| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:17:30 | 0,803 | 1,796 | 4,988 | 7,665 | 10,088 | 12,220 | 4,555 |  |  | 170,21 |  |  	| 2 | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						15 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:50:43 | 0,784 | 1,769 | 4,955 | 7,653 | 10,106 | 12,242 | 4,589 |  |  | 164,76 |  |  	| - | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:49:38 | 0,617 | 1,779 | 4,884 | 7,614 | 10,095 | 12,275 | 4,661 |  |  | 162,52 |  |  	| - | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:39:28 | 0,705 | 1,901 | 5,050 | 7,782 | 10,242 | 12,408 | 4,626 |  |  | 167,32 |  |  	| 3 | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						12 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:46:47 | 0,875 | 1,827 | 4,951 | 7,712 | 10,238 | 12,445 | 4,733 |  |  | 159,92 |  |  	| - | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						15 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:56:03 | 1,376 | 1,947 | 5,162 | 7,934 | 10,387 | 12,524 | 4,590 |  |  | 169,03 |  |  	| - | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						12 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:28:37 | 0,501 | 2,010 | 5,229 | 7,974 | 10,381 | 12,525 | 4,551 |  |  | 166,33 |  |  	| 4 | 
						ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						8 | 
						HONDA | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:27:44 | 0,963 | 2,177 | 5,448 | 8,137 | 10,473 | 12,547 | 4,410 |  |  | 175,40 |  |  	| 5 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						9 | 
						YAMAHA | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:30:13 | 0,621 | 1,823 | 5,090 | 7,861 | 10,381 | 12,574 | 4,713 |  |  | 166,03 |  |  	| - | 
						ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						8 | 
						HONDA | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						14:07:54 | 0,789 | 2,150 |  | 8,075 | 10,461 | 12,593 | 4,518 |  |  | 170,69 |  |  	| - | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						9 | 
						YAMAHA | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						17:50:59 | 0,740 | 1,781 | 4,988 | 7,836 | 10,385 | 12,605 | 4,769 |  |  | 163,94 |  |  	| - | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						9 | 
						YAMAHA | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:50:43 | 0,701 | 1,668 | 4,947 | 7,819 | 10,418 | 12,678 | 4,859 |  |  | 165,47 |  |  	| 6 | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						13 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						14:33:05 | 1,431 | 1,854 | 5,175 | 8,027 | 10,570 | 12,742 | 4,715 |  |  | 164,94 |  |  	| - | 
						ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						8 | 
						HONDA | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:46:47 | 1,664 | 2,204 | 5,716 | 8,462 | 10,826 | 12,862 | 4,400 |  |  | 175,61 |  |  	| 7 | 
						ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 
						11 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						17:51:47 | 0,914 | 2,159 | 5,394 | 8,241 | 10,790 | 13,096 | 4,855 |  |  | 145,93 |  |  	| 8 | 
						ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ | 
						7 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						17:49:24 | 0,660 | 1,822 |  | 8,249 | 10,861 | 13,137 | 4,888 |  |  | 157,00 |  |  	| - | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						13 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:30:13 | 0,744 | 1,912 |  | 8,229 | 10,904 | 13,192 | 4,963 |  |  | 158,54 |  |  	| - | 
						ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 
						11 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						13:48:35 | 0,857 | 1,927 |  | 8,195 | 10,878 | 13,197 | 5,002 |  |  | 153,31 |  |  	| - | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						13 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:48:35 | 0,737 | 1,845 | 5,166 | 8,175 | 10,887 | 13,200 | 5,025 |  |  | 162,67 |  |  	| - | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						13 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						21:07:10 | 0,691 | 2,068 |  | 8,349 | 10,908 | 13,207 | 4,858 |  |  | 155,37 |  |  	| - | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						12 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						17:51:47 | 0,715 | 1,968 | 5,605 | 8,474 | 11,056 | 13,313 | 4,839 |  |  | 154,22 |  |  	| 9 | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						10 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						17:50:59 | 0,885 | 2,268 | 5,593 | 8,441 | 11,041 | 13,365 | 4,924 |  |  | 155,47 |  |  	| - | 
						ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 
						11 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						21:07:10 | 0,640 | 2,229 | 5,670 | 8,519 | 11,147 | 13,391 | 4,872 |  |  | 162,38 |  |  	| 10 | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						16 | 
						RD 125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						17:52:38 | 0,583 | 2,001 |  | 8,535 | 11,180 | 13,513 | 4,978 |  |  | 152,96 |  |  	| - | 
						ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ | 
						7 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						20:41:38 | 0,614 | 2,395 | 5,730 | 8,753 | 11,354 | 13,625 | 4,872 |  |  | 158,81 |  |  	| - | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						16 | 
						RD 125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						20:31:23 | 8,093 | 2,017 | 5,652 | 8,698 | 11,384 | 13,772 | 5,074 |  |  | 152,93 |  |  	| 11 | 
						ΚΡΕΜΥΖΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | 
						18 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						17:49:24 | 0,723 | 2,246 | 7,005 | 10,298 | 13,790 | 17,161 | 6,863 |  |  | 104,66 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						10 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						13:49:38 |  | 1,747 | 5,342 | 8,224 | 10,832 | 13,191 | 4,967 |  |  | 145,82 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:50:16 | 0,985 | 1,825 | 4,953 | 7,619 | 10,022 | 12,149 | 4,530 |  |  | 167,82 |  |  	| 2 | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						15 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:49:19 | 0,961 | 1,892 |  | 7,693 | 10,057 | 12,163 | 4,470 |  |  | 177,06 |  |  	| - | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						15 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:40:45 | 2,989 | 1,917 | 5,109 | 7,811 | 10,202 | 12,303 | 4,492 |  |  | 172,95 |  |  	| 3 | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						12 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:51:16 | 0,723 | 1,868 | 5,021 | 7,716 | 10,181 | 12,328 | 4,612 |  |  | 174,77 |  |  	| - | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:37:18 | 0,684 | 1,789 | 4,979 | 7,727 | 10,220 | 12,409 | 4,682 |  |  | 165,28 |  |  	| 4 | 
						ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ | 
						7 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:37:18 | 0,540 | 1,893 | 5,158 | 7,917 | 10,410 | 12,585 | 4,668 |  |  | 167,02 |  |  	| 5 | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						13 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:50:16 | 1,081 | 1,840 | 5,170 | 7,930 | 10,478 | 12,672 | 4,742 |  |  | 169,46 |  |  	| 6 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						9 | 
						YAMAHA | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:39:36 | 0,657 | 1,788 | 5,062 | 7,890 | 10,435 | 12,697 | 4,807 |  |  | 161,55 |  |  	| 7 | 
						ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 
						11 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:51:16 | 1,015 | 1,820 |  | 7,918 | 10,458 | 12,703 | 4,785 |  |  | 159,44 |  |  	| - | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						13 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:39:36 | 0,928 | 1,787 | 5,057 | 7,924 | 10,539 | 12,789 | 4,865 |  |  | 160,21 |  |  	| 8 | 
						ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						8 | 
						HONDA | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						19:16:48 | 0,752 | 2,135 | 5,693 | 8,430 | 10,798 | 12,838 | 4,408 |  |  | 179,05 |  |  	| - | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						12 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-15 | 
						18:41:35 | 0,896 | 1,995 | 5,354 | 8,123 | 10,642 | 12,844 | 4,721 |  |  | 163,28 |  |  	| - | 
						ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 
						11 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:40:45 | 1,057 | 1,986 | 5,350 | 8,173 | 10,681 | 13,011 | 4,838 |  |  | 146,81 |  |  	| 9 | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						10 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:48:11 | 0,671 | 2,013 | 5,664 | 8,556 | 11,122 | 13,373 | 4,817 |  |  | 159,89 |  |  	| 10 | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						16 | 
						RD 125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:38:28 | 0,594 | 1,965 |  | 8,492 | 11,220 | 13,606 | 5,114 |  |  | 151,69 |  |  	| - | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						16 | 
						RD 125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:52:10 | 2,307 | 2,090 | 5,697 | 8,693 | 11,348 | 13,664 | 4,971 |  |  | 151,19 |  |  	| - | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						10 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-15 | 
						18:41:35 | 0,748 | 2,104 |  | 8,318 | 11,075 | 13,815 | 5,497 |  |  | 126,32 |  |  	| 11 | 
						ΚΡΕΜΥΖΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | 
						18 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:49:19 | 1,088 | 2,161 | 5,512 | 8,470 | 11,276 | 14,013 | 5,543 |  |  | 126,94 |  |  	| - | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						9 | 
						YAMAHA | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:48:11 | 0,994 | 2,223 | 6,853 | 9,941 | 12,579 | 14,895 | 4,954 |  |  | 162,05 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						8 | 
						HONDA | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						11:46:38 | 0,330 | 2,151 | 5,374 | 8,043 | 10,355 | 12,347 | 4,304 |  |  | 186,46 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ | 
						7 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						11:46:38 | 0,231 | 1,832 | 5,084 | 7,867 | 10,351 | 12,490 | 4,623 |  |  | 176,25 |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:11:14 | 1,101 | 1,881 |  | 7,781 | 10,272 | 12,491 | 4,710 |  |  | 162,63 |  |  	| LOST | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						9 | 
						YAMAHA | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:13:10 | 0,754 | 1,794 | 5,167 | 8,130 | 10,810 | 13,155 | 5,025 |  |  | 149,30 |  |  	| WON | 
						ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 
						11 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:13:10 | 0,746 | 1,892 | 5,228 | 8,095 | 10,736 | 13,030 | 4,935 |  |  | 157,04 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						12 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:14:02 | 0,256 | 2,731 | 5,992 | 8,813 | 11,452 | 13,729 | 4,916 |  |  | 156,73 |  |  	| WON | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						16 | 
						RD 125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:14:02 | 0,751 | 2,084 | 5,588 | 8,577 | 11,249 | 13,591 | 5,014 |  |  | 157,54 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ | 
						7 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:15:14 | 0,266 | 2,008 | 5,389 | 8,230 | 10,778 | 13,020 | 4,790 |  |  | 160,70 |  |  	| RED LIGHT BUT QUALIFIED | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						10 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:15:14 | 0,318 | 2,207 |  | 8,672 | 11,349 | 13,758 | 5,086 |  |  | 152,74 |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΚΡΕΜΥΖΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | 
						18 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:16:32 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						15 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:16:32 | 2,512 | 1,897 | 5,060 | 7,749 |  | 12,383 | 4,634 |  |  | 171,45 |  |  	| WON | 
						ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						8 | 
						HONDA | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						18:17:34 | 1,195 | 2,170 | 5,539 | 8,386 | 10,803 | 12,895 | 4,509 |  |  | 175,36 |  |  	| LOST | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						13 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						18:17:34 | 1,221 | 1,977 | 5,367 | 8,312 | 11,063 | 13,484 | 5,172 |  |  | 150,53 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΤΖΑΝΕΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 
						8 | 
						HONDA | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						19:03:59 | 0,705 | 2,126 | 5,685 | 8,479 | 10,905 | 13,009 | 4,530 |  |  | 170,45 |  |  	| WON | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						15 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						19:03:59 | 0,763 | 1,850 | 5,015 | 7,782 | 10,260 | 12,418 | 4,636 |  |  | 171,37 |  |  	| WON | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						19:05:14 | 0,743 | 1,621 | 5,069 | 7,869 | 10,428 | 12,716 | 4,847 |  |  | 156,97 |  |  	| LOST | 
						ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ | 
						11 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						19:05:14 | 1,101 | 2,099 | 5,586 | 8,558 |  | 14,655 | 6,097 |  |  | 106,40 |  |  	| WON | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						10 | 
						Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						19:06:04 | 0,458 | 1,659 | 5,232 | 8,076 | 10,623 | 12,891 | 4,815 |  |  | 156,10 |  |  	| LOST | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						16 | 
						RD 125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						19:06:04 | 0,457 | 2,106 |  | 8,711 | 11,374 | 13,709 | 4,998 |  |  | 158,57 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| WON | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:23:04 | 0,682 | 1,847 | 5,031 | 7,841 | 10,438 | 12,764 | 4,923 |  |  | 151,78 |  |  	| LOST | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						10 | 
						Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						20:23:04 | 0,513 | 2,001 | 5,735 | 8,608 | 11,213 | 13,522 | 4,914 |  |  | 159,47 |  |  	| WON | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						15 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						20:24:41 | 3,415 | 2,178 | 5,362 | 8,074 | 10,557 | 12,735 | 4,661 |  |  | 169,30 |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						14 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-16 | 
						21:07:33 | 0,778 | 1,889 | 5,080 | 7,852 | 10,394 | 12,651 | 4,799 |  |  | 158,50 |  |  	| WON | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						15 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-16 | 
						21:07:33 | 0,661 | 1,933 | 5,140 | 7,863 | 10,338 | 12,523 | 4,660 |  |  | 170,45 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,018 secs | 
				 
  |