| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:52:34 | 0,800 | 1,803 | 4,968 | 7,699 | 10,135 | 12,228 | 4,529 |  |  | 172,30 |  |  	| 2 | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:28:37 | 0,596 | 1,781 | 4,982 | 7,741 | 10,201 | 12,337 | 4,596 |  |  | 169,03 |  |  	| - | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:44:33 | 0,703 | 1,951 | 5,169 | 7,881 | 10,301 | 12,397 | 4,516 |  |  | 171,61 |  |  	| - | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:49:57 | 0,609 | 1,850 | 5,020 | 7,787 | 10,298 | 12,502 | 4,715 |  |  | 167,75 |  |  	| 3 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:29:52 | 1,422 | 2,004 | 5,319 | 8,092 | 10,588 | 12,748 | 4,656 |  |  | 167,52 |  |  	| 4 | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						24 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:45:33 | 0,719 | 1,894 | 5,199 | 8,027 | 10,585 | 12,803 | 4,776 |  |  | 161,80 |  |  	| - | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						24 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:27:31 | 0,807 | 2,065 |  | 8,199 | 10,745 | 12,961 | 4,762 |  |  | 160,13 |  |  	| - | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						24 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:52:34 | 0,997 | 1,795 |  | 8,108 | 10,774 | 13,050 | 4,942 |  |  | 162,63 |  |  	| 5 | 
						ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 
						29 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:44:33 | 0,615 | 1,897 | 5,214 | 8,133 | 10,771 | 13,109 | 4,976 |  |  | 149,88 |  |  	| 6 | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						23 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:46:30 | 0,996 | 2,170 | 5,527 | 8,377 | 10,943 | 13,203 | 4,826 |  |  | 161,23 |  |  	| - | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:45:33 | 0,627 | 1,841 | 5,053 | 7,957 | 10,614 | 13,555 | 5,598 |  |  | 115,12 |  |  	| 7 | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						26 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:47:09 | 0,812 | 2,004 | 5,436 | 8,460 | 11,369 | 13,945 | 5,485 |  |  | 140,41 |  |  	| - | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:03:34 | 1,913 | 2,321 | 5,870 | 8,926 | 12,055 | 15,302 | 6,376 |  |  | 108,85 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ | 
						22 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:26:26 | 0,112 | 2,017 | 5,341 | 8,180 | 10,728 | 12,948 | 4,768 |  |  | 166,94 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						11:26:26 |  | 3,590 | 6,931 | 9,597 | 11,987 | 14,075 | 4,478 |  |  | 174,35 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						23 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:27:31 |  | 4,222 | 7,632 | 10,547 | 13,240 | 15,603 | 5,056 |  |  | 150,66 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 
						29 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						11:28:37 |  | 5,483 | 8,935 | 11,948 | 14,670 | 17,095 | 5,147 |  |  | 152,23 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:55:10 | 0,576 | 1,825 | 5,100 | 7,855 | 10,341 | 12,527 | 4,672 |  |  | 164,80 |  |  	| 2 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:00:08 | 1,662 | 1,861 | 5,218 | 8,020 | 10,541 | 12,746 | 4,726 |  |  | 163,69 |  |  	| 3 | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:02:13 | 0,557 | 1,885 | 5,303 | 8,134 | 10,597 | 12,747 | 4,613 |  |  | 171,29 |  |  	| - | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:55:10 | 1,258 | 1,862 | 5,204 | 8,055 | 10,584 | 12,823 | 4,768 |  |  | 160,77 |  |  	| 4 | 
						ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ | 
						22 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:56:42 | 0,958 | 1,916 | 5,417 | 8,282 | 10,824 | 13,028 | 4,746 |  |  | 163,58 |  |  	| - | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:01:16 | 0,756 | 1,848 | 4,955 | 7,679 | 10,409 | 13,303 | 5,624 |  |  | 112,93 |  |  	| 5 | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						23 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:02:13 | 0,699 | 1,878 | 5,119 | 8,064 | 10,826 | 13,508 | 5,444 |  |  | 130,69 |  |  	| - | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						23 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:58:44 | 0,620 | 1,887 | 5,186 | 8,195 | 11,032 | 13,583 | 5,388 |  |  | 138,62 |  |  	| 6 | 
						ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 
						29 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						14:02:57 | 0,959 | 2,133 | 5,569 | 8,545 | 11,240 | 13,618 | 5,073 |  |  | 147,55 |  |  	| - | 
						ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 
						29 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						12:57:36 | 0,810 | 2,042 | 5,598 | 8,634 | 11,380 | 13,788 | 5,154 |  |  | 144,55 |  |  	| 7 | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						24 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:00:08 | 1,290 | 2,446 | 6,086 | 9,044 | 11,673 | 13,943 | 4,899 |  |  | 162,96 |  |  	| 8 | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						26 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						14:02:57 | 0,571 | 2,143 | 5,743 | 8,846 | 11,616 | 14,046 | 5,200 |  |  | 148,88 |  |  	| 9 | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						25 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						13:01:51 | 1,030 | 2,225 | 5,885 | 9,004 | 11,772 | 14,070 | 5,066 |  |  | 164,17 |  |  	| - | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						26 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:58:44 | 0,728 | 2,488 | 6,224 | 9,242 |  | 14,318 | 5,076 |  |  | 149,73 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:57:36 |  | 2,033 | 5,521 | 8,567 | 12,225 | 16,455 | 7,888 |  |  | 78,34 |  |  	| RED LIGHT | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						24 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						12:56:42 | 0,040 | 3,221 | 6,936 | 12,026 | 18,709 | 25,235 | 13,209 |  |  | 54,51 |  |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| QUALIFIED | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						17:57:46 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:05:27 | 2,405 | 1,875 | 5,062 | 7,776 |  | 12,249 | 4,473 |  |  | 176,84 |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						26 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:05:27 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| WON | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						23 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:07:32 | 0,739 | 1,939 |  | 8,347 | 10,980 | 13,275 | 4,928 |  |  | 154,19 |  |  	| LOST | 
						ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ | 
						29 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:07:32 | 0,947 | 2,182 | 5,752 | 8,719 | 11,382 | 13,708 | 4,989 |  |  | 151,63 |  |  	| WON | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:14:32 | 1,511 | 1,906 | 5,227 | 8,475 | 12,118 | 15,885 | 7,410 |  |  | 89,33 |  |  	| DID NOT APPEAR | 
						ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						25 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:14:32 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| LOST | 
						ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ | 
						22 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:15:43 | 0,585 | 1,888 | 5,337 | 8,358 | 10,971 | 13,232 | 4,874 |  |  | 162,05 |  |  	| WON | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						24 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:15:43 | 0,796 | 1,853 |  | 8,130 | 10,742 | 12,989 | 4,859 |  |  | 161,44 |  |  	|   |  
 	| ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| QUALIFIED | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:26:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	| LOST | 
						ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ | 
						23 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:26:52 | 0,624 | 2,212 | 5,624 | 8,379 | 10,923 | 13,153 | 4,774 |  |  | 162,02 |  |  	| WON | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:26:52 | 0,654 | 1,792 | 4,887 | 7,582 | 10,006 | 12,114 | 4,532 |  |  | 171,01 |  |  	| WON | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:27:56 | 0,851 | 1,840 | 5,080 | 7,948 | 10,526 | 13,089 | 5,141 |  |  | 129,66 |  |  	| LOST | 
						ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ | 
						24 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:27:56 | 0,807 | 2,035 | 5,689 | 8,649 | 11,371 | 13,952 | 5,303 |  |  | 130,99 |  |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| LOST | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						21 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:48:33 | 0,405 | 1,884 | 5,177 | 7,947 | 10,457 | 12,655 | 4,708 |  |  | 163,10 |  |  	| WON | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						18:48:33 | 0,597 | 1,763 | 4,912 | 7,652 | 10,130 | 12,299 | 4,647 |  |  | 166,90 |  |  	| QUALIFIED | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						18:49:31 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| RED LIGHT | 
						ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 
						27 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						L | 
						2005-10-02 | 
						19:40:34 | 0,043 | 2,241 | 5,700 | 8,537 | 11,001 | 13,138 | 4,601 |  |  | 168,83 |  |  	| WON | 
						ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 
						20 | 
						YAMAHA Z-125 | 
						R | 
						2005-10-02 | 
						19:40:34 | 0,665 | 1,780 | 5,156 | 7,956 | 10,453 | 12,943 | 4,987 |  |  | 136,65 |  |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,015 secs | 
				 
  |