Αγώνες - Races | Dragster Event April 2006 - Tympaki
02.04.06 

 

Dragster Event April 2006 - Tympaki

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ - RACE ID
ΑΓΩΝΑΣ - RACE
DRAGSTER EVENT APRIL 2006
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - DATE
01 - 02.04.2006
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ - TRACK
TYMPAKI - CRETE
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ - ORGANIZER
ΦΙΜΑ

ΠΟΛΥΜΕΣΑ - MULTIMEDIA

Ο φίλος του site μας Mad Stefanos ήταν παρών στο Dragster event και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του:

"Τα νέα από το Dragster event στην Κρήτη είναι καλά και αισιόδοξα. Ο καιρός μας έκανε την χάρη και ήταν κάλος με αποτέλεσμα να μην ταλαιπωρηθούμε ούτε στο πλοίο ούτε και στην πίστα.
Ο αγώνας ήταν πολύ κάλος με αρκετές και δυνατές συμμετοχές σε όλα τα είδη αγώνων που γίνονταν στην διάρκεια του Σ/Κ όπως επίσης και κόσμος ήταν πάρα πολύς, τουλάχιστον 10.000 άτομα, βέβαια αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το DRAGSTER οπότε εκεί εστιαζόμαστε.

Η πίστα ήταν καλή παρόμοια με της Τρίπολης χωρίς κόλα όμως! Βελτίωση στην χρονομέτρηση χρειάζεται γιατί υπήρχε φωτοκύτταρο στην εκκίνηση και φωτοκύτταρο στον τερματισμό χωρίς κάτι άλλο ενδιάμεσα. Το αποτέλεσμα ήταν να δίνεται μόνο χρόνος στα 402 μέτρα ενώ η εκκίνηση γινόταν με τα φώτα για circuit! χωρίς το γνωστό christmas tree. Επίσης θα πρέπει να σταματήσει η νοοτροπία όταν στήνονται για κόντρα να κερδίζει αυτός που έκανε καλύτερο χρόνο και όχι αυτός που κέρδισε την κόντρα!

Άλλο ένα καλό που είχε ο αγώνας είναι ότι στο συγκεκριμένο στρατόπεδο - σε αντίθεση με την Τρίπολη - ήταν ότι τα οχήματα μπορούσαμε να τα αφήσουμε μέσα και όχι να ξεστήνουμε το Σάββατο και να ξαναστρώνουμε την Κυριακή. Υπήρχαν φύλακες όλο το βράδυ αλλά και την μέρα για αυτήν την δουλειά.

Οι περισσότερες συμμετοχές ήταν στην 2,1 με πολύ καλές κόντρες (κρίμα που δεν κατεβάσαμε τα Ζ) αλλά και στην mini open αρκετές ελλείψεις στις υπόλοιπες κατηγορίες. Στα αυτοκίνητα τώρα ήταν όχι και τόσο καλά τα πράγματα καμιά 10αρια ήταν αλλά αρκετά δυνατά.

Ο απολογισμός της ομάδας ΠΡΕΜΕΤΗΣ DRAG TEAM και ΜΟΤΟ ΞΕΝΑΡΙΟΣ PERFORMANCE που είχαν κατέβει μαζί σαν μια ομάδα στην Κρήτη (όπως θα ανέβουν και Σέρρες μαζί) είναι 3 συμμετοχές και 7 κύπελλα! Πιο αναλυτικά αναφέρουμε:

  • Μια πρώτη θέση στην 4 με KAWASAKI 636 και οδηγό τον Γιώργο Πρεμέτη
  • Μια 3 θέση στην 5 με ένα SUZUKI 1000 με οδηγό πάλι τον Γιώργο
  • Μια 1 θέση στην OPEN (μόνοι μας τρέχαμε σε αυτή την κατηγορία) με οδηγό τον Κώστα Πρεμέτη
  • 2 κύπελλα στους βελτιωτές (αυτό ήταν καλό θα πρέπει αντίστοιχα να δίνουν και στις Σέρρες αλλά και στο Ελληνικό τέτοια κύπελλα για τους αφανείς ήρωες) και
  • 1 κύπελλο για τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα στον Κώστα και αυτό.

Ο Κώστας έκανε στην ουσία δοκιμή της μηχανή του με θετικά αποτελέσματα είδε ότι η μηχανή πάει ευθεία και ότι την έχει δεν τον φόβισε σε καμιά περίπτωση. Το μόνο μελανό σημείο ήταν ότι εξαιτίας λάθος γεμίσματος της μπουκάλας του νίτρο (μπήκε το χέρι του ελληνάρα) η μηχανή δεν μπόρεσε να δουλέψει με αυτά αλλά μόνο ατμόσφαιρα.

Από χρόνους δεν γνωρίζω για να σας πω δεν είχε χαρτάκια ούτε κολλούσαν κάπου τους χρόνους για να τους αντιγράψω. Σε γενικές γραμμές αξίζουν συγχαρητήρια στους διοργανωτές που με τόσα διαφορετικά είδη αγωνισμάτων τα πρόλαβαν και τα τέλειωσαν όλα και χωρίς παρατράγουδα. Θα επακολουθήσουν από ότι είπαν άλλοι 6 αγώνες DRAGSTER με επόμενο λογικά 20-21/05/06."

Η άποψη του greekdragster.com:

Βλέπουμε θετικά κάθε προσπάθεια η οποία μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη και εξάπλωση του ελληνικού dragster, αρκεί να τηρούνται κάποιοι κανόνες που θα εξασφαλίζουν την ασφάλεια των αγωνιζομένων και θεατών καθώς και τη σωστή οργάνωση και λειτουργία του αγώνα. Στο συγκεκριμένο event, η χρονομέτρηση παραπέμπει στη δεκαετία του 1980 όταν γίνονταν οι αγώνες χωρίς christmas tree, χωρίς pre-stage και stage, μέτρηση χρόνου αντίδρασης κ.λπ. Είναι επίσης φανερό ότι οι διοργανωτές δεν γνώριζαν ποιος κερδίζει σε μία κόντρα και έδιναν ως νικητή αυτόν με τον καλύτερο χρόνο. Προτείνουμε στους διοργανωτές να επικοινωνήσουν με τη ΛΕΝΟΘ και το DRC ώστε να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν στο πως γίνεται ένας αγώνας Dragster σήμερα.

Πέρα από αυτά χαιρετίζουμε την προσπάθεια και βλέπουμε με πολύ θετικό μάτι την ύπαρξη τοπικών πρωταθλημάτων ανά την Ελλάδα, αρκεί όπως αναφέραμε οι αγώνες να πληρούν όλες τις προδιαγραφές. Τέλος, αφού ευχαριστήσουμε τον Mad Stefano για την αναφορά του στον αγώνα και το υλικό που μας προμήθευσε, θέτουμε ένα προβληματισμό προς όλους εσάς:

Γιατί οι ΕΛΠΑ - ΕΘΕΑ δίνουν τη δυνατότητα σε λέσχες που δεν γνωρίζουν το πως γίνονται οι αγώνες Dragster και δεν διαθέτουν τον απαραίτητο μετρητικό εξοπλισμό να διοργανώσουν dragster events ενώ ταυτόχρονα δεν δίνουν τη δυνατότητα σε λέσχες όπως το DRC που αποδεδειγμένα γνωρίζει το αντικείμενο να διοργανώσει αγώνες;