Αγώνες - Races | 1st PRO ACTION Non-Championship Drag Race 2008 - Tympaki
06.04.08 

 

1st PRO ACTION Non-Championship Drag Race 2008 - Tympaki

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ - RACE ID
ΑΓΩΝΑΣ - RACE
1ST PRO ACTION NON-CHAMPIONSHIP DRAG RACE 2008
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - DATE
05-06.04.2008
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ - TRACK
TYMPAKI
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ - ORGANIZER
FIMA - PRO ACTION

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ENTRIES & RESULTS
ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - APPLICATION FORM
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ AUTO - MOTO
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ & ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ENTRIES & CLASSIFICATION
ΖΩΝΤΑΝΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - LIVE COVERAGE

ΠΟΛΥΜΕΣΑ - MULTIMEDIA
ΒΙΝΤΕΟ - VIDEOS
TV

Πριν από λίγο γυρίσαμε από την φιλόξενη Κρήτη. Όλα πήγαν καλά, ο αγώνας ολοκληρώθηκε και το νερό μπήκε στο αυλάκι. Ο αγώνας που διοργανώθηκε ήταν ένας σωστός και ολοκληρωμένος αγώνας dragster από κάθε άποψη: σωστή χρονομέτρηση, προετοιμασία πίστας και κόλλα, jerseys και από τις δύο πλευρές που κάλυπταν τις κερκίδες, ατελείωτος διάδρομος για επιβράδυνση, ξεχωριστή λωρίδα επιστροφής, σωστά διαμορφωμένος χώρος pits.

Η διοργάνωση προσαρμόστηκε γρήγορα στις συνθήκες του αγώνα, κι αν δεν παρουσιαζόταν κάποιο πρόβλημα στη μικροφωνική των pits ο αγώνας θα προχωρούσε με ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς. Το Σάββατο έβρεχε συνεχώς, όμως την Κυριακή είχε λιακάδα κι έτσι από τις 10:30 μέχρι τις 17:30 έγιναν 2 προκριματικά, όλες οι κόντρες και μερικά ελεύθερα περάσματα (από μια Formula 3 κι ένα Porsche). Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι κόντρες στις μοτό έγιναν με Sportsman Ladders, ενώ στα αυτοκίνητα χρησιμοποιήθηκαν τα Professional Ladders που έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια. Ο τεχνικός έλεγχος (ή έλεγχος εξακρίβωσης πιο σωστά) χρειάζεται βελτιώσεις.

Τα χρονόμετρα δούλεψαν σωστά σε γενικές γραμμές, κάποιες φορές παρουσιάστηκαν προβλήματα είτε από τον δυνατό αέρα, είτε λόγω εξασθένησης των μπαταριών στους εκπομπούς. Το ασύρματο σύστημα, το οποίο πρώτη φορά είδαμε σε λειτουργία σε συνθήκες αγώνα, έδειξε τρομερή σταθερότητα.

Προς ενημέρωσή σας, το ασύρματο σύστημα έχει ένα πολύ έξυπνο τρόπο λειτουργίας. Καθώς η δέσμη του κάθε φωτοκυττάρου κόβεται, το σήμα (η χρονική στιγμή) αποθηκεύεται (κατ' αρχήν) τοπικά στο φωτοκύτταρο σε δική του eeprom. Κατόπιν ο ασύρματος εκπομπός (το T-Link) αρχίζει τις προσπάθειες εκπομπής της πληροφορίας αυτής προς το κεντρικό σύστημα χρονομέτρησης (XL Box). Αν το σήμα δεν φτάσει σωστά στο XL, τότε επιχειρείται επανεκπομπή του κάθε 0,5 δευτερόλεπτα και για 20 φορές συνολικά. Αυτή η δυνατότητα αυτόματης επανεκπομπής ενός σήματος είναι κλασσικό χαρακτηριστικό των ψηφιακών συστημάτων (εκεί βασίζεται και η τεχνολογία του Internet, όπου επιτυγχάνεται ασφάλεια μετάδοσης μέσα από μη ασφαλές μέσο). Κατά τη διάρκεια του αγώνα λοιπόν, δεν χάθηκε ούτε ένα σήμα!

Η προετοιμασία της πίστας έγινε σωστά: Αρχικά καθαρίστηκε η πίστα από τυχόν βρωμιές στα πρώτα 50 μέτρα, μετά τρίφτηκε λάστιχο και αμέσως μετά στρώθηκε κόλλα η οποία αφέθηκε τουλάχιστον 3 ώρες. Το πρωί του Σαββάτου η πρόσφυση ήταν πάρα πολύ καλή (για πίστα που ετοιμάστηκε πρώτη φορά). Οι πολύ δυνατές βροχές όμως καθώς και η αδυναμία συνέχισης της προετοιμασίας της πίστας πριν την εκκίνηση του αγώνα το πρωί της Κυριακής (καλά καλά δεν ξέραμε αν θα σταματούσε να βρέχει), μείωσαν τα επίπεδα πρόσφυσης. Μετά το τέλος του αγώνα, και με το λάστιχο που είχε απλωθεί παντού, αν στρωνόταν κόλλα, η πρόσφυση θα έφτανε σε πολύ καλά επίπεδα.

Στο αγωνιστικό μέρος, υπήρχαν αρκετές καλές Κρητικές συμμετοχές, με ξεχωριστή αυτή των αδερφών Καλλιουρή. Τα δύο αδέρφια κάνουν μια πολύ σωστή προσπάθεια εξοικείωσης τους με το Camaro, έχοντας στο πλευρό τους το Δημήτρη Ζαφείρη. Στο Camaro έχει γίνει εξαιρετική δουλειά τόσοι από θέμα στησίματος όσο και από μηχανικής πλευράς και σύντομα θα δείξει τις δυνατότητές του. Από πλευράς συμμετοχών εκτός Κρήτης, ξεχωριστή ήταν η συμμετοχή του Γιώργου Κολλίτζα ο οποίος στον ημιτελικό πήγαινε για 9άρι, στάθηκε όμως άτυχος. Ο Σωτήρης Σταυριανός δεν μπόρεσε να ξεκινήσει ποτέ και αντι για χαμηλό δεκάρι περιορίστηκε στο 11,3. Ο Δημήτρης Μπαρμπαρής επίσης περιορίστηκε στο 11,2 αφού το Celica δεν δούλευε σωστά. Ο Μάκης έκανε 12άρια, σίγουρα όμως έχει παρακάτω. Ο Κονταράτος στα 13,1 σταθερή αξία ενώ ο Δημοσθένους ήρθε δεύτερος με επισης πολύ καλή παρουσία. Στις μοτό εκτός του 9,404 του Παναγιώτη (Ινδιάνου) και της 3ης θέσης του Νίκου Χαριλάου, υπήρχαν πολλές μοτό στα ψηλά 9άρια και χαμηλά 10άρια.

Περάσαμε πολύ όμορφα στην Κρήτη, οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοργάνωση που μας πρόσεξε και άκουσε τις παρατηρήσεις μας. Προσωπικά χάρηκα που γνώρισα από κοντά ανθρώπους (όπως τον Ινδιάνο και άλλους) για τους οποίους είχα ακούσει πολύ καλά λόγια και διαπίστωσα κι εγώ ότι πρόκειται για εξαιρετικούς αγωνιζόμενους και άρτιους χαρακτήρες.

Ολοκληρώνουμε αυτή την αναφορά μας ευχόμενοι την προσπάθεια αυτή της Pro Action να την ακολουθήσουν και άλλες λέσχες, ώστε να πραγματοποιούνται σωστοί αγώνες dragster σε πολλά μέρη της Ελλάδας από πολλές λέσχες. Μόνο έτσι θα προχωρήσει το άθλημα το οποίο τόσο αγαπάμε.

Για να δείτε αναλυτικά την εξέλιξη του αγώνα σε κάθε κατηγορία ξεχωριστά, μπορείτε να κάνετε κλικ στα "ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - TIMING DATA" ακριβώς από πάνω στο πινακάκι. Επίσης μπορείτε να δείτε τις Συμμετοχές και την Τελική Κατάταξη του Αγώνα, τα βίντεο, τις φωτογραφίες καθώς και ολόκληρο τον αγώνα μέσα από την OnLine TV μας. Ραντεβού τον Ιούνιο για τον 2ο αγώνα Dragster της Pro Action.

04.04.2008 Ζωντανή Κάλυψη του Αγώνα.
Διαβάστε από τα forums μας όλα τα σημαντικά νέα για την εξέλιξη του Αγώνα. Τα νέα προέρχονται από μέλη και αγωνιζόμενους καθώς και editors του site μας που βρίσκονται στην πίστα όλο το διήμερο και τους οποίους ευχαριστούμε θερμά!

27.03.2003 Κάτοψη του Χώρου Διεξαγωγής του Αγώνα.
Λάβαμε από την PRO ACTION και δημοσιεύουμε την κάτοψη του χώρου όπου θα διεξαχθεί ο φιλικός αγώνας dragster.

27.03.2003 Ειδικός Κανονισμός του Αγώνα.
Λάβαμε από την PRO ACTION και δημοσιεύουμε τον Ειδικό Κανονισμό για τον 1ο Φιλικό Αγώνα Dragster 2008 που θα γίνει στο Τυμπάκι.

27.03.2008 Ανακοίνωση Φιλικού Αγώνα Dragster.
Λάβαμε από την PRO ACTION και δημοσιεύουμε Δελτίο Τύπου για τον 1ο Φιλικό Αγώνα Dragster 2008 που θα πραγματοποιηθεί στο Τυμπάκι:

"Το σαββατοκύριακο 5 και 6 Απριλίου στο αεροδρόμιο Τυμπακίου θα διοργανωθούν από την pro action αγώνες dragster auto-moto. Οι αγώνες θα γίνουν με τα καινούρια χρονόμετρα της race America και το θέαμα προβλέπετε ανεπανάληπτο μιας και όλα τα περάσματα θα γίνουν υπό μορφή κόντρας. Επίσης θα έχουμε συμμετοχές από ολόκληρη την Ελλάδα και Κύπρο.

Για πληροφορίες και συμμετοχές στα 2810301289 και 6972872983 μέχρι και Τετάρτη 2 Απριλίου.
Για τις παροχές και τις εκπτώσεις στους εκτός Κρήτης αγωνιζόμενους να επικοινωνείτε το συντομότερο δυνατό με τα παραπάνω τηλέφωνα (Διακάκης Νίκος)".