ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto Mini Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΝΑΓΝΩΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
160 |
HONDA |
L |
2004-06-19 |
14:35:00 | 0,814 | 2,426 | | 9,393 | | 14,638 | 5,245 | 15,452 | 122,30 | 148,58 | 26,28 | - |
ΑΝΑΓΝΩΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
160 |
HONDA |
L |
2004-06-20 |
10:17:00 | 0,943 | 1,937 | | 8,905 | | 14,697 | 5,792 | 15,640 | 120,50 | 136,38 | 15,88 | 2 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
157 |
HONDA ΜΒ50 OPEN |
R |
2004-06-20 |
10:17:00 | 1,097 | 2,103 | | 9,220 | | 14,883 | 5,663 | 15,980 | 112,18 | 132,70 | 20,52 | 3 |
ΛΕΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
156 |
MINI OPEN |
R |
2004-06-20 |
10:31:00 | 1,002 | 2,095 | | 9,323 | | 15,343 | 6,020 | 16,345 | 114,56 | 125,57 | 11,01 | - |
ΛΕΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
156 |
MINI OPEN |
R |
2004-06-19 |
14:35:00 | 0,576 | 2,250 | | 9,488 | | 15,507 | 6,019 | 16,083 | 116,14 | 108,86 | -7,28 | RED LIGHT |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
157 |
HONDA ΜΒ50 OPEN |
L |
2004-06-19 |
14:24:00 | -0,086 | 6,523 | | 13,617 | | 19,031 | 5,414 | 18,945 | 120,52 | 148,21 | 27,69 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto Mini Open [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
155 |
HONDA C50 NITRO |
L |
2004-06-19 |
15:58:00 | 1,392 | 2,173 | | 8,580 | | 13,731 | 5,151 | 15,123 | 133,77 | 154,41 | 20,64 | 2 |
ΑΝΑΓΝΩΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
160 |
HONDA |
R |
2004-06-19 |
15:58:00 | 0,837 | 2,342 | | 8,953 | | 14,073 | 5,120 | 14,910 | 130,89 | 152,30 | 21,41 | 3 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
157 |
HONDA ΜΒ50 OPEN |
L |
2004-06-19 |
15:57:00 | 0,924 | 2,209 | | 9,106 | | 14,452 | 5,346 | 15,376 | 124,24 | 150,52 | 26,28 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
157 |
HONDA ΜΒ50 OPEN |
R |
2004-06-20 |
11:24:00 | 0,944 | 2,128 | | 9,082 | | 14,615 | 5,533 | 15,559 | 118,19 | 132,93 | 14,74 | - |
ΑΝΑΓΝΩΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
160 |
HONDA |
L |
2004-06-20 |
11:29:00 | 1,277 | 1,934 | | 9,049 | | 14,717 | 5,668 | 15,994 | 121,20 | 138,14 | 16,94 | 4 |
ΛΕΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
156 |
MINI OPEN |
R |
2004-06-20 |
11:29:00 | 18,214 | 2,169 | | 9,329 | | 16,599 | 7,270 | 34,813 | 110,94 | 90,62 | -20,32 | RED LIGHT |
ΛΕΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
156 |
MINI OPEN |
R |
2004-06-19 |
15:57:00 | 0,417 | 3,965 | | | | | | 0,417 | | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto Mini Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΝΑΓΝΩΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
160 |
HONDA |
R |
2004-06-20 |
13:45:00 | 0,915 | 1,868 | | 8,724 | | 14,218 | 5,494 | 15,133 | 120,36 | 141,97 | 21,61 | |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
157 |
HONDA ΜΒ50 OPEN |
L |
2004-06-20 |
13:45:00 | 0,678 | 2,189 | | 9,448 | | 15,201 | 5,753 | 15,879 | 115,39 | 128,24 | 12,85 | |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
155 |
HONDA C50 NITRO |
R |
2004-06-20 |
13:49:00 | 1,542 | 2,199 | | 8,786 | | 15,657 | 6,871 | 17,199 | 110,44 | 103,72 | -6,72 | |
ΛΕΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
156 |
MINI OPEN |
L |
2004-06-20 |
13:49:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto Mini Open [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΑΝΑΓΝΩΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ |
160 |
HONDA |
L |
2004-06-20 |
15:21:00 | 0,650 | 2,103 | | 8,947 | | 14,502 | 5,555 | 15,152 | 124,07 | 138,76 | 14,69 | |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
155 |
HONDA C50 NITRO |
R |
2004-06-20 |
15:21:00 | 0,884 | 2,490 | | 9,319 | | 14,950 | 5,631 | 15,834 | 117,41 | 133,73 | 16,32 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|