 | 5 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2007-09-01 |
17:21:00 | 1,122 | 1,696 | 4,807 | 7,431 | 9,637 | 11,596 | 4,165 | 12,718 | 148,87 | 192,40 | 43,53 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
15 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2007-09-01 |
17:17:00 | 3,390 | 1,950 | 5,238 | 7,748 | 9,799 | 11,630 | 3,882 | 15,020 | 160,85 | 203,79 | 42,94 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2007-09-02 |
09:48:00 | 1,690 | 1,728 | 4,806 | 7,342 | 9,738 | 11,763 | 4,421 | 13,453 | 146,27 | 189,16 | 42,89 | 6 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-09-01 |
17:22:00 | 1,557 | 1,767 | 4,810 | 7,146 | 9,441 | 11,896 | 4,750 | 13,453 | 164,57 | 143,61 | -20,96 | 7 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
14 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2007-09-01 |
12:58:00 | 1,112 | 2,026 | 5,200 | 7,703 | 9,914 | 11,956 | 4,253 | 13,068 | 164,03 | 188,92 | 24,89 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-09-02 |
09:44:00 | 1,740 | 1,930 | 5,013 | 7,496 | 9,895 | 12,236 | 4,740 | 13,976 | 148,30 | 155,90 | 7,60 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2007-09-01 |
12:57:00 | 1,210 | 2,080 | 5,818 | 8,744 | 11,357 | 13,581 | 4,837 | 14,791 | 130,94 | 174,95 | 44,01 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
15 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
L |
2007-09-01 |
12:58:00 | 2,183 | 1,892 | 6,262 | 9,303 | 11,692 | 13,742 | 4,439 | 15,925 | 138,46 | 186,82 | 48,36 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
14 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2007-09-01 |
16:19:00 | 0,558 | 1,987 | 5,328 | 8,462 | 11,426 | 13,794 | 5,332 | 14,352 | 119,00 | 168,44 | 49,44 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-09-01 |
17:18:00 | 1,028 | 2,105 | 6,228 | 9,488 | 12,009 | 14,406 | 4,918 | 15,434 | 128,69 | 147,43 | 18,74 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
14 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2007-09-02 |
10:21:00 | 0,658 | 1,975 | 6,676 | 11,056 | 13,897 | 16,037 | 4,981 | 16,695 | 104,25 | 181,93 | 77,68 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-09-01 |
12:56:00 | 0,796 | 2,290 | 6,639 | 11,236 | 16,028 | 20,840 | 9,604 | 21,636 | 77,72 | 75,51 | -2,21 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
12 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2007-09-02 |
12:55:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
15 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2007-09-02 |
12:59:00 | 0,495 | 1,927 | 5,012 | 7,396 | 9,355 | 11,126 | 3,730 | 11,621 | 169,52 | 209,27 | 39,75 | RED LIGHT |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
10 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2007-09-02 |
12:59:00 | 0,159 | 1,999 | 5,081 | 7,641 | 9,808 | 11,738 | 4,097 | 11,897 | 154,48 | 194,83 | 40,35 | WON |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
16 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
R |
2007-09-02 |
13:01:00 | 3,300 | 2,186 | 5,349 | 8,058 | 10,796 | 13,992 | 5,934 | 17,292 | 142,44 | 105,40 | -37,04 | DID NOT APPEAR |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
14 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2007-09-02 |
13:01:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-09-02 |
13:02:00 | | | | | | | | | | | | LOST |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
13 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-09-02 |
13:02:00 | 0,664 | 1,996 | 4,919 | 7,418 | 9,516 | 11,396 | 3,978 | 12,060 | 155,13 | 200,37 | 45,24 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
12 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-09-02 |
15:10:00 | 0,616 | 1,679 | 4,585 | 6,847 | 8,736 | 10,437 | 3,590 | 11,053 | 179,37 | 218,48 | 39,11 | LOST |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
15 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
L |
2007-09-02 |
15:10:00 | 0,592 | 2,414 | 6,263 | 9,326 | 11,736 | 14,234 | 4,908 | 14,826 | 132,11 | 139,48 | 7,37 | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-09-02 |
15:12:00 | 0,526 | 1,763 | 4,609 | 6,871 | 8,745 | 10,389 | 3,518 | 10,915 | 174,85 | 229,13 | 54,28 | LOST |
ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ |
16 |
TOYOTA STARLET 1,6 TURBO |
L |
2007-09-02 |
15:12:00 | 0,818 | 1,727 | 4,754 | 7,124 | 9,079 | 10,877 | 3,753 | 11,695 | 172,11 | 207,48 | 35,37 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
11 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-09-02 |
16:49:00 | 0,767 | 1,678 | 4,518 | 6,731 | 8,575 | 10,211 | 3,480 | 10,978 | 178,13 | 230,13 | 52,00 | LOST |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
12 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2007-09-02 |
16:49:00 | 0,615 | 1,688 | 4,561 | 6,820 | 8,681 | 10,405 | 3,585 | 11,020 | 179,19 | 218,48 | 39,29 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|