ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M37 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-31 |
10:42:00 | 0,548 | 1,888 | | 8,074 | 10,703 | 13,046 | 4,972 | 13,594 | 134,56 | 160,87 | 26,31 | 2 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
Z 125 |
L |
2004-10-31 |
10:34:00 | 1,154 | 2,016 | | 8,338 | 10,913 | 13,194 | 4,856 | 14,348 | 136,14 | 163,89 | 27,75 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
Z 125 |
L |
2004-10-30 |
14:47:00 | 2,339 | 2,062 | | 8,493 | 11,097 | 13,416 | 4,923 | 15,755 | 139,71 | 157,55 | 17,84 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M37 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-30 |
14:53:00 | 1,010 | 2,220 | | 8,505 | 11,107 | 13,486 | 4,981 | 14,496 | 131,75 | 154,57 | 22,82 | 3 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-31 |
10:34:00 | 0,884 | 2,039 | | 8,452 | 11,171 | 13,625 | 5,173 | 14,509 | 132,11 | 149,56 | 17,45 | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-30 |
14:47:00 | 3,409 | 2,089 | | 8,541 | 11,191 | 13,860 | 5,319 | 17,269 | 133,04 | 136,68 | 3,64 | 4 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
M46 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-31 |
10:46:00 | 0,685 | 2,545 | | 9,472 | 12,267 | 14,807 | 5,335 | 15,492 | 126,60 | 144,03 | 17,43 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
M46 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-30 |
14:41:00 | 1,147 | 2,166 | | 9,310 | 12,427 | 15,179 | 5,869 | 16,326 | 116,01 | 131,51 | 15,50 | 5 |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M38 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-30 |
14:41:00 | 0,688 | 2,252 | | 9,845 | 12,981 | 15,743 | 5,898 | 16,431 | 114,43 | 132,03 | 17,60 | - |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M38 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-31 |
10:46:00 | 0,907 | 2,051 | | 10,473 | 14,537 | 18,814 | 8,341 | 19,721 | 93,60 | 79,19 | -14,41 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M37 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-31 |
11:39:00 | 0,563 | 1,824 | | 7,949 | 10,536 | 12,823 | 4,874 | 13,386 | 136,09 | 164,25 | 28,16 | 2 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
Z 125 |
L |
2004-10-31 |
11:35:00 | 0,979 | 1,926 | | 8,153 | 10,740 | 13,041 | 4,888 | 14,020 | 136,39 | 162,53 | 26,14 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
Z 125 |
R |
2004-10-30 |
16:13:00 | 0,958 | 2,049 | | 8,407 | 10,967 | 13,216 | 4,809 | 14,174 | 139,34 | 161,47 | 22,13 | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M37 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-30 |
16:14:00 | 0,725 | 1,974 | | 8,231 | 10,847 | 13,249 | 5,018 | 13,974 | 134,45 | 148,02 | 13,57 | 3 |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M39 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-30 |
16:13:00 | 0,831 | 2,101 | | 8,508 | 11,226 | 13,812 | 5,304 | 14,643 | 136,61 | 139,60 | 2,99 | 4 |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
M46 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-30 |
16:14:00 | 1,175 | 2,050 | | 8,665 | 11,430 | 13,881 | 5,216 | 15,056 | 126,30 | 150,51 | 24,21 | - |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-31 |
11:35:00 | 0,559 | 2,422 | | 8,898 | 11,536 | 13,921 | 5,023 | 14,480 | 134,20 | 152,83 | 18,63 | - |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
M46 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-31 |
11:39:00 | 0,686 | 2,018 | | 8,633 | 11,417 | 13,939 | 5,306 | 14,625 | 127,60 | 146,40 | 18,80 | 5 |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M38 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-30 |
16:14:00 | 0,609 | 2,000 | | 9,090 | 12,123 | 14,858 | 5,768 | 15,467 | 119,42 | 133,13 | 13,71 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M39 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-31 |
13:09:00 | 0,775 | 1,951 | | 8,238 | 10,878 | 13,256 | 5,018 | 14,031 | 133,46 | 154,72 | 21,26 | LOST |
ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ |
M46 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-31 |
13:09:00 | 0,624 | 1,962 | | 8,554 | | 14,005 | 5,451 | 14,629 | 126,53 | 142,70 | 16,17 | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
Z 125 |
L |
2004-10-31 |
13:13:00 | 1,022 | 1,912 | | 8,098 | 10,671 | 12,971 | 4,873 | 13,993 | 136,59 | 164,46 | 27,87 | DID NOT APPEAR |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
M38 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-31 |
13:13:00 | | | | | | | | | | | | QUALIFIED |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M37 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-31 |
14:07:00 | | | | | | | | | | | | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-31 |
14:08:00 | 0,510 | 2,045 | | 10,670 | 15,607 | 20,192 | 9,522 | 20,702 | 79,15 | 77,95 | -1,20 | RED LIGHT |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
M37 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2004-10-31 |
14:08:00 | 0,434 | 2,077 | | 9,662 | 14,691 | 20,624 | 10,962 | 21,058 | 84,62 | 56,13 | -28,49 | QUALIFIED |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
Z 125 |
L |
2004-10-31 |
14:09:00 | | | | | | | | | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
M40 |
Z 125 |
L |
2004-10-31 |
15:14:00 | 7,274 | 2,004 | | 8,661 | 23,930 | 31,576 | 22,915 | 38,850 | 88,60 | 36,18 | -52,42 | LOST |
ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
M39 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2004-10-31 |
15:14:00 | 5,810 | 3,583 | | 10,207 | 25,458 | 34,219 | 24,012 | 40,029 | 92,67 | 25,54 | -67,13 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,018 secs |
|