ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2004-11-20 |
16:27:00 | 1,236 | 1,184 | 3,640 | 5,822 | | 9,638 | 3,816 | 10,874 | 167,65 | 207,27 | 39,62 | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
L |
2004-11-20 |
16:19:00 | 1,179 | 1,474 | 4,382 | 6,435 | | 9,871 | 3,436 | 11,050 | 202,35 | 204,31 | 1,96 | 3 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
L |
2004-11-20 |
16:09:00 | 4,195 | 1,444 | 4,484 | 6,989 | | 10,857 | 3,868 | 15,052 | 164,64 | 206,87 | 42,23 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2004-11-21 |
10:06:00 | 2,731 | 1,224 | 3,803 | 5,823 | 7,490 | 8,889 | 3,066 | 11,620 | 203,36 | 260,34 | 56,98 | 2 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-11-21 |
10:15:00 | 3,475 | 1,290 | 3,736 | 5,765 | 7,535 | 9,070 | 3,305 | 12,545 | 195,02 | 241,47 | 46,45 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2004-11-21 |
11:40:00 | 2,118 | 1,154 | 3,943 | 6,248 | 8,003 | 9,451 | 3,203 | 11,569 | 186,14 | 247,60 | 61,46 | 3 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
L |
2004-11-21 |
10:12:00 | 3,758 | 1,654 | 4,827 | 7,154 | 9,151 | 10,919 | 3,765 | 14,677 | 173,03 | 207,63 | 34,60 | 4 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2004-11-21 |
10:01:00 | 1,071 | 1,339 | 4,390 | 7,029 | 9,957 | 12,912 | 5,883 | 13,983 | 133,93 | 118,99 | -14,94 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
L |
2004-11-21 |
11:49:00 | 2,738 | 2,976 | 6,531 | 9,091 | 11,390 | 13,709 | 4,618 | 16,447 | 153,01 | 144,13 | -8,88 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-11-21 |
13:28:00 | 1,010 | 1,789 | 4,465 | 6,704 | 8,616 | 10,258 | 3,554 | 11,268 | 177,93 | 221,20 | 43,27 | LOST |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
R |
2004-11-21 |
13:28:00 | 1,147 | 2,052 | 5,210 | 7,551 | 9,560 | 11,293 | 3,742 | 12,440 | 171,96 | 214,40 | 42,44 | QUALIFIED |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2004-11-21 |
13:29:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2004-11-21 |
13:29:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
PONTIAC |
L |
2004-11-21 |
15:14:00 | 0,749 | 1,181 | 3,595 | 5,506 | 7,098 | 8,449 | 2,943 | 9,198 | 214,24 | 270,08 | 55,84 | LOST |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI KILLER |
R |
2004-11-21 |
15:14:00 | 0,613 | 1,411 | 4,047 | 6,246 | 8,411 | 10,582 | 4,336 | 11,195 | 64,72 | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|