ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2004-09-11 |
14:19:00 | 2,030 | 1,405 | | 6,050 | | 9,334 | 3,284 | 11,364 | 204,49 | 212,61 | 8,12 | 2 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2004-09-11 |
14:15:00 | 1,516 | 1,356 | | 6,418 | | 9,886 | 3,468 | 11,402 | 171,68 | 239,21 | 67,53 | 3 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-09-11 |
14:10:00 | 10,484 | 1,763 | | 6,718 | | 10,434 | 3,716 | 20,918 | 174,95 | 208,74 | 33,79 | 4 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
R |
2004-09-11 |
14:12:00 | 2,540 | 1,517 | | 6,934 | | 10,770 | 3,836 | 13,310 | 171,17 | 208,74 | 37,57 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
L |
2004-09-12 |
10:07:00 | 0,898 | 1,940 | 5,961 | 8,998 | | 13,426 | 4,428 | 14,324 | 139,06 | 188,16 | 49,10 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2004-09-12 |
11:28:00 | 1,142 | 1,310 | 3,761 | 5,731 | | 8,779 | 3,048 | 9,921 | 206,30 | 267,74 | 61,44 | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2004-09-11 |
15:44:00 | 0,815 | 1,351 | | 5,805 | | 8,944 | 3,139 | 9,759 | 204,24 | 235,63 | 31,39 | 2 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2004-09-11 |
15:57:00 | 2,362 | 1,368 | | 6,258 | | 9,668 | 3,410 | 12,030 | 181,40 | 244,06 | 62,66 | 3 |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-09-11 |
15:54:00 | 2,229 | 1,710 | | 6,558 | | 10,199 | 3,641 | 12,428 | 179,29 | 219,15 | 39,86 | 4 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
R |
2004-09-12 |
11:25:00 | 1,117 | 1,484 | 4,299 | 6,633 | | 10,523 | 3,890 | 11,640 | 172,54 | 183,36 | 10,82 | - |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
L |
2004-09-11 |
15:47:00 | 1,514 | 1,519 | | 6,712 | | 10,534 | 3,822 | 12,048 | 171,16 | 207,69 | 36,53 | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2004-09-12 |
13:38:00 | 1,285 | 1,386 | 4,012 | 6,160 | | 10,746 | 4,586 | 12,031 | 180,06 | 142,33 | -37,73 | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
3 |
BMW V8 |
L |
2004-09-12 |
13:38:00 | | | | | | | | | | | | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2004-09-12 |
13:40:00 | 1,134 | 1,821 | 6,244 | 10,258 | | 17,428 | 7,170 | 18,562 | 96,03 | 108,85 | 12,82 | |
ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ |
4 |
FORD CAPRI KILLER |
L |
2004-09-12 |
13:40:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2004-09-12 |
16:28:00 | 0,559 | 1,289 | 4,154 | 6,581 | | 9,954 | 3,373 | 10,513 | 182,22 | 229,54 | 47,32 | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
1 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2004-09-12 |
16:28:00 | 0,413 | 1,413 | 4,096 | 6,371 | | 9,811 | 3,440 | 10,224 | 180,21 | 232,31 | 52,10 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|