Αγώνες - Races | 1st Drag Race 2006 - Serres
16.04.06 

 



ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ - RACE ID
ΑΓΩΝΑΣ - RACE
1ST DRAG RACE 2006
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - DATE
15 - 16.04.2006
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ - TRACK
SERRES
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ - ORGANIZER
LENOTH - LAMS

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ENTRIES & RESULTS
ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - APPLICATION FORM
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ & ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ - ENTRIES & CLASSIFICATION

ΠΟΛΥΜΕΣΑ - MULTIMEDIA

Οι πρώτες εντυπώσεις μας από τον αγώνα.

Ο πρώτος αγώνας για το 2006 είναι γεγονός. Μετά από αρκετό καιρό είχαμε την ευκαιρία να συναντηθούμε με φίλους και να συζητήσουμε για το ελληνικό dragster και το μέλλον του.

Θα ξεκινήσουμε με τα αρνητικά του αγώνα, όπως συνηθίζουμε. Το Σάββατο ο αγώνας ξεκίνησε αργά το μεσημέρι και ολοκληρώθηκε στις 8:30 περίπου το βράδυ, με αποτέλεσμα οι αγωνιζόμενοι να κουραστούν πολύ, ιδιαίτερα αυτοί που ήρθαν από μακριά. Την Κυριακή στα πιτς επικράτησε το αδιαχώρητο, αφού πολλοί φίλαθλοι είχαν παρκάρει μέσα σε αυτά, κυριολεκτικά όπου έβρισκαν, και δεν υπήρχε κάποιος από τη διοργάνωση να καθοδηγήσει τον κόσμο. Το αποτέλεσμα ήταν οι αγωνιζόμενοι να μην έχουν εύκολη πρόσβαση προς την πίστα και να μην μπορούν επίσης να επιστρέψουν από αυτή προς τα πιτς. Πιστεύουμε επίσης ότι οι τουαλέτες δεν έφταναν για τόσο κόσμο, όπως και οι καντίνες.

Ένα ακόμα σημείο το οποίο σχολιάστηκε αρνητικά ήταν ότι ο κόσμος είχε ελεύθερη πρόσβαση προς την πίστα από το σημείο που επέστρεφαν τα αγωνιστικά, γεγονός επικίνδυνο. Επίσης επικίνδυνο ήταν το γεγονός ότι οι φίλαθλοι ανεμπόδιστα έφταναν στα έργα που γίνονταν στην πίστα και μάλιστα αρκετοί από αυτούς σκαρφάλωσαν σε αυτά για να παρακολουθήσουν τον αγώνα. Γενικότερα είχαμε την αίσθηση ότι δεν υπήρχαν αρκετοί άνθρωποι από τη διοργάνωση (ΛΕΝΟΘ ή Αυτοκινητοδρόμιο) για να ελέγξουν και να καθοδηγήσουν τόσο κόσμο.

Τα θετικά του αγώνα.

Η εκκίνηση μεταφέρθηκε αρκετά μέτρα πίσω κι έτσι ολόκληρο το 18άρι είναι με τσιμέντο και κόλλα. Μετά βέβαια υπάρχει ένα μικρό "χάσιμο" λόγω της στροφής της πίστας το οποίο δημιουργεί πρόβλημα στην ομαλή επιτάγχυνση των οχημάτων. Προβλέφθηκε επίσης ειδικός χώρος με νερό για καλύτερο burn out. Στην εκκίνηση οι άνθρωποι της χρονομέτρησης εργάζονται μέσα σε καλής ποιότητας προκατ δωμάτιο ενώ μια στιβαρή γέφυρα έχει τοποθετηθεί ακρινώς επάνω από την περιοχή prestage - stage. Τέλος, στον τερματισμό της ευθείας έχει τοποθετηθεί ειδικό FIA approved μπαλόνι το οποίο μπορεί να βοηθήσει σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, η διοργάνωση ήταν καλά προετοιμασμένη. Επενέβη άμεσα στο ατύχημα του Νίκου Φώσκολου (ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα) και σε διάφορα άλλα "σπασίματα" αγωνιστικών και όταν χρειάστηκε να αλλάξει τα φωτοκύτταρα στα 100 μέτρα έδρασε άμεσα. Ένα ακόμα θετικό ήταν η πολύ καλή ενημέρωση από τα μεγάφωνα για τα περάσματα, για τα ρεκόρ που συνέβαιναν, ακόμα και για τα προσωπικά ρεκόρ αρκετών αγωνιζομένων αν και κάποιες αναφορές στα μέχρι πριν τον αγώνα πανελλήνια ρεκόρ είχαν λαθάκια.

Θα κλείσουμε την αναφορά μας αυτή με την κοινή συγκέντρωση όλων των οδηγών dragster το Σάββατο το βράδυ. Η εξέλιξη της συζήτησης έδειξε ότι οι αγωνιζόμενοι έχουν συνειδητοποιήσει πια τι ακριβώς συμβαίνει και τι ακριβώς χρειάζεται να γίνει στο χώρο αυτό. Η ιδέα της μίας κοινής λέσχης για όλους τους Έλληνες οδηγούς τέθηκε ή μάλλον απαιτήθηκε από τους αγωνιζόμενους και όλοι συμφώνησαν. Έτσι κι ενώ περιμένουμε εξελίξεις σε αυτό τον τομέα, πιθανότατα θα συσταθεί μία κοινή επιτροπή που θα εκπροσωπεί όλους τους οδηγούς. Το βέβαιο είναι ότι αυτή η τάση για ενότητα, ενώ είναι το πιο ώριμο και σωστό βήμα, δεν συμφέρει αυτούς που επιθυμούν διακαώς να είναι χωρισμένος ο χώρος του dragster. Άρα και από την πλευρά τους περιμένουμε κινήσεις με σκοπό τη διάσπαση της ενότητας αυτής. Ελπίζουμε να επικρατήσει η λογική και οι αγωνιζόμενοι να μην κάνουν πίσω.