ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-05-14 |
13:51:00 | 1,030 | 1,182 | | 5,361 | 6,934 | 8,281 | 2,920 | 9,311 | 216,44 | 267,52 | 51,08 | 2 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2005-05-14 |
17:25:00 | 1,827 | 1,804 | | 6,880 | 8,719 | 10,315 | 3,435 | 12,142 | 185,33 | 233,63 | 48,30 | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2005-05-14 |
13:38:00 | 3,246 | 1,737 | | 6,879 | 9,028 | 11,250 | 4,371 | 14,496 | 163,80 | 149,42 | -14,38 | 3 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
HONDA INTEGRA TURBO |
L |
2005-05-14 |
13:30:00 | 2,095 | 2,181 | | 8,150 | 10,298 | 12,114 | 3,964 | 14,209 | 161,96 | 205,86 | 43,90 | - |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
HONDA INTEGRA TURBO |
L |
2005-05-14 |
13:14:00 | 1,835 | 2,151 | | 8,251 | 10,410 | 12,216 | 3,965 | 14,051 | 158,53 | 206,50 | 47,97 | 4 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
BMW V8 |
R |
2005-05-14 |
13:46:00 | 1,721 | 3,100 | | 9,897 | 12,164 | 14,118 | 4,221 | 15,839 | 147,17 | 176,55 | 29,38 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-05-14 |
15:46:00 | 1,814 | 1,177 | | 5,382 | 6,947 | 8,284 | 2,902 | 10,098 | 217,24 | 274,12 | 56,88 | 2 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2005-05-15 |
09:29:00 | 1,613 | 1,773 | 4,505 | 6,604 | 8,418 | 9,999 | 3,395 | 11,612 | 190,59 | 235,50 | 44,91 | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2005-05-14 |
15:40:00 | 1,917 | 1,662 | | 6,623 | 8,471 | 10,116 | 3,493 | 12,033 | 186,03 | 217,10 | 31,07 | 3 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
BMW V8 |
R |
2005-05-14 |
15:37:00 | 3,412 | 1,658 | | 6,981 | 9,009 | 10,814 | 3,833 | 14,226 | 168,83 | 195,61 | 26,78 | 4 |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
HONDA INTEGRA TURBO |
R |
2005-05-14 |
14:59:00 | 1,808 | 2,124 | | 8,159 | 10,270 | 12,047 | 3,888 | 13,855 | 158,22 | 210,61 | 52,39 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2005-05-15 |
12:21:00 | 3,375 | 1,285 | 3,759 | 5,840 | 7,658 | 9,253 | 3,413 | 12,628 | 190,72 | 233,31 | 42,59 | DID NOT APPEAR |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
BMW V8 |
L |
2005-05-15 |
12:21:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-05-15 |
12:29:00 | 1,683 | 1,207 | 3,608 | 5,486 | 7,051 | 8,382 | 2,896 | 10,065 | 216,47 | 279,28 | 62,81 | DID NOT APPEAR |
ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
HONDA INTEGRA TURBO |
R |
2005-05-15 |
12:29:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2005-05-15 |
14:18:00 | 0,797 | 1,178 | 3,469 | 5,294 | 6,838 | 8,158 | 2,864 | 8,955 | 220,47 | 280,75 | 60,28 | LOST |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
3 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2005-05-15 |
14:18:00 | 1,380 | 1,738 | 4,444 | 6,553 | 6,282 | 9,979 | 3,426 | 11,359 | 26,49 | 230,65 | 204,16 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|