ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
Z 125 |
R |
2006-09-03 |
11:10:00 | 2,765 | 1,767 | 4,852 | 7,478 | 9,791 | 11,955 | 4,477 | 14,720 | 154,56 | 175,27 | 20,71 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
Z 125 |
R |
2006-09-02 |
16:59:00 | 2,468 | 1,844 | 4,988 | 7,637 | 9,967 | 12,142 | 4,505 | 14,610 | 154,26 | 167,66 | 13,40 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
Z 125 |
L |
2006-09-02 |
14:42:00 | 2,436 | 1,884 | 5,141 | 7,792 | 10,093 | 12,218 | 4,426 | 14,654 | 147,47 | 172,14 | 24,67 | 2 |
ΤΟΓΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ42 |
Z 125 |
R |
2006-09-02 |
14:42:00 | 3,209 | 1,888 | 5,161 | 7,885 | 10,296 | 12,555 | 4,670 | 15,764 | 148,72 | 164,98 | 16,26 | 3 |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ41 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2006-09-02 |
14:18:00 | 0,838 | 1,910 | 5,221 | 7,963 | 10,329 | 12,561 | 4,598 | 13,399 | 148,80 | 165,59 | 16,79 | - |
ΤΟΓΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ42 |
Z 125 |
R |
2006-09-02 |
16:52:00 | 0,620 | 1,886 | 5,149 | 7,941 | 10,432 | 12,787 | 4,846 | 13,407 | 143,76 | 155,64 | 11,88 | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ41 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2006-09-02 |
16:52:00 | 0,780 | 1,861 | 5,214 | 8,017 | 10,598 | 12,939 | 4,922 | 13,719 | 141,24 | 164,13 | 22,89 | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ41 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2006-09-02 |
18:32:00 | 1,794 | 1,922 | 5,398 | 8,242 | 10,694 | 12,964 | 4,722 | 14,758 | 141,70 | 163,37 | 21,67 | 4 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ40 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2006-09-02 |
14:20:00 | 0,858 | 2,170 | 5,520 | 8,296 | 10,722 | 12,971 | 4,675 | 13,829 | 144,15 | 167,87 | 23,72 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ40 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2006-09-02 |
19:16:00 | 1,150 | 1,777 | 5,096 | 8,022 | 10,653 | 13,130 | 5,108 | 14,280 | 138,03 | 150,77 | 12,74 | 5 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ43 |
Z 125 |
L |
2006-09-03 |
10:28:00 | 1,192 | 2,028 | 5,443 | 8,317 | 10,821 | 13,133 | 4,816 | 14,325 | 139,07 | 162,15 | 23,08 | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ41 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2006-09-03 |
10:40:00 | 3,057 | 1,953 | 5,456 | 8,362 | 10,858 | 13,155 | 4,793 | 16,212 | 137,48 | 163,14 | 25,66 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ40 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2006-09-02 |
16:58:00 | 0,788 | 1,992 | 5,360 | 8,269 | 10,868 | 13,270 | 5,001 | 14,058 | 139,03 | 156,66 | 17,63 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ43 |
Z 125 |
L |
2006-09-02 |
14:18:00 | 0,964 | 2,182 | 5,852 | 8,741 | 11,235 | 13,561 | 4,820 | 14,525 | 135,74 | 161,00 | 25,26 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ43 |
Z 125 |
L |
2006-09-02 |
18:34:00 | 0,760 | 2,265 | 5,781 | 8,720 | 11,311 | 13,710 | 4,990 | 14,470 | 132,66 | 154,97 | 22,31 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ40 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2006-09-03 |
10:39:00 | 0,403 | 2,030 | 5,615 | 8,659 | 11,336 | 13,782 | 5,123 | 14,185 | 132,03 | 153,44 | 21,41 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ43 |
Z 125 |
R |
2006-09-02 |
16:46:00 | 0,723 | 2,191 | 5,873 | 8,852 | 11,455 | 13,869 | 5,017 | 14,592 | 137,74 | 153,31 | 15,57 | - |
ΤΟΓΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ42 |
Z 125 |
R |
2006-09-03 |
10:39:00 | 0,516 | 2,178 | 5,746 | 8,668 | 11,466 | 14,895 | 6,227 | 15,411 | 133,62 | 97,62 | -36,00 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
Z 125 |
R |
2006-09-03 |
12:18:00 | 2,078 | 1,724 | 5,171 | 7,910 | 10,293 | 12,501 | 4,591 | 14,579 | 148,35 | 169,15 | 20,80 | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ41 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2006-09-03 |
12:19:00 | 0,838 | 2,090 | 5,911 | 9,739 | 13,739 | 17,973 | 8,234 | 18,811 | 90,42 | 80,58 | -9,84 | RED LIGHT |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ40 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2006-09-03 |
12:19:00 | 0,367 | 1,942 | 5,257 | 8,261 | 10,913 | 13,372 | 5,111 | 13,739 | 134,82 | 150,52 | 15,70 | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ43 |
Z 125 |
L |
2006-09-03 |
12:20:00 | 0,854 | 1,951 | 5,332 | 8,151 | 10,625 | 12,910 | 4,759 | 13,764 | 142,72 | 163,77 | 21,05 | LOST |
ΤΟΓΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
Μ42 |
Z 125 |
R |
2006-09-03 |
12:20:00 | 0,736 | 1,856 | 5,191 | 8,023 | 10,588 | 13,505 | 5,482 | 14,241 | 142,63 | 115,53 | -27,10 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
Z 125 |
R |
2006-09-03 |
14:46:00 | 0,737 | 1,726 | 4,819 | 7,452 | 9,778 | 11,942 | 4,490 | 12,679 | 154,44 | 175,80 | 21,36 | LOST |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ41 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2006-09-03 |
14:46:00 | 0,541 | 1,924 | 5,403 | 8,226 | 10,673 | 12,945 | 4,719 | 13,486 | 140,86 | 163,64 | 22,78 | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ43 |
Z 125 |
R |
2006-09-03 |
14:47:00 | 0,817 | 2,003 | 5,378 | 8,225 | 10,705 | 12,985 | 4,760 | 13,802 | 137,95 | 169,63 | 31,68 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ39 |
Z 125 |
R |
2006-09-03 |
15:43:00 | 0,727 | 1,721 | 4,927 | 7,610 | 9,968 | 12,147 | 4,537 | 12,874 | 150,18 | 174,76 | 24,58 | LOST |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ43 |
Z 125 |
L |
2006-09-03 |
15:43:00 | 0,812 | 1,975 | 5,596 | 8,604 | 11,194 | 13,585 | 4,981 | 14,397 | 130,53 | 157,00 | 26,47 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|