ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ49 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
10:58:00 | 0,800 | 1,963 | 5,040 | 7,618 | 9,822 | 11,851 | 4,233 | 12,651 | 152,60 | 185,44 | 32,84 | 2 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-09-02 |
10:56:00 | 1,688 | 1,905 | 5,086 | 7,781 | 10,108 | 12,229 | 4,448 | 13,917 | 145,96 | 181,47 | 35,51 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ49 |
Z 125 |
R |
2007-09-01 |
17:59:00 | 3,361 | 2,057 | 5,203 | 7,907 | 10,225 | 12,426 | 4,519 | 15,787 | 144,90 | 166,28 | 21,38 | 3 |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-02 |
10:58:00 | 1,554 | 1,869 | 5,124 | 7,872 | 10,254 | 12,449 | 4,577 | 14,003 | 143,36 | 164,30 | 20,94 | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-01 |
17:59:00 | 0,863 | 1,876 | 5,170 | 7,970 | 10,410 | 12,661 | 4,691 | 13,524 | 139,53 | 161,35 | 21,82 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-01 |
14:51:00 | 1,521 | 1,854 | 5,060 | 7,882 | 10,365 | 12,674 | 4,792 | 14,195 | 138,18 | 156,89 | 18,71 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-09-01 |
18:05:00 | 2,705 | 1,870 | 5,239 | 8,023 | 10,455 | 12,685 | 4,662 | 15,390 | 142,87 | 166,82 | 23,95 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ49 |
Z 125 |
L |
2007-09-01 |
14:47:00 | 0,941 | 1,856 | 5,086 | 7,878 | 10,313 | 12,861 | 4,983 | 13,802 | 139,72 | 128,57 | -11,15 | 4 |
ΓΑΖΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
R |
2007-09-01 |
17:59:00 | 0,610 | 1,876 | 5,160 | 8,048 | 10,622 | 13,024 | 4,976 | 13,634 | 139,02 | 154,41 | 15,39 | 5 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-02 |
10:57:00 | 0,493 | 2,295 | 5,638 | 8,408 | 10,818 | 13,036 | 4,628 | 13,529 | 142,36 | 167,77 | 25,41 | 6 |
ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ52 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
10:49:00 | 0,889 | 2,271 | 5,631 | 8,544 | 10,982 | 13,225 | 4,681 | 14,114 | 137,88 | 167,98 | 30,10 | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-09-01 |
14:48:00 | 0,937 | 2,066 | 5,479 | 8,349 | 10,913 | 13,292 | 4,943 | 14,229 | 141,84 | 155,54 | 13,70 | - |
ΓΑΖΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
10:46:00 | 0,681 | 2,011 | 5,625 | 8,518 | 11,025 | 13,343 | 4,825 | 14,024 | 134,93 | 160,19 | 25,26 | - |
ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ52 |
Z 125 |
R |
2007-09-01 |
14:47:00 | 0,911 | 1,754 | 5,178 | 8,147 | 10,789 | 13,364 | 5,217 | 14,275 | 130,81 | 141,37 | 10,56 | 7 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ53 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
10:57:00 | 3,253 | 2,080 | 5,693 | 8,587 | 11,141 | 13,420 | 4,833 | 16,673 | 127,40 | 168,81 | 41,41 | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-01 |
17:57:00 | 0,865 | 2,022 | 5,533 | 8,532 | 11,084 | 13,437 | 4,905 | 14,302 | 133,75 | 156,29 | 22,54 | - |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-09-01 |
14:50:00 | 0,839 | 2,182 | 5,625 | 8,585 | 11,153 | 13,557 | 4,972 | 14,396 | 137,58 | 154,33 | 16,75 | - |
ΓΑΖΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
L |
2007-09-01 |
14:48:00 | 0,613 | 1,948 | 5,445 | 8,505 | 11,242 | 13,816 | 5,311 | 14,429 | 126,71 | 143,04 | 16,33 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ53 |
Z 125 |
L |
2007-09-01 |
17:59:00 | 0,721 | 1,908 | 5,559 | 8,630 | 11,497 | 14,104 | 5,474 | 14,825 | 118,77 | 139,73 | 20,96 | 8 |
ΜΠΟΥΡΑΖΑΝΗΣ ΘΩΜΑΣ |
Μ56 |
Z 125 |
R |
2007-09-01 |
14:48:00 | 0,463 | 2,670 | 6,697 | 9,911 | 12,669 | 15,231 | 5,320 | 15,694 | 122,12 | 144,98 | 22,86 | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ53 |
Z 125 |
L |
2007-09-01 |
14:46:00 | 0,595 | 2,390 | 6,599 | 9,938 | 12,704 | 15,255 | 5,317 | 15,850 | 123,94 | 142,65 | 18,71 | RED LIGHT |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-01 |
14:50:00 | -0,782 | | | | | | | -0,782 | | | | RED LIGHT |
ΜΠΟΥΡΑΖΑΝΗΣ ΘΩΜΑΣ |
Μ56 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
10:58:00 | -0,094 | 7,724 | 11,522 | 14,565 | 17,165 | 19,560 | 4,995 | 19,466 | 131,20 | 152,93 | 21,73 | ABANDONED RUN |
ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ52 |
Z 125 |
R |
2007-09-01 |
17:57:00 | 3,835 | 2,134 | | | | | | 3,835 | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ49 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
14:05:00 | 0,809 | 1,984 | 5,063 | 7,647 | 9,880 | 11,944 | 4,297 | 12,753 | 151,44 | 182,21 | 30,77 | LOST |
ΜΠΟΥΡΑΖΑΝΗΣ ΘΩΜΑΣ |
Μ56 |
Z 125 |
L |
2007-09-02 |
14:05:00 | 0,921 | 2,691 | 6,487 | 9,506 | 12,152 | 14,590 | 5,084 | 15,511 | 130,68 | 148,04 | 17,36 | WON |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-09-02 |
14:06:00 | 0,643 | 2,104 | 5,383 | 8,173 | 10,618 | 12,882 | 4,709 | 13,525 | 139,66 | 163,00 | 23,34 | LOST |
ΓΑΖΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
L |
2007-09-02 |
14:06:00 | 0,807 | 2,114 | 5,476 | 8,330 | 10,858 | 13,194 | 4,864 | 14,001 | 141,14 | 156,19 | 15,05 | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-02 |
14:07:00 | 1,006 | 1,919 | 5,321 | 8,075 | 10,446 | 12,629 | 4,554 | 13,635 | 141,63 | 169,67 | 28,04 | LOST |
ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
Μ52 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
14:07:00 | 0,535 | 2,319 | 5,591 | 8,417 | 10,852 | 13,117 | 4,700 | 13,652 | 139,16 | 164,29 | 25,13 | WON |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-09-02 |
14:08:00 | 0,640 | 1,872 | 5,075 | 7,796 | 10,162 | 12,326 | 4,530 | 12,966 | 145,80 | 178,43 | 32,63 | LOST |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ53 |
Z 125 |
L |
2007-09-02 |
14:08:00 | 0,495 | 2,122 | 5,888 | 8,770 | 11,219 | 13,478 | 4,708 | 13,973 | 136,52 | 162,71 | 26,19 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-02 |
15:48:00 | 0,635 | 1,924 | 5,265 | 8,028 | 10,426 | 12,659 | 4,631 | 13,294 | 140,12 | 163,31 | 23,19 | ABANDONED RUN |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2007-09-02 |
15:48:00 | 0,481 | 2,486 | | | | | | 0,481 | | | | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ49 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
15:49:00 | 0,790 | 2,041 | 5,112 | 7,732 | 10,025 | 12,146 | 4,414 | 12,936 | 148,66 | 177,16 | 28,50 | LOST |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-02 |
15:49:00 | 0,683 | 1,911 | 5,424 | 8,348 | 10,844 | 13,187 | 4,839 | 13,870 | 136,94 | 149,24 | 12,30 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ49 |
Z 125 |
R |
2007-09-02 |
17:32:00 | 0,808 | 1,931 | 5,038 | 7,650 | 9,920 | 12,043 | 4,393 | 12,851 | 149,77 | 172,68 | 22,91 | LOST |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2007-09-02 |
17:32:00 | 0,636 | 1,797 | 5,078 | 7,806 | 10,180 | 12,388 | 4,582 | 13,024 | 144,06 | 167,03 | 22,97 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|