| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						2 | 
						FIL'S LETHAL WEAPON | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						14:19:00 | 2,030 | 1,405 |  | 6,050 |  | 9,334 | 3,284 | 11,364 | 204,49 | 212,61 | 8,12 |  	| 2 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						FORD SIERRA DRAGSTER | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						14:15:00 | 1,516 | 1,356 |  | 6,418 |  | 9,886 | 3,468 | 11,402 | 171,68 | 239,21 | 67,53 |  	| 3 | 
						ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						FORD CAPRI KILLER | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						14:10:00 | 10,484 | 1,763 |  | 6,718 |  | 10,434 | 3,716 | 20,918 | 174,95 | 208,74 | 33,79 |  	| 4 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						14:12:00 | 2,540 | 1,517 |  | 6,934 |  | 10,770 | 3,836 | 13,310 | 171,17 | 208,74 | 37,57 |  	| - | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						10:07:00 | 0,898 | 1,940 | 5,961 | 8,998 |  | 13,426 | 4,428 | 14,324 | 139,06 | 188,16 | 49,10 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						2 | 
						FIL'S LETHAL WEAPON | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						11:28:00 | 1,142 | 1,310 | 3,761 | 5,731 |  | 8,779 | 3,048 | 9,921 | 206,30 | 267,74 | 61,44 |  	| - | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						2 | 
						FIL'S LETHAL WEAPON | 
						R | 
						2004-09-11 | 
						15:44:00 | 0,815 | 1,351 |  | 5,805 |  | 8,944 | 3,139 | 9,759 | 204,24 | 235,63 | 31,39 |  	| 2 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						FORD SIERRA DRAGSTER | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:57:00 | 2,362 | 1,368 |  | 6,258 |  | 9,668 | 3,410 | 12,030 | 181,40 | 244,06 | 62,66 |  	| 3 | 
						ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						FORD CAPRI KILLER | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:54:00 | 2,229 | 1,710 |  | 6,558 |  | 10,199 | 3,641 | 12,428 | 179,29 | 219,15 | 39,86 |  	| 4 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						11:25:00 | 1,117 | 1,484 | 4,299 | 6,633 |  | 10,523 | 3,890 | 11,640 | 172,54 | 183,36 | 10,82 |  	| - | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						L | 
						2004-09-11 | 
						15:47:00 | 1,514 | 1,519 |  | 6,712 |  | 10,534 | 3,822 | 12,048 | 171,16 | 207,69 | 36,53 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						2 | 
						FIL'S LETHAL WEAPON | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						13:38:00 | 1,285 | 1,386 | 4,012 | 6,160 |  | 10,746 | 4,586 | 12,031 | 180,06 | 142,33 | -37,73 |  	 | 
						ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						3 | 
						BMW V8 | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:38:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						FORD SIERRA DRAGSTER | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						13:40:00 | 1,134 | 1,821 | 6,244 | 10,258 |  | 17,428 | 7,170 | 18,562 | 96,03 | 108,85 | 12,82 |  	 | 
						ΚΟΥΤΡΟΥΦΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | 
						4 | 
						FORD CAPRI KILLER | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						13:40:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ | 
						2 | 
						FIL'S LETHAL WEAPON | 
						R | 
						2004-09-12 | 
						16:28:00 | 0,559 | 1,289 | 4,154 | 6,581 |  | 9,954 | 3,373 | 10,513 | 182,22 | 229,54 | 47,32 |  	 | 
						ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ | 
						1 | 
						FORD SIERRA DRAGSTER | 
						L | 
						2004-09-12 | 
						16:28:00 | 0,413 | 1,413 | 4,096 | 6,371 |  | 9,811 | 3,440 | 10,224 | 180,21 | 232,31 | 52,10 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,012 secs | 
				 
  |