ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
L |
2005-09-10 |
13:50:00 | 5,185 | 1,833 | 5,009 | 7,782 | 10,124 | 12,320 | 4,538 | 17,505 | 138,37 | 166,12 | 27,75 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
R |
2005-09-11 |
10:24:00 | 0,730 | 1,862 | 5,092 | 7,893 | 10,306 | 12,622 | 4,729 | 13,352 | 146,80 | 149,09 | 2,29 | 2 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
10:20:00 | 0,568 | 1,800 | 5,128 | 7,981 | 10,448 | 12,731 | 4,750 | 13,299 | 144,37 | 167,03 | 22,66 | 3 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
13:45:00 | 0,633 | 1,848 | 5,129 | 8,044 | 10,506 | 12,857 | 4,813 | 13,490 | 140,35 | 157,72 | 17,37 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
10:32:00 | 0,614 | 1,830 | 5,115 | 8,019 | 10,500 | 12,859 | 4,840 | 13,473 | 137,54 | 161,91 | 24,37 | 4 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
10:32:00 | 0,635 | 1,990 | 5,372 | 8,260 | 10,666 | 12,935 | 4,675 | 13,570 | 138,91 | 166,82 | 27,91 | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
14:42:00 | 1,095 | 2,027 | 5,369 | 8,227 | 10,679 | 12,996 | 4,769 | 14,091 | 141,18 | 157,44 | 16,26 | 5 |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Μ52 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
13:44:00 | 0,826 | 1,862 | 5,352 | 8,342 | 10,915 | 13,322 | 4,980 | 14,148 | 132,92 | 154,37 | 21,45 | 6 |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
10:20:00 | 0,735 | 2,171 | 5,491 | 8,426 | 10,986 | 13,385 | 4,959 | 14,120 | 135,89 | 152,83 | 16,94 | - |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
14:19:00 | 0,541 | 2,014 | 5,417 | 8,475 | 11,022 | 13,402 | 4,927 | 13,943 | 132,19 | 154,68 | 22,49 | 7 |
ΚΡΕΜΥΖΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ |
Μ69 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
10:24:00 | 0,757 | 1,975 | 5,450 | 8,530 | 11,130 | 13,565 | 5,035 | 14,322 | 128,54 | 150,48 | 21,94 | - |
ΚΡΕΜΥΖΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ |
Μ69 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
14:01:00 | 1,007 | 2,178 | 5,685 | 8,709 | 11,259 | 13,674 | 4,965 | 14,681 | 130,47 | 153,41 | 22,94 | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
14:42:00 | 1,442 | 2,088 | 5,462 | | 12,377 | 15,125 | | 16,567 | | 128,86 | | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
13:50:00 | 1,267 | 2,102 | 6,663 | 10,213 | 12,892 | 15,322 | 5,109 | 16,589 | 125,63 | 154,78 | 29,15 | - |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
13:45:00 | 0,802 | 2,160 | 5,570 | 8,827 | 12,008 | 15,849 | 7,022 | 16,651 | 114,07 | 84,78 | -29,29 | 8 |
ΧΟΥΝΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
Μ57 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
13:44:00 | 1,197 | 2,262 | 6,029 | 9,438 | 12,638 | 17,268 | 7,830 | 18,465 | 113,35 | 64,85 | -48,50 | RED LIGHT |
ΧΟΥΝΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
Μ57 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
14:45:00 | -1,361 | 2,087 | 5,819 | 9,060 | 11,842 | 14,489 | 5,429 | 13,128 | 124,75 | 139,79 | 15,04 | RED LIGHT |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
13:43:00 | 0,375 | 3,460 | 7,134 | 10,360 | 13,374 | 16,530 | 6,170 | 16,905 | 110,17 | 112,68 | 2,51 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
L |
2005-09-10 |
15:52:00 | 0,757 | 1,801 | 5,063 | 7,957 | 10,361 | 12,604 | 4,647 | 13,361 | 138,79 | 163,28 | 24,49 | 2 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
15:53:00 | 0,770 | 1,772 | 5,211 | 8,159 | 10,624 | 12,998 | 4,839 | 13,768 | 136,91 | 155,45 | 18,54 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ53 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
17:31:00 | 1,776 | 1,801 | 5,170 | 8,167 | 10,705 | 13,184 | 5,017 | 14,960 | 131,15 | 147,05 | 15,90 | 3 |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
17:31:00 | 0,677 | 1,986 | 5,403 | 8,371 | 10,846 | 13,213 | 4,842 | 13,890 | 135,32 | 156,87 | 21,55 | 4 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
15:46:00 | 1,019 | 2,081 | 5,558 | 8,516 | 10,996 | 13,294 | 4,778 | 14,313 | 138,29 | 161,34 | 23,05 | 5 |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
17:34:00 | 1,360 | 1,829 | 5,198 | 8,209 | 10,853 | 13,381 | 5,172 | 14,741 | 130,42 | 144,83 | 14,41 | 6 |
ΚΡΕΜΥΖΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ |
Μ69 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
15:45:00 | 0,911 | 1,826 | 5,483 | 8,560 | 11,119 | 13,533 | 4,973 | 14,444 | 129,19 | 151,89 | 22,70 | 7 |
ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
17:34:00 | 0,946 | 2,189 | 5,650 | 8,622 | 11,193 | 13,599 | 4,977 | 14,545 | 136,37 | 154,14 | 17,77 | - |
ΚΡΕΜΥΖΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ |
Μ69 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
17:49:00 | 0,541 | 2,124 | 5,759 | 8,893 | 11,571 | 14,107 | 5,214 | 14,648 | 126,26 | 139,29 | 13,03 | - |
ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-10 |
15:53:00 | 0,732 | 1,988 | 5,466 | 8,591 | 11,452 | 14,356 | 5,765 | 15,088 | 115,95 | 114,62 | -1,33 | 8 |
ΧΟΥΝΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
Μ57 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
16:05:00 | 0,438 | 2,858 | 6,672 | 10,025 | 12,893 | 15,638 | 5,613 | 16,076 | 120,98 | 125,35 | 4,37 | RED LIGHT |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
15:45:00 | 0,266 | 2,041 | 5,787 | 8,943 | 11,505 | 13,870 | 4,927 | 14,136 | 128,20 | 158,35 | 30,15 | RED LIGHT |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Μ52 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
15:52:00 | -0,097 | 2,833 | 6,328 | 9,370 | 11,947 | 14,363 | 4,993 | 14,266 | 131,92 | 155,41 | 23,49 | ABANDONED RUN |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-10 |
15:46:00 | 0,961 | 2,387 | 6,097 | 11,133 | 17,756 | | | 0,961 | 64,53 | | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
12:08:00 | 0,714 | 1,886 | 5,251 | 8,221 | 10,778 | 13,136 | 4,915 | 13,850 | 140,23 | 159,60 | 19,37 | LOST |
ΚΡΕΜΥΖΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ |
Μ69 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
12:08:00 | 0,676 | 2,501 | 6,333 | 9,434 | 12,039 | 14,529 | 5,095 | 15,205 | 127,87 | 143,81 | 15,94 | WON |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
12:09:00 | 1,059 | 1,836 | 5,315 | 8,295 | 10,816 | 13,221 | 4,926 | 14,280 | 138,03 | 156,36 | 18,33 | RED LIGHT |
ΧΑΡΙΛΑΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
Μ52 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
12:09:00 | -0,580 | 3,822 | 7,193 | 10,099 | 12,559 | 14,863 | 4,764 | 14,283 | 136,32 | 161,92 | 25,60 | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
12:11:00 | 0,793 | 1,767 | 5,146 | 8,006 | 10,447 | 12,737 | 4,731 | 13,530 | 139,22 | 161,97 | 22,75 | DID NOT APPEAR |
ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
Μ55 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
12:11:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
L |
2005-09-11 |
12:12:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
13:26:00 | | | | | | | | | | | | DID NOT APPEAR |
ΧΟΥΝΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
Μ57 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
13:26:00 | | | | | | | | | | | | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
13:40:00 | 0,519 | 1,837 | 5,109 | 8,000 | 10,516 | 12,936 | 4,936 | 13,455 | 132,59 | 152,84 | 20,25 | LOST |
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ |
Μ54 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
13:40:00 | 0,597 | 1,884 | 5,492 | 8,688 | 11,326 | 13,710 | 5,022 | 14,307 | 134,80 | 157,63 | 22,83 | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
13:41:00 | 1,125 | 1,817 | 5,262 | 8,310 | 10,941 | 13,341 | 5,031 | 14,466 | 134,91 | 152,16 | 17,25 | DID NOT APPEAR |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ51 |
Z 125 |
L |
2005-09-11 |
13:41:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
13:43:00 | 1,611 | 1,779 | 5,074 | 7,959 | 10,467 | 12,811 | 4,852 | 14,422 | 144,57 | 159,64 | 15,07 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
14:55:00 | 0,422 | 2,169 | 5,467 | 8,406 | 10,950 | 13,309 | 4,903 | 13,731 | 135,51 | 159,50 | 23,99 | LOST |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
Μ53 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
14:55:00 | 0,660 | 1,844 | 5,172 | 8,091 | 10,681 | 13,091 | 5,000 | 13,751 | 142,33 | 159,79 | 17,46 | QUALIFIED |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
14:56:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΜΠΙΛΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ |
Μ56 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2005-09-11 |
15:40:00 | 6,622 | 3,482 | 10,293 | 16,277 | 20,604 | 23,729 | 7,452 | 30,351 | 66,40 | 121,90 | 55,50 | RED LIGHT |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2005-09-11 |
15:40:00 | -0,349 | 10,792 | 17,567 | 22,284 | 25,179 | 27,746 | 5,462 | 27,397 | 107,30 | 144,47 | 37,17 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|