ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-09-10 |
13:32:00 | 4,675 | 1,162 | 3,897 | 6,052 | 7,715 | 9,182 | 3,130 | 13,857 | 195,26 | 254,98 | 59,72 | 2 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
FORD SIERRA V8 |
R |
2005-09-11 |
14:40:00 | 9,151 | 1,427 | 4,072 | 6,257 | 8,006 | 9,570 | 3,313 | 18,721 | 188,59 | 235,30 | 46,71 | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
FORD SIERRA V8 |
R |
2005-09-10 |
13:03:00 | 3,007 | 1,395 | 4,024 | 6,427 | 8,263 | 9,885 | 3,458 | 12,892 | 175,12 | 220,67 | 45,55 | 3 |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
4 |
TOPOLINO |
L |
2005-09-11 |
09:54:00 | 5,415 | 1,492 | 4,462 | 6,943 | 8,971 | 10,809 | 3,866 | 16,224 | 163,67 | 203,43 | 39,76 | - |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
4 |
TOPOLINO |
L |
2005-09-10 |
13:11:00 | 5,955 | 6,760 | 9,945 | 12,596 | 14,757 | 16,833 | 4,237 | 22,788 | 153,52 | 163,81 | 10,29 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-09-10 |
15:26:00 | 5,577 | 1,147 | 3,497 | 5,443 | 7,024 | 8,439 | 2,996 | 14,016 | 222,01 | 264,09 | 42,08 | 2 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
FORD SIERRA V8 |
R |
2005-09-10 |
15:32:00 | 5,268 | 1,455 | 4,122 | 6,473 | 8,288 | 9,860 | 3,387 | 15,128 | 177,91 | 241,71 | 63,80 | 3 |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
4 |
TOPOLINO |
L |
2005-09-10 |
17:21:00 | 5,599 | 1,560 | 4,481 | 6,993 | 9,080 | 10,981 | 3,988 | 16,580 | 160,27 | 195,44 | 35,17 | - |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
4 |
TOPOLINO |
L |
2005-09-10 |
15:19:00 | 4,601 | 1,567 | 4,609 | 7,212 | 9,342 | 11,310 | 4,098 | 15,911 | 156,08 | 191,03 | 34,95 | 4 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
R |
2005-09-10 |
15:37:00 | 2,196 | 2,054 | 6,568 | 10,417 | 13,570 | 16,417 | 6,000 | 18,613 | 105,44 | 131,85 | 26,41 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
4 |
TOPOLINO |
R |
2005-09-11 |
11:40:00 | 0,747 | 1,530 | 4,383 | 6,819 | 8,828 | 10,657 | 3,838 | 11,404 | 166,50 | 204,15 | 37,65 | LOST |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
2 |
FORD SIERRA V8 |
L |
2005-09-11 |
11:40:00 | 1,535 | 2,553 | 6,057 | 8,557 | 10,451 | 12,092 | 3,535 | 13,627 | 167,23 | 221,16 | 53,93 | RED LIGHT BUT QUALIFIED |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-09-11 |
11:51:00 | -0,757 | 1,162 | 3,551 | 5,525 | 7,119 | 8,545 | 3,020 | 7,788 | 206,88 | 262,33 | 55,45 | DID NOT APPEAR |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
R |
2005-09-11 |
11:51:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-09-11 |
14:31:00 | 0,892 | 1,155 | 3,572 | 5,690 | 7,476 | 9,039 | 3,349 | 9,931 | 188,38 | 244,85 | 56,47 | LOST |
ΜΟΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
4 |
TOPOLINO |
R |
2005-09-11 |
14:31:00 | 0,735 | 1,489 | 4,278 | 6,655 | 8,634 | 10,447 | 3,792 | 11,182 | 170,03 | 205,59 | 35,56 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|