ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΣΙΑΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
142 |
Z 125 |
R |
2003-11-15 |
14:59:00 | 0,937 | 2,295 | | 9,367 | | | | 0,937 | | | | 2 |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
145 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2003-11-15 |
14:54:00 | 0,907 | 2,083 | | 8,756 | | 13,736 | 4,980 | 14,643 | 132,88 | 155,78 | 22,90 | 3 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
151 |
Z 125 |
R |
2003-11-15 |
14:55:00 | 1,113 | 2,283 | | 8,742 | | 13,865 | 5,123 | 14,978 | | 155,22 | | 4 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
152 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-15 |
14:57:00 | 0,887 | 2,292 | | 8,908 | | 14,124 | 5,216 | 15,011 | | 147,63 | | 5 |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
139 |
YAMAHA Z125 |
R |
2003-11-15 |
14:58:00 | 0,927 | 2,244 | | 9,609 | | 15,798 | 6,189 | 16,725 | | 125,42 | | 6 |
ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
140 |
SCOOTER 180cc |
L |
2003-11-15 |
14:58:00 | 0,673 | 2,485 | | 10,285 | | 16,643 | 6,358 | 17,316 | 58,74 | 120,26 | 61,52 | RED LIGHT |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
143 |
YAMAHA RD 125 |
L |
2003-11-15 |
14:57:00 | 0,251 | 2,797 | | 9,257 | | 14,402 | 5,145 | 14,653 | 132,26 | 155,13 | 22,87 | |
ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
152 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2003-11-15 |
16:20:00 | 0,803 | 1,997 | | 8,272 | | 13,333 | 5,061 | 14,136 | | 156,05 | | - |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
152 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2003-11-16 |
10:12:00 | 0,848 | 1,952 | | 8,346 | | 13,521 | 5,175 | 14,369 | 131,66 | 154,01 | 22,35 | 2 |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
145 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-15 |
16:20:00 | 0,883 | 2,145 | | 8,609 | | 13,585 | 4,976 | 14,468 | | 153,94 | | - |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
145 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-16 |
10:02:00 | 0,915 | 2,239 | | 8,798 | | 13,927 | 5,129 | 14,842 | 134,85 | 153,43 | 18,58 | 3 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
151 |
Z 125 |
L |
2003-11-15 |
16:20:00 | 0,533 | 2,192 | | 8,724 | | 14,002 | 5,278 | 14,535 | | 150,06 | | 4 |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
143 |
YAMAHA RD 125 |
R |
2003-11-16 |
10:03:00 | 0,846 | 2,427 | | 8,996 | | 14,190 | 5,194 | 15,036 | 126,38 | 151,60 | 25,22 | 5 |
ΤΣΙΑΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
142 |
Z 125 |
L |
2003-11-15 |
16:21:00 | 0,617 | 2,042 | | 8,892 | | 14,396 | 5,504 | 15,013 | | 143,05 | | 6 |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
141 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-15 |
16:20:00 | 0,789 | 2,046 | | 8,722 | | 14,461 | 5,739 | 15,250 | | 130,99 | | - |
ΤΣΙΑΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
142 |
Z 125 |
L |
2003-11-16 |
10:25:00 | 0,623 | 2,181 | | 9,110 | | 14,638 | 5,528 | 15,261 | 121,27 | 141,00 | 19,73 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
151 |
Z 125 |
L |
2003-11-16 |
10:04:00 | 1,055 | 2,048 | | 8,775 | | 15,164 | 6,389 | 16,219 | 119,47 | 115,18 | -4,29 | - |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
141 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-16 |
10:04:00 | 0,990 | 2,109 | | 8,876 | | 15,201 | 6,325 | 16,191 | 116,62 | 118,93 | 2,31 | 7 |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
139 |
YAMAHA Z125 |
R |
2003-11-15 |
16:21:00 | 0,761 | 2,077 | | 9,437 | | 15,558 | 6,121 | 16,319 | | 125,82 | | 8 |
ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
140 |
SCOOTER 180cc |
L |
2003-11-16 |
10:03:00 | 1,010 | 2,236 | | 9,864 | | 16,194 | 6,330 | 17,204 | 107,83 | 120,96 | 13,13 | - |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
139 |
YAMAHA Z125 |
R |
2003-11-16 |
10:02:00 | 1,001 | 2,153 | | 9,792 | | 16,438 | 6,646 | 17,439 | 105,86 | 113,09 | 7,23 | - |
ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
140 |
SCOOTER 180cc |
R |
2003-11-15 |
16:22:00 | 0,770 | 2,387 | | 10,217 | | 16,609 | 6,392 | 17,379 | | 118,72 | | |
ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
152 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2003-11-16 |
11:48:00 | 0,944 | 1,833 | | 8,090 | | 13,115 | 5,025 | 14,059 | 133,82 | 160,32 | 26,50 | |
ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
140 |
SCOOTER 180cc |
R |
2003-11-16 |
11:48:00 | 0,658 | 2,234 | | 9,782 | | 15,986 | 6,204 | 16,644 | 110,49 | 123,73 | 13,24 | |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
143 |
YAMAHA RD 125 |
L |
2003-11-16 |
11:49:00 | 0,745 | 2,310 | | 8,846 | | 13,991 | 5,145 | 14,736 | 129,31 | 153,64 | 24,33 | |
ΤΣΙΑΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
142 |
Z 125 |
R |
2003-11-16 |
11:49:00 | 0,984 | 2,068 | | 8,927 | | 14,581 | 5,654 | 15,565 | 119,94 | 137,49 | 17,55 | |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
145 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-16 |
11:50:00 | 1,013 | 1,943 | | 8,350 | | 13,348 | 4,998 | 14,361 | 135,85 | 156,76 | 20,91 | |
ΓΙΑΝΚΟΥΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
139 |
YAMAHA Z125 |
L |
2003-11-16 |
11:50:00 | 0,961 | 2,040 | | 9,283 | | 15,416 | 6,133 | 16,377 | 111,58 | 126,69 | 15,11 | |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
141 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-16 |
11:50:00 | 0,684 | 2,063 | | 8,665 | | 14,379 | 5,714 | 15,063 | 129,58 | 129,97 | 0,39 | |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ |
151 |
Z 125 |
L |
2003-11-16 |
11:50:00 | 0,956 | 1,947 | | 8,664 | | 14,441 | 5,777 | 15,397 | 121,81 | 140,12 | 18,31 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
152 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2003-11-16 |
13:22:00 | 0,655 | 1,867 | | 8,122 | | 13,139 | 5,017 | 13,794 | 135,31 | 158,63 | 23,32 | |
ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ |
143 |
YAMAHA RD 125 |
R |
2003-11-16 |
13:22:00 | 0,711 | 2,358 | | 8,914 | | 14,036 | 5,122 | 14,747 | 128,91 | 151,94 | 23,03 | |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
145 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-16 |
13:23:00 | 0,761 | 2,021 | | 9,107 | | 15,287 | 6,180 | 16,048 | 123,47 | 98,19 | -25,28 | |
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
141 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2003-11-16 |
13:23:00 | 0,376 | 2,494 | | | | | | 0,376 | | | | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | |
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ |
152 |
YAMAHA Z 125 |
L |
2003-11-16 |
15:03:00 | 0,678 | 1,879 | | 8,119 | | 13,185 | 5,066 | 13,863 | 135,06 | 157,56 | 22,50 | |
ΑΛΕΞΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
145 |
YAMAHA Z 125 |
R |
2003-11-16 |
15:03:00 | 0,703 | 2,065 | | 8,362 | | 13,286 | 4,924 | 13,989 | 140,60 | 155,36 | 14,76 | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,011 secs |
|