| ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ - FREE RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						138 | 
						YAMAHA Z | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						10:13:00 | 0,578 | 2,045 |  | 8,335 |  | 13,407 | 5,072 | 13,985 | 137,33 | 153,26 | 15,93 |  	| 2 | 
						ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						137 | 
						Z 125 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						14:22:00 | 0,764 | 2,268 |  | 8,639 |  | 13,686 | 5,047 | 14,450 | 133,92 | 155,95 | 22,03 |  	| 3 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						144 | 
						YAMAHA Z125 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						14:23:00 | 0,592 | 2,277 |  | 8,573 |  | 13,691 | 5,118 | 14,283 | 135,79 | 143,20 | 7,41 |  	| - | 
						ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						138 | 
						YAMAHA Z | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						14:43:00 | 0,854 | 2,193 |  | 8,672 |  | 13,876 | 5,204 | 14,730 | 130,98 | 148,35 | 17,37 |  	| 4 | 
						ΤΣΙΑΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						136 | 
						Z 125 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						10:23:00 | 0,810 | 2,076 |  | 8,886 |  | 14,449 | 5,563 | 15,259 | 125,43 | 143,17 | 17,74 |  	| 5 | 
						ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						139 | 
						YAMAHA Z125 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						14:19:00 | 1,043 | 2,054 |  | 9,449 |  | 15,345 | 5,896 | 16,388 | 117,17 | 131,86 | 14,69 |  	|   |  
 	| ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | POSITION | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	| 1 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						144 | 
						YAMAHA Z125 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						15:33:00 | 0,778 | 2,038 |  | 8,290 |  | 13,346 | 5,056 | 14,124 | 138,34 | 156,87 | 18,53 |  	| 2 | 
						ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						138 | 
						YAMAHA Z | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						16:59:00 | 0,590 | 2,065 |  | 8,464 |  | 13,624 | 5,160 | 14,214 |  | 150,83 |  |  	| 3 | 
						ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						137 | 
						Z 125 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						15:32:00 | 0,665 | 2,275 |  | 8,662 |  | 13,766 | 5,104 | 14,431 | 135,90 | 156,11 | 20,21 |  	| - | 
						ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						137 | 
						Z 125 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						17:00:00 | 1,061 | 2,243 |  | 8,727 |  | 13,980 | 5,253 | 15,041 | 127,90 | 147,42 | 19,52 |  	| - | 
						ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						138 | 
						YAMAHA Z | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:33:00 | 0,871 | 2,167 |  | 8,781 |  | 14,023 | 5,242 | 14,894 |  | 147,47 |  |  	| 4 | 
						ΤΣΙΑΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						136 | 
						Z 125 | 
						L | 
						2003-09-06 | 
						15:32:00 | 0,768 | 2,046 |  | 9,110 |  | 14,700 | 5,590 | 15,468 |  | 140,46 |  |  	| 5 | 
						ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						139 | 
						YAMAHA Z125 | 
						R | 
						2003-09-06 | 
						16:59:00 | 0,916 | 2,047 |  | 9,813 |  | 16,170 | 6,357 | 17,086 | 107,10 | 121,15 | 14,05 |  	|   |  
 	| ΚΟΝΤΡΕΣ 16ΑΔΑΣ - 1ST ROUND ELIMINATION RUNS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						138 | 
						YAMAHA Z | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						12:18:00 | 0,661 | 2,265 |  | 8,715 |  | 13,889 | 5,174 | 14,550 | 131,57 | 152,83 | 21,26 |  	 | 
						ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 
						139 | 
						YAMAHA Z125 | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						12:18:00 | 0,812 | 2,021 |  | 9,812 |  | 16,460 | 6,648 | 17,272 | 96,32 | 120,82 | 24,50 |  	 | 
						ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						137 | 
						Z 125 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						12:19:00 | 1,001 | 2,139 |  | 8,560 |  | 13,765 | 5,205 | 14,766 | 132,17 | 151,54 | 19,37 |  	 | 
						ΤΣΙΑΓΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 
						136 | 
						Z 125 | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						12:19:00 | 0,879 | 1,983 |  | 8,825 |  | 14,407 | 5,582 | 15,286 | 123,42 | 136,77 | 13,35 |  	 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						144 | 
						YAMAHA Z125 | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						12:22:00 | 0,777 | 1,845 |  | 6,739 |  | 10,132 | 3,393 | 10,909 | 185,85 | 235,43 | 49,58 |  	|   |  
 	| ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						144 | 
						YAMAHA Z125 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						13:40:00 | 0,849 | 1,947 |  | 8,460 |  | 13,664 | 5,204 | 14,513 | 128,51 | 149,39 | 20,88 |  	 | 
						ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						137 | 
						Z 125 | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						13:40:00 | 0,695 | 1,960 |  | 8,594 |  | 13,934 | 5,340 | 14,629 | 127,77 | 131,44 | 3,67 |  	 | 
						ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						138 | 
						YAMAHA Z | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						13:40:00 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  	|   |  
 	| ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.1 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] |   | RESULT | 	ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | 	NUM | 	ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | 	LANE | 	DATE | 	TIME | 	REACT. | 	18T | 	100T | 	200T | 	300T | 	400T | 	200-400T | 	TOTAL | 	200S | 	400S | 	200-400S |  	 | 
						ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ | 
						138 | 
						YAMAHA Z | 
						L | 
						2003-09-07 | 
						14:32:00 | 0,698 | 2,107 |  | 8,397 |  | 13,466 | 5,069 | 14,164 | 133,40 | 155,14 | 21,74 |  	 | 
						ΤΖΑΝΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ | 
						144 | 
						YAMAHA Z125 | 
						R | 
						2003-09-07 | 
						14:32:00 | 1,206 | 2,172 |  | 8,613 |  | 15,714 | 7,101 | 16,920 | 128,34 | 90,22 | -38,12 |  	|   |  
 	| ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX |  	|   |  
				| ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ | 
				 
				| WON: Νικητής της κόντρας. | 
				 
				| QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. | 
				 
				| LOST: Ηττημένος της κόντρας. | 
				 
				| ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. | 
				 
				| RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. | 
				 
				| DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. | 
				 
				| TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. | 
				 
				| INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. | 
				 
				|   | 
				 
				| REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				| 200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. | 
				 
				|   | 
				 
				| Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. | 
				 
				| Execution & Transfer Time: 0,013 secs | 
				 
  |