ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto Mini Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
M62 |
HONDA |
R |
2005-04-24 |
10:25:00 | 1,019 | 2,082 | | 8,992 | 11,985 | 14,722 | 5,730 | 15,741 | 113,70 | 132,61 | 18,91 | - |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
M62 |
HONDA |
L |
2005-04-23 |
15:44:00 | 0,504 | 2,598 | 6,457 | 9,764 | 12,799 | 15,590 | 5,826 | 16,094 | 115,50 | 136,60 | 21,10 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Mini Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
M62 |
HONDA |
R |
2005-04-24 |
12:05:00 | 0,925 | 2,070 | | 8,837 | 11,763 | 14,475 | 5,638 | 15,400 | 117,69 | 134,50 | 16,81 | 2 |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M61 |
HONDA C 50 |
R |
2005-04-23 |
17:14:00 | 1,209 | 3,262 | 7,795 | 11,498 | 14,800 | 17,761 | 6,263 | 18,970 | 98,18 | 119,17 | 20,99 | RED LIGHT |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
M62 |
HONDA |
L |
2005-04-23 |
17:59:00 | -1,223 | 2,823 | 6,544 | 9,836 | 12,873 | 15,659 | 5,823 | 14,436 | 116,18 | 136,92 | 20,74 | RED LIGHT |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M61 |
HONDA C 50 |
R |
2005-04-24 |
11:45:00 | -0,653 | 9,841 | | 18,727 | 22,381 | 26,386 | 7,659 | 25,733 | 100,18 | 81,66 | -18,52 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Mini Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
M61 |
HONDA C 50 |
L |
2005-04-24 |
16:50:00 | 0,968 | 2,259 | | 9,985 | | 18,079 | 8,094 | 19,047 | 107,11 | 62,05 | -45,06 | RED LIGHT |
ΑΣΠΙΩΤΗΣ ΑΚΗΣ |
M62 |
HONDA |
R |
2005-04-24 |
16:50:00 | -1,851 | 7,450 | | 14,293 | | 19,962 | 5,669 | 18,111 | 116,21 | 133,28 | 17,07 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,009 secs |
|
Powered by GreekDragster.com Database Server.
© 2001 - 2011 GreekDragster.com - All Rights Reserved. |
|