ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto Mini Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
Μ59 |
HONDA |
R |
2005-09-11 |
10:43:00 | 0,790 | 2,055 | 5,707 | 9,007 | 11,879 | 14,572 | 5,565 | 15,362 | 125,00 | 141,65 | 16,65 | 2 |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ60 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-11 |
10:27:00 | 1,174 | 2,021 | 5,910 | 9,477 | 12,530 | 15,454 | 5,977 | 16,628 | 106,44 | 127,55 | 21,11 | - |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ60 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-10 |
13:51:00 | 0,436 | 2,352 | 6,323 | 9,884 | 12,941 | 15,818 | 5,934 | 16,254 | 106,28 | 128,55 | 22,27 | 3 |
ΣΒΟΥΡΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
Μ61 |
HONDA C 50 |
R |
2005-09-10 |
13:43:00 | 1,043 | 1,998 | 6,007 | 9,812 | 13,182 | 16,453 | 6,641 | 17,496 | 105,86 | 112,08 | 6,22 | - |
ΣΒΟΥΡΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
Μ61 |
HONDA C 50 |
R |
2005-09-11 |
10:27:00 | 0,825 | 1,992 | 6,094 | 10,029 | 13,611 | 17,064 | 7,035 | 17,889 | 104,46 | 105,50 | 1,04 | 4 |
ΣΟΥΦΛΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ62 |
MINI OPEN |
R |
2005-09-10 |
14:44:00 | 1,208 | 2,400 | 7,052 | 11,344 | 15,049 | 18,529 | 7,185 | 19,737 | 92,69 | 106,51 | 13,82 | - |
ΣΟΥΦΛΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ62 |
MINI OPEN |
R |
2005-09-10 |
13:51:00 | 0,689 | 3,071 | 7,726 | 11,901 | 15,668 | 19,304 | 7,403 | 19,993 | 108,38 | 92,79 | -15,59 | RED LIGHT |
ΣΟΥΦΛΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ62 |
MINI OPEN |
R |
2005-09-10 |
14:43:00 | -0,741 | | | | | | | -0,741 | | | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Mini Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
Μ59 |
HONDA |
L |
2005-09-10 |
15:44:00 | 0,734 | 1,921 | 5,530 | 8,820 | 11,663 | 14,379 | 5,559 | 15,113 | 117,23 | 135,46 | 18,23 | - |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
Μ59 |
HONDA |
L |
2005-09-10 |
17:48:00 | 0,557 | 1,970 | 5,616 | 8,990 | 11,940 | 14,794 | 5,804 | 15,351 | 115,11 | 128,09 | 12,98 | 2 |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ60 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-10 |
15:48:00 | 1,221 | 1,991 | 6,066 | 9,719 | 12,808 | 15,738 | 6,019 | 16,959 | 106,61 | 125,89 | 19,28 | - |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ60 |
MINI OPEN |
R |
2005-09-10 |
17:48:00 | 0,829 | 1,995 | 6,036 | 9,719 | 12,943 | 15,982 | 6,263 | 16,811 | 111,62 | 121,10 | 9,48 | 3 |
ΣΒΟΥΡΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
Μ61 |
HONDA C 50 |
R |
2005-09-10 |
15:48:00 | 0,906 | 1,961 | 6,035 | 9,842 | 13,215 | 16,440 | 6,598 | 17,346 | 102,83 | 112,92 | 10,09 | - |
ΣΒΟΥΡΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
Μ61 |
HONDA C 50 |
R |
2005-09-10 |
17:45:00 | 0,848 | 2,016 | 6,164 | 10,186 | 13,844 | 17,460 | 7,274 | 18,308 | 100,16 | 101,53 | 1,37 | 4 |
ΣΟΥΦΛΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ62 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-10 |
17:45:00 | 0,962 | 2,413 | 7,249 | 11,742 | 15,674 | 19,392 | 7,650 | 20,354 | 86,48 | 99,18 | 12,70 | - |
ΣΟΥΦΛΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ62 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-10 |
16:25:00 | 0,658 | 3,177 | 7,941 | 12,317 | 16,069 | 19,625 | 7,308 | 20,283 | 87,61 | 103,68 | 16,07 | 5 |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ58 |
MINI OPEN |
R |
2005-09-10 |
15:44:00 | 0,919 | 2,137 | 5,976 | 10,204 | 15,793 | 22,919 | 12,715 | 23,838 | 76,54 | 46,75 | -29,79 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto Mini Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
Μ59 |
HONDA |
L |
2005-09-11 |
12:01:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ58 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-11 |
12:02:00 | 0,848 | 2,140 | 6,350 | 9,922 | 12,879 | 15,639 | 5,717 | 16,487 | 113,91 | 139,98 | 26,07 | LOST |
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ |
Μ60 |
MINI OPEN |
R |
2005-09-11 |
12:02:00 | 1,150 | 2,065 | 5,913 | 9,420 | 12,495 | 15,430 | 6,010 | 16,580 | 117,59 | 125,39 | 7,80 | WON |
ΣΒΟΥΡΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
Μ61 |
HONDA C 50 |
R |
2005-09-11 |
12:04:00 | 0,950 | 2,086 | 6,110 | 9,888 | 13,291 | 16,566 | 6,678 | 17,516 | 109,73 | 111,73 | 2,00 | DID NOT APPEAR |
ΣΟΥΦΛΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ62 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-11 |
12:04:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto Mini Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
Μ59 |
HONDA |
L |
2005-09-11 |
13:45:00 | 0,770 | 2,103 | 5,730 | 9,072 | 11,994 | 14,765 | 5,693 | 15,535 | 114,63 | 131,70 | 17,07 | LOST |
ΣΒΟΥΡΕΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
Μ61 |
HONDA C 50 |
R |
2005-09-11 |
13:45:00 | 0,894 | 1,969 | 6,043 | 9,896 | 13,356 | 16,583 | 6,687 | 17,477 | 107,40 | 116,62 | 9,22 | QUALIFIED |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ58 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-11 |
13:45:44 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Mini Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
Μ59 |
HONDA |
R |
2005-09-11 |
15:46:00 | 0,958 | 2,106 | 5,754 | 9,128 | 12,201 | 15,196 | 6,068 | 16,154 | 119,78 | 122,57 | 2,79 | LOST |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ58 |
MINI OPEN |
L |
2005-09-11 |
15:46:00 | 1,004 | 2,247 | 6,233 | 9,767 | 12,689 | 15,437 | 5,670 | 16,441 | 109,80 | 137,29 | 27,49 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|