ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto AT1 [2006] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-26 |
18:46:00 | 0,625 | 1,815 | 4,701 | 6,949 | 8,778 | 10,432 | 3,483 | 11,057 | 183,99 | 227,42 | 43,43 | 2 |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2007-05-27 |
10:12:00 | 1,921 | 1,712 | 4,673 | 7,039 | 9,025 | 10,808 | 3,769 | 12,729 | 166,84 | 210,38 | 43,54 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-05-26 |
13:28:00 | 1,707 | 1,836 | 4,750 | 7,094 | 9,068 | 10,853 | 3,759 | 12,560 | 174,44 | 211,20 | 36,76 | 3 |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-05-26 |
13:24:00 | 1,934 | 1,804 | 4,850 | 7,222 | 9,199 | 10,973 | 3,751 | 12,907 | 173,33 | 212,09 | 38,76 | 4 |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2007-05-26 |
18:46:00 | 0,638 | 1,701 | 4,581 | 7,022 | 9,112 | 10,988 | 3,966 | 11,626 | 159,82 | 200,03 | 40,21 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-26 |
16:10:00 | 0,727 | 1,878 | 4,847 | 7,446 | 9,402 | 11,164 | 3,718 | 11,891 | 163,34 | 209,75 | 46,41 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2007-05-26 |
18:45:00 | 0,928 | 1,857 | 4,994 | 7,420 | 9,445 | 11,251 | 3,831 | 12,179 | 165,29 | 207,59 | 42,30 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2007-05-27 |
10:15:00 | 1,797 | 1,752 | 4,631 | 7,135 | 9,293 | 11,266 | 4,131 | 13,063 | 154,52 | 189,23 | 34,71 | 5 |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-05-26 |
16:10:00 | 0,757 | 1,756 | 4,734 | 7,131 | 9,128 | 11,273 | 4,142 | 12,030 | 166,69 | 159,28 | -7,41 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2007-05-26 |
16:08:00 | 0,537 | 1,969 | 5,088 | 7,537 | 9,593 | 11,423 | 3,886 | 11,960 | 163,98 | 205,04 | 41,06 | - |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2007-05-26 |
13:24:00 | 0,926 | 1,875 | 4,783 | 7,257 | 9,531 | 11,486 | 4,229 | 12,412 | 149,57 | 194,48 | 44,91 | - |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-05-27 |
10:15:00 | 1,085 | 1,755 | 4,836 | 7,419 | 9,620 | 11,544 | 4,125 | 12,629 | 143,92 | 196,32 | 52,40 | - |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO DRAG CAR |
L |
2007-05-26 |
13:25:00 | 0,732 | 1,949 | 5,165 | 7,656 | 9,735 | 11,579 | 3,923 | 12,311 | 162,47 | 204,22 | 41,75 | - |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2007-05-27 |
10:13:00 | 1,238 | 1,718 | 5,072 | 7,556 | 9,594 | 11,658 | 4,102 | 12,896 | 155,95 | 165,57 | 9,62 | - |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-27 |
10:11:00 | 0,807 | 2,209 | 5,419 | 8,065 | 10,104 | 11,836 | 3,771 | 12,643 | 158,97 | 219,70 | 60,73 | 6 |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2007-05-27 |
10:16:00 | 3,690 | 1,903 | 5,185 | 7,775 | 9,961 | 12,016 | 4,241 | 15,706 | 158,45 | 185,70 | 27,25 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2007-05-26 |
18:48:00 | 1,624 | 2,046 | 5,628 | 8,534 | 10,756 | 12,705 | 4,171 | 14,329 | 145,26 | 194,15 | 48,89 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
R |
2007-05-26 |
13:25:00 | 1,988 | 2,075 | 6,385 | 9,605 | 11,992 | 14,054 | 4,449 | 16,042 | 135,34 | 185,58 | 50,24 | - |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
L |
2007-05-26 |
16:11:00 | 1,440 | 2,026 | 6,823 | 9,930 | 12,265 | 14,369 | 4,439 | 15,809 | 138,85 | 181,59 | 42,74 | RED LIGHT |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2007-05-26 |
16:08:00 | -0,258 | 2,894 | | | | | | -0,258 | | | | RED LIGHT |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2007-05-27 |
10:11:00 | -1,270 | | | | | | | -1,270 | | | | ABANDONED RUN |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-05-26 |
16:11:00 | 0,657 | 3,012 | | | | | | 0,657 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2007-05-27 |
14:10:00 | 0,749 | 1,528 | 4,504 | 6,993 | 9,092 | 10,964 | 3,971 | 11,713 | 158,06 | 200,21 | 42,15 | ABANDONED RUN |
ΡΟΥΜΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
16 |
FIAT UNO 1600 16V |
R |
2007-05-27 |
14:10:00 | 0,539 | 1,780 | 8,554 | 15,663 | | | | 0,539 | 55,40 | | | WON |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2007-05-27 |
14:13:00 | 0,724 | 1,672 | 4,599 | 6,937 | 8,902 | 10,671 | 3,734 | 11,395 | 166,64 | 207,82 | 41,18 | LOST |
ΒΟΥΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
15 |
FIAT UNO DRAG CAR |
R |
2007-05-27 |
14:13:00 | 0,592 | 1,708 | 4,650 | 7,014 | 9,020 | 10,824 | 3,810 | 11,416 | 166,05 | 207,70 | 41,65 | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-05-27 |
14:18:00 | 1,177 | 1,595 | 4,795 | 7,710 | 9,836 | 11,669 | 3,959 | 12,846 | 145,24 | 205,52 | 60,28 | DID NOT APPEAR |
ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
17 |
TOYOTA STARLET 1,3 |
L |
2007-05-27 |
14:18:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
R |
2007-05-27 |
16:23:00 | 0,656 | 1,667 | 4,517 | 6,950 | 9,206 | 11,168 | 4,218 | 11,824 | 153,74 | 193,10 | 39,36 | ABANDONED RUN |
ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
14 |
FIAT UNO 1600 16V |
L |
2007-05-27 |
16:23:00 | 0,834 | 2,567 | | | | | | 0,834 | | | | QUALIFIED |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
L |
2007-05-27 |
16:23:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto AT1 [2006] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΓΑΣΠΑΡΑΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
12 |
HONDA CIVIC |
R |
2007-05-27 |
17:21:00 | 0,698 | 1,698 | 4,669 | 7,036 | 8,969 | 10,685 | 3,649 | 11,383 | 175,63 | 220,38 | 44,75 | LOST |
ΤΖΑΜΠΑΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ |
11 |
VW ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ |
L |
2007-05-27 |
17:21:00 | 0,617 | 1,612 | 4,520 | 7,006 | 9,172 | 11,137 | 4,131 | 11,754 | 153,22 | 189,21 | 35,99 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|