ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - QUALIFICATION RUNS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | POSITION | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | 1 |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ45 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
19:58:00 | 0,647 | 1,696 | 4,527 | 6,826 | 8,779 | 10,559 | 3,733 | 11,206 | 172,38 | 212,45 | 40,07 | 2 |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ49 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-26 |
17:12:00 | 0,767 | 1,768 | 4,582 | 6,914 | 8,872 | 10,643 | 3,729 | 11,410 | 171,72 | 210,13 | 38,41 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ45 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-27 |
11:20:00 | 0,571 | 1,708 | 4,632 | 6,977 | 8,936 | 10,712 | 3,735 | 11,283 | 170,10 | 212,54 | 42,44 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ45 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-26 |
17:10:00 | 0,708 | 1,760 | 4,666 | 6,998 | 8,947 | 10,715 | 3,717 | 11,423 | 172,06 | 211,51 | 39,45 | 3 |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ47 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
11:24:00 | 4,477 | 1,785 | 4,614 | 6,966 | 8,944 | 10,753 | 3,787 | 15,230 | 166,49 | 205,93 | 39,44 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ47 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-26 |
14:40:00 | 1,300 | 1,781 | 4,633 | 6,991 | 8,980 | 10,789 | 3,798 | 12,089 | 169,54 | 205,21 | 35,67 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ47 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-26 |
17:11:00 | 0,931 | 1,812 | 4,725 | 7,064 | 9,035 | 10,830 | 3,766 | 11,761 | 172,31 | 208,14 | 35,83 | - |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ47 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-26 |
19:58:00 | 0,886 | 1,831 | 4,670 | 7,018 | 9,012 | 10,836 | 3,818 | 11,722 | 168,69 | 203,60 | 34,91 | - |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ49 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
19:59:00 | 0,584 | 1,751 | 4,821 | 7,188 | 9,161 | 10,948 | 3,760 | 11,532 | 171,80 | 210,97 | 39,17 | 4 |
ΧΑΛΟΦΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
17:11:00 | 0,730 | 1,788 | 4,691 | 7,086 | 9,125 | 10,983 | 3,897 | 11,713 | 167,50 | 200,69 | 33,19 | - |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ49 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
14:42:00 | 0,711 | 1,861 | 4,939 | 7,288 | 9,259 | 11,031 | 3,743 | 11,742 | 170,68 | 212,53 | 41,85 | 5 |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ51 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-26 |
19:59:00 | 0,821 | 1,948 | 4,844 | 7,218 | 9,213 | 11,034 | 3,816 | 11,855 | 171,68 | 203,21 | 31,53 | - |
ΧΑΛΟΦΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
14:41:00 | 0,593 | 1,873 | 4,787 | 7,183 | 9,232 | 11,111 | 3,928 | 11,704 | 168,75 | 198,96 | 30,21 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ51 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
11:20:00 | 0,757 | 1,943 | 4,832 | 7,218 | 9,268 | 11,111 | 3,893 | 11,868 | 160,24 | 201,57 | 41,33 | - |
ΧΑΛΟΦΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
11:21:00 | 0,787 | 1,857 | 4,868 | 7,276 | 9,308 | 11,176 | 3,900 | 11,963 | 163,58 | 195,82 | 32,24 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ51 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
17:10:00 | 0,701 | 1,909 | 4,936 | 7,348 | 9,380 | 11,207 | 3,859 | 11,908 | 163,98 | 205,14 | 41,16 | - |
ΧΑΛΟΦΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-26 |
19:59:00 | 0,726 | 1,987 | 4,997 | 7,415 | 9,465 | 11,347 | 3,932 | 12,073 | 164,65 | 196,06 | 31,41 | 6 |
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ48 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-27 |
11:21:00 | 0,650 | 1,959 | 5,070 | 7,522 | 9,592 | 11,468 | 3,946 | 12,118 | 164,62 | 201,34 | 36,72 | - |
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ48 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
17:13:00 | 0,679 | 2,051 | 5,149 | 7,576 | 9,618 | 11,469 | 3,893 | 12,148 | 166,57 | 205,11 | 38,54 | - |
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ48 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
19:59:00 | 0,721 | 2,052 | 5,178 | 7,634 | 9,712 | 11,599 | 3,965 | 12,320 | 162,68 | 197,84 | 35,16 | - |
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ48 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
14:42:00 | 0,723 | 2,114 | 5,314 | 7,765 | 9,836 | 11,708 | 3,943 | 12,431 | 163,58 | 202,14 | 38,56 | 7 |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ46 |
YAMAHA 600 |
L |
2007-05-26 |
14:42:00 | 0,611 | 2,007 | 5,331 | 8,019 | 10,281 | 12,330 | 4,311 | 12,941 | 147,55 | 183,02 | 35,47 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ46 |
YAMAHA 600 |
L |
2007-05-26 |
20:01:00 | 0,583 | 1,930 | 5,369 | 8,058 | 10,325 | 12,396 | 4,338 | 12,979 | 148,97 | 178,78 | 29,81 | - |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ51 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-26 |
14:40:00 | 0,828 | 1,973 | 4,975 | 7,628 | 10,358 | 12,880 | 5,252 | 13,708 | 137,38 | 145,07 | 7,69 | - |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ46 |
YAMAHA 600 |
R |
2007-05-26 |
17:12:00 | 0,534 | 2,293 | 6,057 | 8,764 | 11,005 | 13,035 | 4,271 | 13,569 | 148,16 | 187,18 | 39,02 | - |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ45 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-26 |
14:41:00 | 0,789 | 2,786 | 7,389 | 10,981 | 14,172 | 17,166 | 6,185 | 17,955 | 105,69 | 121,11 | 15,42 | |
ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - QUARTER FINALS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | QUALIFIED |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ45 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
13:01:00 | | | | | | | | | | | | WON |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ51 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
13:03:00 | 0,936 | 1,856 | 4,852 | 7,213 | 9,201 | 11,022 | 3,809 | 11,958 | 168,25 | 203,99 | 35,74 | LOST |
ΧΑΛΟΦΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ50 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-27 |
13:03:00 | 0,863 | 1,791 | 4,818 | 7,248 | 9,301 | 11,172 | 3,924 | 12,035 | 162,65 | 201,79 | 39,14 | WON |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ49 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-27 |
13:04:00 | 0,645 | 1,807 | 4,859 | 7,221 | 9,213 | 11,009 | 3,788 | 11,654 | 167,99 | 206,50 | 38,51 | LOST |
ΚΑΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΗΛ |
Μ46 |
YAMAHA 600 |
L |
2007-05-27 |
13:04:00 | 0,635 | 2,128 | 5,807 | 8,562 | 10,882 | 13,063 | 4,501 | 13,698 | 143,21 | 157,93 | 14,72 | WON |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ47 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
13:05:00 | 0,704 | 1,926 | 4,856 | 7,245 | 9,259 | 11,106 | 3,861 | 11,810 | 163,99 | 200,86 | 36,87 | LOST |
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ |
Μ48 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-27 |
13:05:00 | 0,561 | 2,073 | 5,153 | 7,601 | 9,676 | 11,569 | 3,968 | 12,130 | 161,69 | 196,38 | 34,69 | |
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ - SEMI FINALS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ49 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-27 |
15:49:00 | 0,965 | 1,892 | 4,807 | 7,126 | 9,085 | 10,865 | 3,739 | 11,830 | 169,97 | 212,05 | 42,08 | LOST |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
Μ47 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
15:49:00 | 0,989 | 1,886 | 4,859 | 7,246 | 9,275 | 11,137 | 3,891 | 12,126 | 166,02 | 194,27 | 28,25 | WON |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ45 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
15:54:00 | 0,629 | 1,700 | 4,538 | 6,847 | 8,805 | 10,538 | 3,691 | 11,212 | 173,72 | 210,61 | 36,89 | LOST |
ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ |
Μ51 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-27 |
15:54:00 | 0,642 | 1,878 | 4,828 | 7,269 | 9,331 | 11,205 | 3,936 | 11,847 | 164,14 | 196,53 | 32,39 | |
ΤΕΛΙΚΟΙ - FINALS | Moto 2.2 [2003] - Sub of Moto 2 [1999] | RESULT | ΟΔΗΓΟΣ-DRIVER | NUM | ΟΧΗΜΑ-VEHICLE | LANE | DATE | TIME | REACT. | 18T | 100T | 200T | 300T | 400T | 200-400T | TOTAL | 200S | 400S | 200-400S | WON |
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ |
Μ45 |
YAMAHA R6 |
R |
2007-05-27 |
16:55:00 | 0,925 | 1,751 | 4,582 | 6,894 | 8,855 | 10,644 | 3,750 | 11,569 | 169,25 | 207,17 | 37,92 | RED LIGHT |
ΤΙΛΣΙΖΟΓΛΟΥ ΣΑΒΒΑΣ |
Μ49 |
YAMAHA R6 |
L |
2007-05-27 |
16:55:00 | -0,334 | 11,269 | | | | | | -0,334 | | | | |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ - BACK TO RACE CLASS INDEX | |
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ |
WON: Νικητής της κόντρας. |
QUALIFIED: Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο χωρίς πέρασμα. |
LOST: Ηττημένος της κόντρας. |
ABANDONED RUN: Εγκατέλειψε (δεν τερμάτισε) στο πέρασμα. Στην περίπτωση κόντρας, αποκλείστηκε. |
RED LIGHT: Άκυρη εκκίνηση. |
DID NOT APPEAR: Δεν εμφανίστηκε στην κόντρα και αποκλείστηκε. |
TIMING ERROR: Λάθος χρονομέτρησης. Η επίδοση δεν ισχύει σαν προσωπικό ή άλλο ρεκόρ. |
INVALID RUN: Άκυρο Πέρασμα για λόγους διαφορετικούς από άκυρης εκκίνησης. |
|
REACTION: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος αντίδρασης του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
18T: Το καλύτερο 18άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
100T: Το καλύτερο 100άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T: Το καλύτερο 200άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 200 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
300T: Το καλύτερο 300άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400T: Το καλύτερο 400άρι του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
400S: Η μεγαλύτερη ταχύτητα του οδηγού στα 400 μέτρα στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200T-400T: Ο καλύτερος (μικρότερος) χρόνος για τα 200 έως 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
200S-400S: Η μεγαλύτερη διαφορά χιλιομέτρων ανάμεσα στα 200 και 400 μέτρα του οδηγού στο συγκεκριμένο αγώνα. |
|
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των συγκεκριμένων αποτελεσμάτων χωρίς την έγγραφη άδεια του greekdragster.com ή χωρίς την αναφορά στο site μας. |
Execution & Transfer Time: 0,014 secs |
|