ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
Z 125 |
R |
2007-12-22 |
14:09:00 | 0,756 | 1,936 | 5,147 | 7,838 | 10,220 | 12,498 | 4,660 | 13,254 | | 156,58 | | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
Z 125 |
R |
2007-12-23 |
12:08:00 | 0,703 | 1,910 | 5,202 | 7,949 | 10,359 | 12,607 | 4,658 | 13,310 | | 158,34 | | 2 |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ34 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-12-23 |
12:08:00 | 0,644 | 1,987 | 5,320 | 8,041 | 10,452 | 12,726 | 4,685 | 13,370 | 140,54 | 163,18 | 22,64 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
Z 125 |
R |
2007-12-22 |
16:23:00 | 2,684 | 1,970 | 5,371 | 8,246 | 10,725 | 12,989 | 4,743 | 15,673 | | 165,03 | | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ34 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-12-22 |
16:22:00 | 3,960 | 2,313 | 5,792 | 8,522 | 10,927 | 13,192 | 4,670 | 17,152 | | 161,79 | | 3 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-12-23 |
12:13:00 | 2,086 | 1,941 | 5,276 | 8,152 | 10,759 | 13,247 | 5,095 | 15,333 | | 142,83 | | 4 |
ΓΑΖΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ35 |
Z 125 |
L |
2007-12-22 |
14:10:00 | 0,779 | 1,940 | 5,522 | 8,499 | 11,068 | 13,514 | 5,015 | 14,293 | 128,65 | 154,77 | 26,12 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-12-22 |
14:12:00 | 1,585 | 2,181 | 5,592 | 8,516 | 11,115 | 13,566 | 5,050 | 15,151 | | 150,78 | | - |
ΓΑΖΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ35 |
Z 125 |
R |
2007-12-23 |
12:06:00 | 0,500 | 2,031 | 5,461 | 8,581 | 11,326 | 14,010 | 5,429 | 14,510 | | 130,08 | | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-12-22 |
16:33:00 | 2,206 | 1,992 | 5,569 | 8,594 | 11,279 | 14,143 | 5,549 | 16,349 | | 118,28 | | 5 |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ40 |
MINI OPEN |
L |
2007-12-22 |
14:11:00 | 0,863 | 1,858 | 5,501 | 8,776 | 11,696 | 14,424 | 5,648 | 15,287 | 118,78 | 136,02 | 17,24 | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ34 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-12-22 |
14:09:00 | 0,695 | 2,007 | 5,809 | 8,757 | 11,483 | 14,425 | 5,668 | 15,120 | 130,55 | 114,26 | -16,29 | - |
ΓΑΖΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ35 |
Z 125 |
L |
2007-12-22 |
16:22:00 | 0,489 | 2,134 | 5,745 | 8,906 | 11,678 | 14,720 | 5,814 | 15,209 | 118,67 | 106,78 | -11,89 | - |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ40 |
MINI OPEN |
L |
2007-12-23 |
12:06:00 | 0,892 | | 5,624 | 8,945 | 11,919 | 14,760 | 5,815 | 15,652 | 113,98 | 129,41 | 15,43 | - |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ40 |
MINI OPEN |
L |
2007-12-22 |
16:17:00 | 0,665 | 2,135 | 5,897 | 9,202 | 12,112 | 14,980 | 5,778 | 15,645 | 115,96 | 119,14 | 3,18 | 6 |
ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
Μ41 |
Z 125 |
R |
2007-12-22 |
14:11:00 | 0,868 | 2,726 | 6,459 | 9,410 | 12,057 | 15,020 | 5,610 | 15,888 | | 113,82 | | 7 |
ΧΥΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ37 |
Z 125 |
R |
2007-12-22 |
14:10:00 | 0,564 | 2,252 | 6,637 | 10,545 | 14,134 | 17,703 | 7,158 | 18,267 | | 98,99 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
Z 125 |
L |
2007-12-23 |
14:36:00 | | | | | | | | | | | | RED LIGHT |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ40 |
MINI OPEN |
R |
2007-12-23 |
14:38:00 | 0,201 | 2,061 | 6,082 | 9,479 | | 15,373 | 5,894 | 15,574 | | 124,91 | | RED LIGHT |
ΓΑΖΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ35 |
Z 125 |
L |
2007-12-23 |
14:38:00 | -0,489 | | | | | | | -0,489 | | | | QUALIFIED |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ34 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-12-23 |
14:39:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΧΥΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ37 |
Z 125 |
R |
2007-12-23 |
14:39:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-12-23 |
14:40:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
Μ41 |
Z 125 |
R |
2007-12-23 |
14:40:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ34 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-12-23 |
16:08:00 | 0,678 | 1,925 | 5,226 | 7,961 | | 12,613 | 4,652 | 13,291 | 141,05 | 16,00 | -125,05 | LOST |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-12-23 |
16:08:00 | 0,529 | 2,018 | 5,327 | 8,363 | | 17,141 | 8,778 | 17,670 | | 61,93 | | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
Z 125 |
R |
2007-12-23 |
16:09:00 | 0,787 | 2,270 | 5,695 | 8,463 | | 13,138 | 4,675 | 13,925 | | 159,31 | | LOST |
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ40 |
MINI OPEN |
L |
2007-12-23 |
16:09:00 | 0,508 | 1,951 | 5,662 | 9,028 | | 15,017 | 5,989 | 15,525 | 112,49 | 124,71 | 12,22 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ33 |
Z 125 |
L |
2007-12-23 |
16:27:00 | 0,763 | 1,918 | 5,153 | 7,901 | | 12,603 | 4,702 | 13,366 | 137,41 | 161,16 | 23,75 | LOST |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ34 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-12-23 |
16:27:00 | 0,720 | 2,034 | 5,280 | 8,010 | | 12,732 | 4,722 | 13,452 | | 155,41 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|