ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR 5 |
R |
2003-11-15 |
16:15:00 | 1,153 | 1,384 | | 5,949 | | 9,354 | 3,405 | 10,507 | | 206,72 | | 2 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2003-11-15 |
16:05:00 | 1,297 | 1,405 | | 6,172 | | 9,461 | 3,289 | 10,758 | | 253,20 | | 3 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2003-11-15 |
16:03:00 | 1,640 | 1,862 | | 6,598 | | 10,002 | 3,404 | 11,642 | | 231,22 | | 4 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2003-11-15 |
15:58:00 | 1,743 | 1,423 | | 7,550 | | 13,123 | 5,573 | 14,866 | | 115,56 | | ABANDONED RUN |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
BMW V8 |
R |
2003-11-15 |
16:00:00 | 1,503 | | | | | | | 1,503 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Auto Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
L |
2003-11-16 |
11:25:00 | 4,651 | 1,335 | | 5,900 | | 9,005 | 3,105 | 13,656 | 204,25 | 258,31 | 54,06 | 2 |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2003-11-15 |
17:17:00 | 1,407 | 1,390 | | 6,035 | | 9,395 | 3,360 | 10,802 | | 237,77 | | 3 |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2003-11-15 |
17:19:00 | 1,782 | 1,486 | | 6,450 | | 9,753 | 3,303 | 11,535 | | 246,89 | | - |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
L |
2003-11-16 |
11:39:00 | 1,157 | 2,643 | | 7,316 | | 10,705 | 3,389 | 11,862 | 192,97 | 234,09 | 41,12 | - |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2003-11-16 |
11:33:00 | 1,401 | 1,478 | | 6,771 | | 10,940 | 4,169 | 12,341 | 151,69 | 199,27 | 47,58 | 4 |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
BMW V8 |
R |
2003-11-16 |
11:29:00 | 3,057 | 1,982 | | 8,217 | | 12,517 | 4,300 | 15,574 | 150,65 | 175,24 | 24,59 | 5 |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR 5 |
R |
2003-11-15 |
17:12:00 | 0,948 | 1,286 | | 6,744 | | 13,253 | 6,509 | 14,201 | | 106,61 | | - |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
R |
2003-11-15 |
17:34:00 | 1,305 | 1,230 | | 7,096 | | 19,276 | 12,180 | 20,581 | | 37,77 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
L |
2003-11-16 |
12:59:00 | 0,928 | 1,422 | | 6,262 | | 9,540 | 3,278 | 10,468 | 191,86 | 243,16 | 51,30 | |
ΦΩΣΚΟΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
2 |
BMW V8 |
R |
2003-11-16 |
12:59:00 | 1,072 | 4,535 | | | | | | 1,072 | | | | |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
R |
2003-11-16 |
13:07:00 | 0,965 | 1,805 | | 7,617 | | 11,958 | 4,341 | 12,923 | 131,42 | 171,06 | 39,64 | |
ΣΑΧΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
5 |
DRAG CAR 5 |
L |
2003-11-16 |
13:07:00 | 0,646 | | | | | | | 0,646 | | | | |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
L |
2003-11-16 |
13:15:00 | 2,691 | 1,351 | | 5,947 | | 9,060 | 3,113 | 11,751 | 203,90 | 260,45 | 56,55 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2003-11-16 |
14:03:00 | 0,858 | 1,422 | | 6,124 | | | | 0,858 | 197,23 | | | |
ΠΑΠΑΦΙΛΙΠΠΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
1 |
FIL'S LETHAL WEAPON |
L |
2003-11-16 |
14:03:00 | 5,950 | 1,589 | | 13,011 | | 28,754 | 15,743 | 34,704 | 69,59 | 38,88 | -30,71 | |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
L |
2003-11-16 |
14:05:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Auto Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΝΕΦΡΑΙΜ ΜΑΚΗΣ |
3 |
FORD SIERRA DRAGSTER |
R |
2003-11-16 |
14:44:00 | 0,708 | 1,378 | | 6,105 | | 9,409 | 3,304 | 10,117 | 194,39 | 242,68 | 48,29 | |
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
4 |
BMW-FUNNY CAR |
L |
2003-11-16 |
14:44:00 | 0,854 | 3,047 | | 8,296 | | 11,887 | 3,591 | 12,741 | 185,27 | 200,47 | 15,20 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|