| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						PONTIAC | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						14:23:00 | 7,757 | 1,237 | 3,791 | 5,957 | 7,708 | 9,335 | 3,378 | 17,092 | 189,71 | 211,73 | 22,02 |  	| 2 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						14:14:00 | 1,090 | 1,419 | 3,974 | 6,066 | 7,862 | 9,515 | 3,449 | 10,605 | 192,52 | 209,60 | 17,08 |  	| 3 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						2 | 
						FORD SIERRA V8 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						14:10:00 | 5,791 | 1,521 | 4,149 | 6,265 | 8,097 | 9,965 | 3,700 | 15,756 | 192,09 | 184,15 | -7,94 |  	| 4 | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						HONDA INTEGRA TYPE R | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						14:05:00 | 1,844 | 2,278 | 5,852 | 8,402 | 10,472 | 12,249 | 3,847 | 14,093 | 161,29 | 198,90 | 37,61 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						PONTIAC | 
						L | 
						2005-06-11 | 
						16:05:00 | 2,064 | 1,218 | 3,598 | 5,570 | 7,394 | 9,192 | 3,622 | 11,256 | 203,97 | 200,66 | -3,31 |  	| 2 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						16:01:00 | 4,280 | 1,404 | 3,904 | 5,966 | 7,736 | 9,300 | 3,334 | 13,580 | 195,30 | 225,38 | 30,08 |  	| - | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						09:44:00 | 5,226 | 1,880 | 4,653 | 6,769 | 8,570 | 10,104 | 3,335 | 15,330 | 189,72 | 241,64 | 51,92 |  	| 3 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						2 | 
						FORD SIERRA V8 | 
						R | 
						2005-06-11 | 
						15:56:00 | 2,229 | 1,530 | 4,898 | 7,487 | 9,676 | 11,540 | 4,053 | 13,769 | 156,61 | 193,66 | 37,05 |  	| 4 | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						HONDA INTEGRA TYPE R | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						09:46:00 | 1,659 | 2,318 | 7,275 | 10,970 | 14,122 | 16,761 | 5,791 | 18,420 | 106,69 | 141,13 | 34,44 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| QUALIFIED | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						HONDA INTEGRA TYPE R | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						12:43:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						PONTIAC | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						12:43:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| QUALIFIED | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						12:44:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						2 | 
						FORD SIERRA V8 | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						12:44:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						L | 
						2005-06-12 | 
						14:13:00 | 1,003 | 1,783 | 5,098 | 7,369 | 9,247 | 10,828 | 3,459 | 11,831 | 179,90 | 236,05 | 56,15 |  	| LOST | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						HONDA INTEGRA TYPE R | 
						R | 
						2005-06-12 | 
						14:13:00 | 1,217 | 2,085 | 6,082 | 7,184 |  | 14,224 | 7,040 | 15,441 | -35,79 | 162,31 | 198,10 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,010 secs | 
				 
  | 
		
		
			    Powered by  GreekDragster.com Database Server. 
	      © 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved.  | 
                  |