ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M42 |
Z 125 |
L |
2004-11-20 |
16:32:00 | 0,894 | 2,158 | 5,750 | 8,588 | | 13,322 | 4,734 | 14,216 | 143,92 | 166,14 | 22,22 | 2 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M41 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-11-20 |
16:32:00 | 0,661 | 1,991 | 5,698 | 8,937 | | 14,096 | 5,159 | 14,757 | | 154,19 | | RED LIGHT |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-11-20 |
16:35:00 | 0,273 | 2,771 | 6,518 | 9,506 | | 14,523 | 5,017 | 14,796 | | 139,31 | | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M42 |
Z 125 |
L |
2004-11-21 |
11:56:00 | 1,138 | 2,025 | 5,419 | 8,177 | 10,667 | 12,822 | 4,645 | 13,960 | 145,09 | 168,17 | 23,08 | 2 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-11-21 |
11:52:00 | 0,878 | 2,116 | 5,478 | 8,239 | 10,728 | 12,908 | 4,669 | 13,786 | 149,30 | 163,89 | 14,59 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-11-21 |
10:38:00 | 0,983 | 1,996 | 5,444 | 8,232 | 10,779 | 13,041 | 4,809 | 14,024 | 147,98 | 160,22 | 12,24 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M42 |
Z 125 |
L |
2004-11-21 |
10:44:00 | 0,704 | 2,047 | 5,639 | 8,466 | 10,989 | 13,226 | 4,760 | 13,930 | 143,17 | 164,57 | 21,40 | 3 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M41 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-11-21 |
12:10:00 | 0,957 | 1,813 | 5,190 | 7,999 | 10,983 | 13,970 | 5,971 | 14,927 | 137,67 | 113,74 | -23,93 | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M41 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-11-21 |
10:41:00 | 0,626 | 2,750 | 6,315 | 9,186 | 11,855 | 14,659 | 5,473 | 15,285 | 137,88 | 119,61 | -18,27 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M41 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-11-21 |
13:40:00 | 0,589 | 2,106 | 5,515 | 8,279 | 10,718 | 12,899 | 4,620 | 13,488 | 143,90 | 164,11 | 20,21 | LOST |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
YAMAHA Z125 |
L |
2004-11-21 |
13:40:00 | 0,689 | 1,983 | 5,454 | 8,287 | 10,875 | 13,228 | 4,941 | 13,917 | 144,96 | 145,32 | 0,36 | QUALIFIED |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M42 |
Z 125 |
L |
2004-11-21 |
13:41:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M41 |
YAMAHA Z125 |
R |
2004-11-21 |
15:34:00 | 0,815 | 1,920 | 5,332 | 8,088 | 10,569 | 12,774 | 4,686 | 13,589 | 142,96 | | | LOST |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M42 |
Z 125 |
L |
2004-11-21 |
15:34:00 | 1,115 | 1,924 | 5,484 | 8,320 | 10,874 | 13,114 | 4,794 | 14,229 | 144,53 | 163,82 | 19,29 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,010 secs |
|