ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
14:52:34 | 0,800 | 1,803 | 4,968 | 7,699 | 10,135 | 12,228 | 4,529 | | | 172,30 | | 2 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
11:28:37 | 0,596 | 1,781 | 4,982 | 7,741 | 10,201 | 12,337 | 4,596 | | | 169,03 | | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:44:33 | 0,703 | 1,951 | 5,169 | 7,881 | 10,301 | 12,397 | 4,516 | | | 171,61 | | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:49:57 | 0,609 | 1,850 | 5,020 | 7,787 | 10,298 | 12,502 | 4,715 | | | 167,75 | | 3 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
21 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
11:29:52 | 1,422 | 2,004 | 5,319 | 8,092 | 10,588 | 12,748 | 4,656 | | | 167,52 | | 4 |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
24 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
14:45:33 | 0,719 | 1,894 | 5,199 | 8,027 | 10,585 | 12,803 | 4,776 | | | 161,80 | | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
24 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
11:27:31 | 0,807 | 2,065 | | 8,199 | 10,745 | 12,961 | 4,762 | | | 160,13 | | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
24 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:52:34 | 0,997 | 1,795 | | 8,108 | 10,774 | 13,050 | 4,942 | | | 162,63 | | 5 |
ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
29 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
14:44:33 | 0,615 | 1,897 | 5,214 | 8,133 | 10,771 | 13,109 | 4,976 | | | 149,88 | | 6 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
23 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:46:30 | 0,996 | 2,170 | 5,527 | 8,377 | 10,943 | 13,203 | 4,826 | | | 161,23 | | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:45:33 | 0,627 | 1,841 | 5,053 | 7,957 | 10,614 | 13,555 | 5,598 | | | 115,12 | | 7 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
14:47:09 | 0,812 | 2,004 | 5,436 | 8,460 | 11,369 | 13,945 | 5,485 | | | 140,41 | | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
18:03:34 | 1,913 | 2,321 | 5,870 | 8,926 | 12,055 | 15,302 | 6,376 | | | 108,85 | | RED LIGHT |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
22 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
11:26:26 | 0,112 | 2,017 | 5,341 | 8,180 | 10,728 | 12,948 | 4,768 | | | 166,94 | | RED LIGHT |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
11:26:26 | | 3,590 | 6,931 | 9,597 | 11,987 | 14,075 | 4,478 | | | 174,35 | | RED LIGHT |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
23 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
11:27:31 | | 4,222 | 7,632 | 10,547 | 13,240 | 15,603 | 5,056 | | | 150,66 | | RED LIGHT |
ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
29 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
11:28:37 | | 5,483 | 8,935 | 11,948 | 14,670 | 17,095 | 5,147 | | | 152,23 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
12:55:10 | 0,576 | 1,825 | 5,100 | 7,855 | 10,341 | 12,527 | 4,672 | | | 164,80 | | 2 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
21 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
14:00:08 | 1,662 | 1,861 | 5,218 | 8,020 | 10,541 | 12,746 | 4,726 | | | 163,69 | | 3 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
14:02:13 | 0,557 | 1,885 | 5,303 | 8,134 | 10,597 | 12,747 | 4,613 | | | 171,29 | | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
21 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
12:55:10 | 1,258 | 1,862 | 5,204 | 8,055 | 10,584 | 12,823 | 4,768 | | | 160,77 | | 4 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
22 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
12:56:42 | 0,958 | 1,916 | 5,417 | 8,282 | 10,824 | 13,028 | 4,746 | | | 163,58 | | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:01:16 | 0,756 | 1,848 | 4,955 | 7,679 | 10,409 | 13,303 | 5,624 | | | 112,93 | | 5 |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
23 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:02:13 | 0,699 | 1,878 | 5,119 | 8,064 | 10,826 | 13,508 | 5,444 | | | 130,69 | | - |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
23 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
12:58:44 | 0,620 | 1,887 | 5,186 | 8,195 | 11,032 | 13,583 | 5,388 | | | 138,62 | | 6 |
ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
29 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
14:02:57 | 0,959 | 2,133 | 5,569 | 8,545 | 11,240 | 13,618 | 5,073 | | | 147,55 | | - |
ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
29 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
12:57:36 | 0,810 | 2,042 | 5,598 | 8,634 | 11,380 | 13,788 | 5,154 | | | 144,55 | | 7 |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
24 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:00:08 | 1,290 | 2,446 | 6,086 | 9,044 | 11,673 | 13,943 | 4,899 | | | 162,96 | | 8 |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
14:02:57 | 0,571 | 2,143 | 5,743 | 8,846 | 11,616 | 14,046 | 5,200 | | | 148,88 | | 9 |
ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
25 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
13:01:51 | 1,030 | 2,225 | 5,885 | 9,004 | 11,772 | 14,070 | 5,066 | | | 164,17 | | - |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
12:58:44 | 0,728 | 2,488 | 6,224 | 9,242 | | 14,318 | 5,076 | | | 149,73 | | RED LIGHT |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
12:57:36 | | 2,033 | 5,521 | 8,567 | 12,225 | 16,455 | 7,888 | | | 78,34 | | RED LIGHT |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
24 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
12:56:42 | 0,040 | 3,221 | 6,936 | 12,026 | 18,709 | 25,235 | 13,209 | | | 54,51 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
17:57:46 | | | | | | | | | | | | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:05:27 | 2,405 | 1,875 | 5,062 | 7,776 | | 12,249 | 4,473 | | | 176,84 | | DID NOT APPEAR |
ΠΡΕΜΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
26 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
18:05:27 | | | | | | | | | | | | WON |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
23 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:07:32 | 0,739 | 1,939 | | 8,347 | 10,980 | 13,275 | 4,928 | | | 154,19 | | LOST |
ΚΑΛΦΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
29 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
18:07:32 | 0,947 | 2,182 | 5,752 | 8,719 | 11,382 | 13,708 | 4,989 | | | 151,63 | | WON |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
21 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:14:32 | 1,511 | 1,906 | 5,227 | 8,475 | 12,118 | 15,885 | 7,410 | | | 89,33 | | DID NOT APPEAR |
ΣΤΡΑΤΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
25 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
18:14:32 | | | | | | | | | | | | LOST |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
22 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:15:43 | 0,585 | 1,888 | 5,337 | 8,358 | 10,971 | 13,232 | 4,874 | | | 162,05 | | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
24 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
18:15:43 | 0,796 | 1,853 | | 8,130 | 10,742 | 12,989 | 4,859 | | | 161,44 | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
21 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:26:00 | | | | | | | | | | | | LOST |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ |
23 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:26:52 | 0,624 | 2,212 | 5,624 | 8,379 | 10,923 | 13,153 | 4,774 | | | 162,02 | | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
18:26:52 | 0,654 | 1,792 | 4,887 | 7,582 | 10,006 | 12,114 | 4,532 | | | 171,01 | | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:27:56 | 0,851 | 1,840 | 5,080 | 7,948 | 10,526 | 13,089 | 5,141 | | | 129,66 | | LOST |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
24 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
18:27:56 | 0,807 | 2,035 | 5,689 | 8,649 | 11,371 | 13,952 | 5,303 | | | 130,99 | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | LOST |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
21 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:48:33 | 0,405 | 1,884 | 5,177 | 7,947 | 10,457 | 12,655 | 4,708 | | | 163,10 | | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
18:48:33 | 0,597 | 1,763 | 4,912 | 7,652 | 10,130 | 12,299 | 4,647 | | | 166,90 | | QUALIFIED |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
18:49:31 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | RED LIGHT |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
27 |
YAMAHA Z-125 |
L |
2005-10-02 |
19:40:34 | 0,043 | 2,241 | 5,700 | 8,537 | 11,001 | 13,138 | 4,601 | | | 168,83 | | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
20 |
YAMAHA Z-125 |
R |
2005-10-02 |
19:40:34 | 0,665 | 1,780 | 5,156 | 7,956 | 10,453 | 12,943 | 4,987 | | | 136,65 | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,017 secs |
|