| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						PONTIAC | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						13:51:00 | 1,030 | 1,182 |  | 5,361 | 6,934 | 8,281 | 2,920 | 9,311 | 216,44 | 267,52 | 51,08 |  	| 2 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						3 | 
						BMW-FUNNY CAR | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						17:25:00 | 1,827 | 1,804 |  | 6,880 | 8,719 | 10,315 | 3,435 | 12,142 | 185,33 | 233,63 | 48,30 |  	| - | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						3 | 
						BMW-FUNNY CAR | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						13:38:00 | 3,246 | 1,737 |  | 6,879 | 9,028 | 11,250 | 4,371 | 14,496 | 163,80 | 149,42 | -14,38 |  	| 3 | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						HONDA INTEGRA TURBO | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						13:30:00 | 2,095 | 2,181 |  | 8,150 | 10,298 | 12,114 | 3,964 | 14,209 | 161,96 | 205,86 | 43,90 |  	| - | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						HONDA INTEGRA TURBO | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						13:14:00 | 1,835 | 2,151 |  | 8,251 | 10,410 | 12,216 | 3,965 | 14,051 | 158,53 | 206,50 | 47,97 |  	| 4 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						2 | 
						BMW V8 | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						13:46:00 | 1,721 | 3,100 |  | 9,897 | 12,164 | 14,118 | 4,221 | 15,839 | 147,17 | 176,55 | 29,38 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						PONTIAC | 
						L | 
						2005-05-14 | 
						15:46:00 | 1,814 | 1,177 |  | 5,382 | 6,947 | 8,284 | 2,902 | 10,098 | 217,24 | 274,12 | 56,88 |  	| 2 | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						3 | 
						BMW-FUNNY CAR | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						09:29:00 | 1,613 | 1,773 | 4,505 | 6,604 | 8,418 | 9,999 | 3,395 | 11,612 | 190,59 | 235,50 | 44,91 |  	| - | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						3 | 
						BMW-FUNNY CAR | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						15:40:00 | 1,917 | 1,662 |  | 6,623 | 8,471 | 10,116 | 3,493 | 12,033 | 186,03 | 217,10 | 31,07 |  	| 3 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						2 | 
						BMW V8 | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						15:37:00 | 3,412 | 1,658 |  | 6,981 | 9,009 | 10,814 | 3,833 | 14,226 | 168,83 | 195,61 | 26,78 |  	| 4 | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						HONDA INTEGRA TURBO | 
						R | 
						2005-05-14 | 
						14:59:00 | 1,808 | 2,124 |  | 8,159 | 10,270 | 12,047 | 3,888 | 13,855 | 158,22 | 210,61 | 52,39 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						3 | 
						BMW-FUNNY CAR | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						12:21:00 | 3,375 | 1,285 | 3,759 | 5,840 | 7,658 | 9,253 | 3,413 | 12,628 | 190,72 | 233,31 | 42,59 |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						2 | 
						BMW V8 | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						12:21:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						PONTIAC | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						12:29:00 | 1,683 | 1,207 | 3,608 | 5,486 | 7,051 | 8,382 | 2,896 | 10,065 | 216,47 | 279,28 | 62,81 |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						HONDA INTEGRA TURBO | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						12:29:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						PONTIAC | 
						L | 
						2005-05-15 | 
						14:18:00 | 0,797 | 1,178 | 3,469 | 5,294 | 6,838 | 8,158 | 2,864 | 8,955 | 220,47 | 280,75 | 60,28 |  	| LOST | 
						ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						3 | 
						BMW-FUNNY CAR | 
						R | 
						2005-05-15 | 
						14:18:00 | 1,380 | 1,738 | 4,444 | 6,553 | 6,282 | 9,979 | 3,426 | 11,359 | 26,49 | 230,65 | 204,16 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,015 secs | 
				 
  |